En Brian er ook meteen bijquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Marrije het volgende:
Nou, Huub ligt nog in bed, ik zou zeggen: Amoebe kruip er lekker naast.
hahahahahahahahaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze heeft net Brian afgetrokken of weet ik veel wat en met dezelfde ongewassen handen doet ze nu Natasia's haar. BRRRRRRRR
Welnee, seks met je kleren aan bij die twee is een beetje foezelen onder de dekens. Laag echt libido die brainless. Was Amanda zo weinig gewend met Rogier dat ze hiervoor kiest?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
Snollie: Lukt het zo verder?
Braaaaaaajen: Nee, maar we gaan ons best doen.
Over 5 minuten Braaaaaaajen onder de douche denk ik.
Dat is dan wel weer primaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze heeft net Brian afgetrokken of weet ik veel wat en met dezelfde ongewassen handen doet ze nu Natasia's haar. BRRRRRRRR
Oke...eerlijk zijn.........ik zou toch ook niet blij zijn , als mijn zoon in een bubbelbad met drie temeijers zit.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef BwennieBren het volgende:
Je zou toch moeder zijn van die 2 hersenloze idoten...
Het is nog waar ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Cloud_SB het volgende:
En ja hoor amanda ligt bij huub
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik heb een T-shirt aangetrokken, een panty en pumps eronder en ik ga maar eens even bij mijn moeder langs!
Later.
Ja, maar ze is vrijgezel nu.......she on a breakquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaaa Snollie gaat naast Huub liggen. Zo voorspelbaar
En dat moet secretaresse worden...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Natasj: ik wil een brief schrijven maar ik krijg alleen maar hoofdletters
Brian: capslock uitzetten
ja maar ze wilde niet onder de dekens.(dacht toch aan haar reputatie, of aan woede van brian?)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef BwennieBren het volgende:
Ja bij Huubie in bed
Nou moet Brian binnenkomen![]()
Het is helaas niet ondenkbaar...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:31 schreef Missy_1974 het volgende:
ach verwacht nog wel dat als snollie dronken is dat huub haar wel zal proberen te ...........
resultaat: snollie vind de sex met huub beter en brian flipt
okay, okay, maar ik had me wel meteen laten steriliserenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Oke...eerlijk zijn.........ik zou toch ook niet blij zijn , als mijn zoon in een bubbelbad met drie temeijers zit.![]()
Maargoed het blijft toch je kind heh.![]()
Ik vind haar af en toe echt grappig!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Cloud_SB het volgende:
En ja hoor amanda ligt bij huub
Gaat ze niet ver mee komen. Touareg valt alleen maar in panne... Geraakt ze het terrein nog niet mee af. Lijkt me geen goed idee dus!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Tasia gaat even een volkswagen touarec (ofzo) bij meneer de Mol bietsen... Je zal zien dat het nog lukt ook als ze dreigt met opstappen.
Natasja heeft een keertje tegen Mandel gezegd nadat ze uit de plee kwam: "Wel je handjes wassen he? moppie"quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Grappig toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Sorry for de chaotische toestanden.(ik doe mijn sig eer aan )
![]()
Het is echt een vieslel dat wijf.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Natasja heeft een keertje tegen Mandel gezegd nadat ze uit de plee kwam: "Wel je handjes wassen he? moppie"
Waarom Madel zei: "Dat doe ik nooit daar krijg ik droge handen van"
![]()
Heeft hij dat echt gezegdquote:Op zondag 18 februari 2007 16:36 schreef BwennieBren het volgende:
Braaaajen kom nou!
Lijk je op jezus
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub praat met Amandel. Dat betekent dat brainless ergens staat af te luisteren.
Nog een BONT jas ? K...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef BwennieBren het volgende:
Interessant gesprek he dit van Amanda's jas?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |