Ik heb het vermoeden dat het egoístische sex is. Mannetje klaar, hup eraf.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef CARLAK het volgende:
Antilliaanse sex stelt niet zoveel voor zo te zien!
Nee. Serieus.quote:
1 uurquote:Op zondag 18 februari 2007 16:14 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel trots op Amanda. Ze heeft zich gewoon een halve dag aan haar goede voornemen gehouden. Domme sloerie.
Wat klinkt dat liefquote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Willen elke dag Huub kijken.
Jeeeeeeee , dat is echt lullig dan, kan me je dilemma voorstellen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Ik wil haar wel eens boven op zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het egoístische sex is. Mannetje klaar, hup eraf.![]()
Nee, geef haar een beetje krediet. Vannacht heeft ze dat gezegd.quote:
Dat is rook van de CV.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Serieus.
Ik zag opeens een rookpluim.
Syl(?) was aan het douche en daar komt waterdamp/stoom van af.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Serieus.
Ik zag opeens een rookpluim.
ja maar vanochtend had ze ook een gesprek met brian en 1 uur later kwam ze weer bij hem in bed liggen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, geef haar een beetje krediet. Vannacht heeft ze dat gezegd.
Echt niet, vanmiddag om een uur of 2.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoopte even dat Natasia in rook was opgegaan, net zoals The Wicked Witch form the West in The Wizard of Oz.quote:
dank je.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, vanmiddag om een uur of 2.
Zou Amoebe de stijltang aan hebben laten staan ?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het was binnen. In de kapsalon. En behoorlijk veel ook.
Echt niet, net een uur geleden heeft ze een heel lang gesprek met Brian gevoerd dat het haar beter leek blablablaquote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb hem nu op de stream van alleen Huub gezet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeee , dat is echt lullig dan, kan me je dilemma voorstellen hoor.
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou Amoebe de stijltang aan hebben laten staan ?
Ja tegen Brian zelf, maar vannacht volgens mij al tegen Natasja. Maar ja toen zei ze ook dat ze gewoon bij (lees: met) Brian zou slapen als ze daar behoefte aan had.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat gisteravond/nacht al in een paar bewoordingen had gezegd tegen Brian?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Jep.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:21 schreef itsme het volgende:
Bart en eric in het kantoor.
Rookten ze daar altijd al?
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef Kaleddis het volgende:
Wat jammer dat Natasia niet net iets eerder binnenkwam.
Nou inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat een waardeloze sex.. maar ja, had niet anders verwacht van rat
Tsja, dat kan ik zelfs in mijn eentje nog beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn hemel wat een waardeloze sex.. maar ja, had niet anders verwacht van rat
Heftig hoorquote:
Eerlijk zijn .......een week is daar een maand, dus 1 uur staat ff makkelijk gerekent tot 4.quote:
De keren dat Brian en Amanda op dezelfde stream zijn als Huub zijn nihil? Maak losse streams? Dan kun je Brain en Amoebe uitzetten. Dat doe ik ook. ( ik sanp niet.... dat de dekens over je kop trekken meer TV maken is dan Sylvia die zichbaar haar ding doet en haar kracht haalt uit de volgels en de natuur. Is dat persoonlijke voorkeur?)quote:Op zondag 18 februari 2007 16:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
6.9 en 11jaar.
en vinden Huub zo leuk.
Hahahaha, ja dat weet je zeker dat het goed aflooptquote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat kan ik zelfs in mijn eentje nog beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |