quote:Op zondag 18 februari 2007 15:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]okay dan blijf ik hier.
Val ik maar meteen met de deur in huis, ik wil jullie even verblijden met een foto van de nieuwe klokkenluider van de Notre Dame Del. Hij luidt vooralsnog zijn eigen klokkenspel.
[afbeelding]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.quote:
Je ziet toch niks, gewoon geluid uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef rooie3 het volgende:
en Hup daar gaan ze weer.
vind dit toch niet echt leuk meer.
Ik ben verplicht om de streams nu uit te laten voor de kids.
nee geen pijpenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef itsme het volgende:
[..]
auto ongeluk.
Gatver wat een gehijg op stream 2![]()
en gesmak. ze is aan het pijpen inderdaad.![]()
Ik volg ff een andere streamquote:Op zondag 18 februari 2007 16:06 schreef Copycat het volgende:
Is ze 'm nu aan het pijpen?
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Geweldig op stream 1 en 2 Huub en Eric over het geloof en op stream 3 en 4 Snollie en braindead aan het sexen.
ja wel ik hoorde haar net smakkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef Dogga het volgende:
Vet zielig
je hoort amanda niet eens..ze geeft geen kick
Ja, ik zag ook vlak erna haar hoofd boven de dekens.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Missy_1974 het volgende:
nee want ik zie haar, denk gewoon neuken
Kut, wat te doen...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef happyme28 het volgende:
Geweldig op stream 1 en 2 Huub en Eric over het geloof en op stream 3 en 4 Snollie en braindead aan het sexen.
hahaha is er al eerder zoveel geneukt in een NL reality programma?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
die geluiden van onder die deken! rrrrrrrrrrrrrrranzig!
Ja moet je wel op tijd zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ziet toch niks, gewoon geluid uit.
hahahaha, dilemma's dilemma's.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Op 1 en 2 mijn favoriete mensen die praten over mijn meest gehate onderwerp.
Of op 3 en 4 mijn meest gehate mensen bezig met mijn meest favoriete bezigheid...
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Of op 3 en 4 mijn meest gehate mensen bezig met mijn meest favoriete bezigheid...
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Keuzes, keuzes.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:09 schreef Wireless het volgende:
[..]
Kut, wat te doen...
Ja, kom op! Eén keer die stem.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
En weer condoomloos.
Redactie, jullie verzaken jullie morele plicht.![]()
Artikel The Tribunequote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.
aii..aii..aiii!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Tissik het volgende:
[..]
Een van die vrienden had net zijn rijbewijs gehaald, en die mocht een stukkie rijden in de auto van de andere vriend. Nog een vriend ging mee, Huub was ook gevraagd maar ging toch maar naar de les (de anderen spijbelden). Er volgde een frontale botsing met een vrachtwagen: alle vrienden dood. In vogelvlucht.
OT: Hoe oud zijn je kids?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet je wel op tijd zijn.
Heb ze gewoon voortdurend aan.En loop ook gewoon weg .
Nu moet ik voortaan uit voorzorg alles uit doen.
Want me kids kijken ook vaak mee.
Vind dat niet kunnen overdag.
Ja, wat is dat?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:12 schreef Maanvis het volgende:
En toen stond het huis in de fik!
brian maakt zijn beloftes niet bepaald waar..............quote:Op zondag 18 februari 2007 16:13 schreef CARLAK het volgende:
Antilliaanse sex stelt niet zoveel voor zo te zien!
ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja moet je wel op tijd zijn.
Heb ze gewoon voortdurend aan.En loop ook gewoon weg .
Nu moet ik voortaan uit voorzorg alles uit doen.
Want me kids kijken ook vaak mee.
Vind dat niet kunnen overdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |