Die bedragen worden in een aantal maandelijkse termijnen uitbetaald. Omdat Nicolaas vrij snel vertrok zal hij niet veel gekregen hebben - bij vertrek stopt de betaling.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:09 schreef somewat_incredible het volgende:
De Antillaan Brainless had toch 50k geincasseerd? Hoe zit het dan met Nicolaas, die 47k incasseerde?
Gooi de drank maar door HiDiHo, misschien wordt die muziek dan nog om aan te horen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nogmaals Hartelijk dank.
Ik heb er maar even een gebakje en een Hertog Jan Karakter biertje bij open getrokken.
ot: muziek is ook niet verkeerd
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Lieve het volgende:
HI DI HO JARIG??
![]()
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die bedragen worden in een aantal maandelijkse termijnen uitbetaald. Omdat Nicolaas vrij snel vertrok zal hij niet veel gekregen hebben - bij vertrek stopt de betaling.
Ben je daar wel eens mee langs de dokter geweest?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie al weg? Tenminste ik zie hem nu niet
Uhm, 3, tegelijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
Eric verteld net dat hij door drie kerels tegelijk in z'n kont is genomen, en dat dat best zeer doet....
Zovaak joh, maar heeft niet geholpenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ben je daar wel eens mee langs de dokter geweest?![]()
Ik had begrepen dat Nicolaas o.a. de kont tegen de krib gooide omdat ie pissed was over dat in termijnen uitbetalen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die bedragen worden in een aantal maandelijkse termijnen uitbetaald. Omdat Nicolaas vrij snel vertrok zal hij niet veel gekregen hebben - bij vertrek stopt de betaling.
Audio staat hier al een tijdje uit. Ik vertrouw op de FOKkers en mis niks.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Beter 'Tootsie' kijken dan naar die Brian herrie luisteren trouwens
In mijn geval zou 1 al teveel zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Want het kan volgens jou veel meer zijn, is het niet?
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gooi de drank maar door HiDiHo, misschien wordt die muziek dan nog om aan te horen.
Yups...is al de hele dag zo. Eigenlijk precies zoals velen op FOK voorspeld hadden. Die kinderachtige dreigementen van de redaktie hebben een tegenovergesteld effect dan dat ze gehoopt hadden. Is ook vrij logisch...Sylvia is een volwassen vrouw van 29 die veel heeft meegemaakt, die krijg je echt niet gek met zulke acties...eigenlijk had de redaktie dat moeten weten...quote:Het interresseert Syl echt geen zak meer. Vroeger, voor gisteren, was zij de eerste die de sterren van de hemel danste als er maar even muziek was.
Het bod stond op 50k en per minuut dat ze erover discussieerden ging er 1k van af.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat van 50k snap ik. Eerst was het 100k, maar uiteindelijk werd 50k, toegestemd voor Brainless.
Met welke redenen heeft Nicolaas dan 47k gekregen.
Het interresseert Syl echt geen zak meer. Vroeger, voor gisteren, was zij de eerste die de sterren van de hemel danste als er maar even muziek was.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia zit er maar als een dooie bij trouwens
Nou, wat mij betreft vraagt iedere bewoner die meemaakt waar SYL nu doorheen moet 24 uur aan. 24 uur om alle streams helemaal vol te zeiken over alles wat er maar aan rottigheid vanuit achter naar voren kan gebracht worden. Hoezo geen macht?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef Mika25 het volgende:
Ze mogen de woorden "tv maken" niet meer gebruiken? Mooi, werd tijd. Je zou bijna gaan denken dat DGK_REDAKTIE naar ons luisterd. Nog wat tips:
1. Bewoners die over hun contract praten : rook-verbod voor 1 week.
2. Bewoners die openlijk het gebeuren "achter de schermen" bespreken : douche-privilege van warm water opzeggen, alleen maar koud water!
3. Bewoners die de woorden "script", "verhaal lijn" of "regie" gebruiken: alcohol-verbod van 1 week.
Dat zou een goed begin zijn. Zoals vele het wel met me eens zullen zijn...scripts zijn ok, maar ga dat niet openlijk bespreken voor de streams, dan gaat de lol snel weg en kunnen we net zo goed naar GTST gaan kijken...
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:18 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Want het kan volgens jou veel meer zijn, is het niet?
Nee, die bod is toegekend aan Brainless.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het bod stond op 50k en per minuut dat ze erover discussieerden ging er 1k van af.
Of het komt omdat 2 bewoners haar d'r pretje hebben onthouden.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:20 schreef Mika25 het volgende:
Yups...is al de hele dag zo. Eigenlijk precies zoals velen op FOK voorspeld hadden. Die kinderachtige dreigementen van de redaktie hebben een tegenovergesteld effect dan dat ze gehoopt hadden. Is ook vrij logisch...Sylvia is een volwassen vrouw van 29 die veel heeft meegemaakt, die krijg je echt niet gek met zulke acties...eigenlijk had de redaktie dat moeten weten...
Hartelijk gefeliciteerdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Lieve het volgende:
HI DI HO JARIG??
![]()
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
![]()
![]()
SYl is aan het carnaval vieren.... in haar hoofd. Die is aan het hossen en feestbeesten. Met iedereen die haar lief is... in haar hoofd! Het KAN nooit zo erg zijn of je geest zit er om je te geven waar je vreselijk veel om geeft. Gedachten zijn je allersterkste wapen. Dat weet DGK KUT redactie. Daarom gedragen ze zich zo pist!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interresseert Syl echt geen zak meer. Vroeger, voor gisteren, was zij de eerste die de sterren van de hemel danste als er maar even muziek was.
De Grote Kut_Reactie, je bent bedankt.
![]()
Ze hebben twee keer een 100k aanbieding gehad ........quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Nee, die bod is toegekend aan Brainless.
Waar komt die 47k voor Nicolaas dan vandaan?
Niet teveel de redactie aanvallen hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 00:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
SYl is aan het carnaval vieren.... in haar hoofd. Die is aan het hossen en feestbeesten. Met iedereen die haar lief is... in haar hoofd! Het KAN nooit zo erg zijn of je geest zit er om je te geven waar je vreselijk veel om geeft. Gedachten zijn je allersterkste wapen. Dat weet DGK KUT redactie. Daarom gedragen ze zich zo pist!
waar is kanjer Syl eigenlijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
SYl is aan het carnaval vieren.... in haar hoofd. Die is aan het hossen en feestbeesten. Met iedereen die haar lief is... in haar hoofd! Het KAN nooit zo erg zijn of je geest zit er om je te geven waar je vreselijk veel om geeft. Gedachten zijn je allersterkste wapen. Dat weet DGK KUT redactie. Daarom gedragen ze zich zo pist!
Wat Brainless kreeg was het restant van de 100k die ze hadden kunnen krijgen als ze er meteen op dag 1 unaniem waren uitgekomen. Per dag ging er toen 25k vanaf.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:23 schreef somewat_incredible het volgende:
[..]
Nee, die bod is toegekend aan Brainless.
Waar komt die 47k voor Nicolaas dan vandaan?
Niet de redactie, maar haar zo vriendelijke collega bewoners ! Vergeet dat ff nietquote:Op zondag 18 februari 2007 00:25 schreef Lieve het volgende:
[..]
Brian's eerste reactie:"Komt dit uit jezelf of uit gesprekken met anderen?"quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda stelt aan Brian voor om een weekje beneden te slapen
Is ze dat geklungel van 'm nu al zat?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Bewoners die op opdracht van de redaktie werktenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet de redactie, maar haar zo vriendelijke collega bewoners ! Vergeet dat ff niet![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 00:28 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het wachten is op de eerste alcohol-vergiftiging.
Natasia aan de Strohrumquote:Op zondag 18 februari 2007 00:28 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het wachten is op de eerste alcohol-vergiftiging.
Ja, maar ik vind het zo oneerlijk, de manier waarop zij denken tv te moeten maken. Ik ben toch niet de enige op FOK die daar afkeurend tegenover staat. (Niet omdat ik me laat beinvloeden maar omdat ik meerdere meningen zie als de mijne).quote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet teveel de redactie aanvallen hoorZe doen hun werk en soms maken ze minder populaire beslissingen, zo werkt het programma nou eenmaal
Weet je? Nu het eindelijk zover is... valt het wel giga tegen.... wat mij betreft.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:13 schreef somewat_incredible het volgende:
Wordt het weer konijntjesgedrag in de nacht?
Nah ? Kan het me niet voorstellen, geloof met heel mijn hart in de slechtheid vav sommige mensen (hellaas)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bewoners die op opdracht van de redaktie werkten
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda maakt zich al klaar om te gaan
Snap ik ook heel goed, maar zo werkt de reality TV nou eenmaal, je moet je niet teveel laten meeslepen door het programma en de personages, hoe moeilijk het ook soms is, ik houd zelf afstand daarvan, en dat maakt me nog geen koele kikker maar probeer mezelf ervoor te behoeden dat ik niet teveel IN het programma wordt gesleept zegmaarquote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo oneerlijk, de manier waarop zij denken tv te moeten maken. Ik ben toch niet de enige op FOK die daar afkeurend tegenover staat. (Niet omdat ik me laat beinvloeden maar omdat ik meerdere meningen zie als de mijne).
Ik hoop zelfmoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze slaapt nu wel beneden. Hoe gaat Brainless dit oplossen?
Zeg me dat het NIET zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik ken Amanda's geheim!!!!! Ze heeft meerdere nachtjaponnetjes die er allemaal identiek uitzien! Toch? Zeg me aub dat dat zo is!
Ik denk het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik ken Amanda's geheim!!!!! Ze heeft meerdere nachtjaponnetjes die er allemaal identiek uitzien! Toch? Zeg me aub dat dat zo is!
Ik verwacht eerder dat Sylvia gewoon zo haar bedje in gaat duikenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik hoop wel dat we dalijk Huub en Sylvia nog samen zullen zien, want ik denk wel dat Sylvia nog effe behoefte heeft op een 1 op 1 gesprek, dat was wel duidelijk eerder vandaag.
Nee die kan je niet wassen. Tis van dat eetbare papier.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeg me dat het NIET zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is...
Huub ligt er naast dus dan kan het toch nog.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Sylvia gewoon zo haar bedje in gaat duiken
ja, erik is heel kieskeurigquote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
Eric verteld net dat hij door drie kerels tegelijk in z'n kont is genomen, en dat dat best zeer doet....
Aparte camerahoekquote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Redactie: "Als ik hier een shotje van maak, staat ie binnen een minuut op FOK, wedden?"
[afbeelding]
Nadat ze er zoveel nachten in geslapen heeft denk ik niet dat ze nog een vrijwilliger vind die het wil etenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die kan je niet wassen. Tis van dat eetbare papier.![]()
Gewoon een cd opzetten en de streams op mute als die maf staat te draaien.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet een idee zijn om op zaterdagavond een keer een echte DJ het huis in te sturen en laten horen wat echt draaien is.
Ik hoop niet dat mijn voorspelling van begin van deze avond gaat uitkomen.....quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Amanda : "als je vannacht tegen mij aan wilt kruipen, dan mag dat hoor schatje"
Nee, die dj-rotzooi moet z.s.m het huis uit. Het lijd tot passief gedrag, een hoop ergernis en onverstaanbare gesprekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet een idee zijn om op zaterdagavond een keer een echte DJ het huis in te sturen en laten horen wat goed draaien is.
Ik heb steeds de neiging om te denken Brian draait leuk... maar het is mijn eigen Pandorastation!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian draait intussen alleen nog maar voor zijn vijanden die niet op of om kijken....
Kan beter ergens in de stal met zijn snaren gaan spelen. Hebben wij iig rustquote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian draait intussen alleen nog maar voor zijn vijanden die niet op of om kijken....
Ja logisch........6x.........door iemand die het maanden niet heeft gedaan......die meid kan niet meer lopen.......quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Nee hehe ? ze draagt het al 4 jaarquote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nadat ze er zoveel nachten in geslapen heeft denk ik niet dat ze nog een vrijwilliger vind die het wil eten
Dat paard is ZWANGER!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan beter ergens in de stal met zijn snaren gaan spelen. Hebben wij iig rust![]()
Krijgt Martin (die platvloerse kok) toch nog gelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Natasia zou van het huis een bordeel maken![]()
Bij Toneelhaak.nlquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuke hangstoelen, waar zijn die te koop![]()
Ja ik zit ook al te neuzen......quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuke hangstoelen, waar zijn die te koop![]()
Oh Kut sorry Nouja dan maar NAAR HUISquote:
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Krijgt Martin (die platvloerse kok) toch nog gelijk
Mja, ik vind hem nogal ordinair en dus platvloers, niet echt mijn typequote:Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)
Als we er samen 1 bestellen, ....krijgen we dan korting ???quote:
Martin kwam gisteren in een filmpje langs bij de Wereld draait door...stond ie gehakt te kneden, zei hij:"Mijn nagels zijn vuil maar die worden wel schoon van het gehakt kneden"quote:Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)
Mare Natasia heeft daar echt een obsesie mee he.
Knap van je......wat een kut-site zeg van TIEN.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje gezien op de TIEN site dat Huub even Natasia nadoet met zingen: "Just the two of us.... "
Wat ben jij GOEDquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als we er samen 1 bestellen, ....krijgen we dan korting ???![]()
haha ja idd..ze was net aan het vertellen..beneden kon ze in 2en opdelen voor de kinderen, allebei een eigen badkamer..en boven voor haar en wilgo..maar niet dat ze voor de eindstreep gaat hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 00:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaaa, ik wordt niet goed van natasia.. ze wint de villa waarschijnlijk toch wel maar ze offert Bart nou op omdat ze haar doelen wil behalen? Hahaha, wie trapt er nou in dat ze in september weg gaat?
Leuke acties zijn dat. Helaas worden dat soort dingen nu een beetje moeilijk met dat stroom op 't hekquote:Op zondag 18 februari 2007 00:50 schreef elcastel het volgende:
Verrek hebben ze indringers gehad in het begin ?
(zegt Natasia)
Tip: op de tien-site kun je het huis virtueel bekijken en de spullen aanklikken om te kijken waar je die kunt kopen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat ben jij GOED![]()
![]()
![]()
Maareh...even op mijn eh vakantiegeld wachten hoor...pffff
Ze zijn wel geweldig!
Mooie dikke kussens ook wow![]()
En wat zit er naast het hek ? Bosjes op stroom ?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:
Leuke acties zijn dat. Helaas worden dat soort dingen nu een beetje moeilijk met dat stroom op 't hek
Ow he ze waren voor jou dus diequote:
Dan zorgt ze gewoon voor oppas, zegt ze net zelfquote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Mika25 het volgende:
Ze mist de feesten? Had ze tijd om te feesten met 2 kinderen?
Altijd leuk zo'n vette negerin met vetschort op de dansvloer........quote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef Asqalani het volgende:
natas: van die feesten waar echt weinig....... echt heel leuk
Alleen jammer dat er een prijsverschilletje van ruim 100% tussen zit.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:52 schreef Kaleddis het volgende:
Tip: op de tien-site kun je het huis virtueel bekijken en de spullen aanklikken om te kijken waar je die kunt kopen.
Bewakingsdienst.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
En wat zit er naast het hek ? Bosjes op stroom ?
Als haar dochtertje en single zou uitbrengen ZONDER haar zou ik die kopen, Ze zingt leuk voor zo'n kind en zelfs als dat niet zo was dan toch in ieder geval om zo'n kind te steunen.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef KimiK het volgende:
Alsof iemand de single zou kopen die ze met haar dochtertje op zou nemen
Jep maar dan heb je iig die valse kraai er niet bijquote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als haar dochtertje en single zou uitbrengen ZONDER haar zou ik die kopen, Ze zingt leuk voor zo'n kind en zelfs als dat niet zo was dan toch in ieder geval om zo'n kind te steunen.
Tuurlijk gaat ze die niet winnen. Ze is ingehuurd voor een bepaalde periode (1 jaar ofzo). Daarom praat ze over haar "doelen". Iedereen weet dat die doelen komplete onzin zijn. Maar tot die tijd mag ze dus niet weg...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Natasia zal die villa nooit winnen.
Nou dan nog alleen als het beheer van de inkomsten ver van Natasia gehouden zou worden en Natasia er ook absoluut op geen enkele manier aan zou kunnen komen, die gaat er nl zo een VW Touareg van rijden..... onder het mom van "ik ben haar manager"quote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als haar dochtertje en single zou uitbrengen ZONDER haar zou ik die kopen, Ze zingt leuk voor zo'n kind en zelfs als dat niet zo was dan toch in ieder geval om zo'n kind te steunen.
Nou der dochter heeft een super stemquote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef KimiK het volgende:
Alsof iemand de single zou kopen die ze met haar dochtertje op zou nemen
Al die steun zal worden ingepikt door mams. Credits ? Zonder mamas was je nergens. Geld ? Wat denk je wat je opvoeding kost ?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat je wellicht iets te complotmatig denkt. Een achterstandsmoeder die bij verstek veroordeeld is wegens agressie is doorgaaans geen acteur. Wel een makkelijke prooi voor dit programma...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ze die niet winnen. Ze is ingehuurd voor een bepaalde periode (1 jaar ofzo). Daarom praat ze over haar "doelen". Iedereen weet dat die doelen komplete onzin zijn. Maar tot die tijd mag ze dus niet weg...
Zoals jij het zegt en niet anders.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dan nog alleen als het beheer van de inkomsten ver van Natasia gehouden zou worden en Natasia er ook absoluut op geen enkele manier aan zou kunnen komen, die gaat er nl zo een VW Touarec van rijden..... onder het mom van "ik ben haar manager"
Ehm?? Veroordeeld wegens agressie?? Gaat het nou nog steeds over die baksteenroddel??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:02 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik denk dat je wellicht iets te complotmatig denkt. Een achterstandsmoeder die bij verstek veroordeeld is wegens agressie is doorgaaans geen acteur. Wel een makkelijke prooi voor dit programma...
Toevallig ook het interview met haar zus gelezen over haar psychiatrische verleden en haar problemen?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm?? Veroordeeld wegens agressie?? Gaat het nou nog steeds over die baksteenroddel??
Ze had die dag 3 uur rijles dus dat is lang genoeg om niet bij verstek veroordeeld te hoeven worden.
Vooralsnog lijkt het erop dat dat weer gewoon een domme roddel was, want bewijzen zijn er nog steeds niet.
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Wireless het volgende:
PAAAARTYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
[afbeelding]
![]()
FF testje gedaan. Bij mij was het Brian dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?
Geen professionele acteur nee, maar daarom kan ze toch nog wel ingehuurd zijn. Het gesprek van gisteren was vrij duidelijk...ze MAG er niet uit. Zelfde als met Tanja van BB5, dat was ook geen acteur, maar ze zat daar wel met een specifiek doel...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
NO fucking way dat dit een acteur is, al was het maar vanwege die kinderen............
En dat is aanleiding om haar een bij verstek veroordeelde crimineel te noemen??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Toevallig ook het interview met haar zus gelezen over haar psychiatrische verleden en haar problemen?
NO fucking way dat dit een acteur is, al was het maar vanwege die kinderen............
Jupquote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef demins het volgende:
Zegt Natasia nou hardop dat ze de hulp van buren nodig heeft om haar doelen te bereiken???
Bart weet dat Brian 100 % zeker een stem op Natasia of Amandsa zal blokkeren. Dus blijft er niet veel anders over. Hij kan alleen maar Eric voorstellen .......quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zegt dat ze Eric er misschien wel uit wil stemmen. Wat is dat zogenaamde pact dan waard?? Bart stuurt erg aan op een exit van Eric vind ik.
Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?
Het zou kunnen, maar ik geloof er niet zo in.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen professionele acteur nee, maar daarom kan ze toch nog wel ingehuurd zijn. Het gesprek van gisteren was vrij duidelijk...ze MAG er niet uit. Zelfde als met Tanja van BB5, dat was ook geen acteur, maar ze zat daar wel met een specifiek doel...
Apart, ik deed mn ogen dicht en had geen vraag in mn hoofd, drukte op ESC, en zag Sylvia...de rode draad op dit moment (vanwege alle toestanden zoals dat haar activiteiten worden ingetrokken etc.) vaag....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?![]()
Bij mij stopte hij bij Bart.....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?![]()
wie gaat er naar huis.... Ericquote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ik had Brian. Gelukkig was ik vergeten een vraag in mijn hoofd te stellen!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
FF testje gedaan. Bij mij was het Brian dus maak je geen zorgen![]()
Ik dacht aan sex en kreeg Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had Brian. Gelukkig was ik vergeten een vraag in mijn hoofd te stellen!![]()
Ik dacht aan opzoutenquote:
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)quote:
Bronnen rondom haar bevestigen het verhaal over haar agressie.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is aanleiding om haar een bij verstek veroordeelde crimineel te noemen??
Nou? Hoe lang is het geleden dat je het 6 keer per nacht gedaan hebt?quote:
110 % vrouw en hetro maar nee bedanktquote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)
Dat snap ik, maar ik snap niet dat Huub en Sylvia er serieus over praten. Ze hebben beide een afspraak met Eric gemaakt dat ze hem er deze maand niet uitstemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart weet dat Brian 100 % zeker een stem op Natasia of Amandsa zal blokkeren. Dus blijft er niet veel anders over. Hij kan alleen maar Eric voorstellen .......
Maar je denkt nét zo gemakkelijk even vanuit de vrouw...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)
Lijkt me het beste.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef Mika25 het volgende:
Ze gaat met haar ventje and kindjes verhuizen naar Suriname.
en terecht !quote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef GoldenGuy het volgende:
Sylvia en Huub zijn het er niet mee eens dat Brian gewaarschuwd is door de redactie dat Natasja aan t huilen was....
Poging totquote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef demins het volgende:
[..]
Maar je denkt nét zo gemakkelijk even vanuit de vrouw...![]()
En ik vroeg, wie gaat het eerste eruit?... wat dacht je: Natasia..quote:Op zondag 18 februari 2007 01:15 schreef Wireless het volgende:
Ik vroeg wie de winnaar gaat worden, en hij stopte bij Brian![]()
Deden ze dat maar.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef Missy_1974 het volgende:
blijven hakken op tasja, iedere minuut van de dag dan zal ze idd erg vervelend worden, ook tegen brian en aman, en dat houd ze niet lang vol, en breekt ze, jullie hebben nog een week gooooooooooooooo
Ja en?? Liegen hoort er ook bij, als Eric eruit moet zodat Bart kan blijven dan is het toch goed?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik snap niet dat Huub en Sylvia er serieus over praten. Ze hebben beide een afspraak met Eric gemaakt dat ze hem er deze maand niet uitstemmen.
Ze hebben dit ook nooit ontkent.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef Veulen het volgende:
Brian ging dus Natasia zoeken omdat het op het scherm stond... Toen ze aan het huilen was.
En met die drank van Nicolaas stond er op het scherm... Regel het maar met Bart.
Hoezo geen invloed he jongens.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:20 schreef Missy_1974 het volgende:
ze hebben het over de boodschap die op het scherm stond voor brian: brian natas huilt
ze vinden het allemaal BS dat achter zich bemoeit met het spel
Ze hebben beiden dat 1-maands pact met Eric. Huub zal op dit moment dus de grootste twijfel hebben......quote:Op zondag 18 februari 2007 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik snap niet dat Huub en Sylvia er serieus over praten. Ze hebben beide een afspraak met Eric gemaakt dat ze hem er deze maand niet uitstemmen.
omdat eric zich nu slap opstelt, hij knalt niet met tasja, is stilletjes enzo, en ze wil bart liever behouden, dus overweegt ze eric op te offeren, slim gedacht tochquote:Op zondag 18 februari 2007 01:23 schreef robert2006 het volgende:
sylvia overweegt toch eric eruit te stemmen, hoe veranderlijk kan een mens zijn?
AL ZAL ER AAN MIJN REET ZICH IJZEROXIDE GAAN VORMEN...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en?? Liegen hoort er ook bij, als Eric eruit moet zodat Bart kan blijven dan is het toch goed?
Al zal het aan mijn anus oxideren dat Bart eruit gaan. Ach, een beetje jammer dan
Tot nu toe dacht ik dat zo'n pact nog wel heilig was, maar dat is dus blijkbaar ook absoluut niet zo.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja en?? Liegen hoort er ook bij, als Eric eruit moet zodat Bart kan blijven dan is het toch goed?
Al zal het aan mijn anus oxideren dat Bart eruit gaan. Ach, een beetje jammer dan
Ik heb 1 en 2 niet aan staan. Ligt Amanda Natasia te beffen?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:24 schreef Nicoss het volgende:
wat een ranzige beelden op 1 en 2
Poor youquote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik heb alleen nog maar streams van de slaapkamer.....
Die 'heiligheid' van Huub's pact zou wel eens een groot dillema kunnen zijn voor Huub. Ik denk dat hij eerlijk is in dit opzicht. Het zou kunnen zijn, dat hij op 'n bepaald moment rechtstreeks naar Eric het pact opzegt.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe dacht ik dat zo'n pact nog wel heilig was, maar dat is dus blijkbaar ook absoluut niet zo.
Dan kunnen ze alle backups dus wel schrappen.
Haha, nee, Natasja loopt rond in haar ondergoed.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 niet aan staan. Ligt Amanda Natasia te beffen?
Ze praten over het feit dat Amanda beneden slaapt en het gaat over de snelle relatie-wisseling.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 niet aan staan. Ligt Amanda Natasia te beffen?
ja ook 2 van de gameroomquote:Op zondag 18 februari 2007 01:31 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Heb jij meer streams dan alleen de slaapkamer?
Ehm, wat mij betreft dus wel, hij mag dan een goedgetraind bovenlijf hebben maar daar is dan ook wel alles mee gezegd...... hij heeft een verschrikkelijk naar gluiperig smoelwerk, en de dag dat ik voor een lijf val wat verder voorzien is van een rotkop en een nog veel rotter karakter....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:31 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Heb jij meer streams dan alleen de slaapkamer?
Niks stoms aan, Sylvia ziet het heel goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind Syl op dit moment veel meer een moeder dan Natasia. Stom gevoel van mij misschien hoor...
Toppie!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Alleen daar doet het geluid niet bij mij maar dat doe ik dan via mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf .
Even afwachten hoelang dat inzicht duurt en wanneer ze weer door Braindead in zijn bed wordt gepraat om verder te gaan in DIEPgaande gesprekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian een heel verstandige mannetje!?
Amanda gedraagt zich als een puber zegt ze. Zo die heeft opeens inzicht!![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef DainBramage het volgende:
[afbeelding]
haha. Leuk dat die diva's ook nog zoveel overeenkomen.
Natasia heeft een bruine huidskleur, denkt dat ze een ster is, maar heeft geen inhoud.
Eric heeft een bruine ster met (vaak) veel inhoud.
Tsja, ik kan mijn zoon ook wel gaan verwijten dat hij zich als een puber gedraagt maar dat is hij ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian een heel verstandige mannetje!?
Amanda gedraagt zich als een puber zegt ze. Zo die heeft opeens inzicht!![]()
Eensch!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, wat mij betreft dus wel, hij mag dan een goedgetraind bovenlijf hebben maar daar is dan ook wel alles mee gezegd...... hij heeft een verschrikkelijk naar gluiperig smoelwerk, en de dag dat ik voor een lijf val wat verder voorzien is van een rotkop en een nog veel rotter karakter....![]()
Ik ben geen man![]()
Zelfs Huub is meer een moeder dan Natasiaquote:Op zondag 18 februari 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Ik vind Syl op dit moment veel meer een moeder dan Natasia. Stom gevoel van mij misschien hoor...
Morgenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:37 schreef KimiK het volgende:
[..]
Even afwachten hoelang dat inzicht duurt en wanneer ze weer door Braindead in zijn bed wordt gepraat om verder te gaan in DIEPgaande gesprekken.
Die laatste 3 zou ik al niet eens achter komen omdat ik van dat smoelwerk en rotte karakter al genoeg afgeknapt zou zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef Sense het volgende:
Eensch!
- Gluiperig smoelwerk
- Slappe ouwehoer
- Geen humor
- Geen zelfspot
Vier dodelijke afknappers wat mij betreft![]()
Das al erg te laat hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Gigageil het volgende:
Het domme schaapje heeft niet in de gaten dat Brian haar gewoon alleen maar wil neuken ....![]()
Ja was geweldig he.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Bart jongen, jullie hebben een prachtige 9-darter gemist van Van Gerwen vanavond. Live op TV
Binnen de villa kan het niet zoveel kwaad, het is niet alsof ze concurrentie heeft ofzo.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste 3 zou ik al niet eens achter komen omdat ik van dat smoelwerk en rotte karakter al genoeg afgeknapt zou zijn![]()
Shit, gemistquote:Op zondag 18 februari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Bart jongen, jullie hebben een prachtige 9-darter gemist van Van Gerwen vanavond. Live op TV
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nogmaals Hartelijk dank.
Ik heb er maar even een gebakje en een Hertog Jan Karakter biertje bij open getrokken.
ot: muziek is ook niet verkeerd
Inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste 3 zou ik al niet eens achter komen omdat ik van dat smoelwerk en rotte karakter al genoeg afgeknapt zou zijn![]()
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart verteld weer een keer dat hij opstapt als niemand eruit gestemd wordt.
Huub : "Wie wil je nou overtuigen ? Mij of jezelf"
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
Bart denkt persoonlijk dat er nog wel een extra factor aan zit te komen voor de stemming...
Liever niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigen
Ow dat weet ik niet meer, maar je kan best gelijk hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.
Was dat niet toen Nicolaas en Stephan allebei een stemming tegen elkaar hadden aangevraagd?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs Huub is meer een moeder dan Natasia
je mag wel zeggen dat je zelf opstapt het is alleen verboden om te zeggen : stem mij er maar uitquote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigen
Het was de stemming dat Stephan Nicolaas eruit wilde stemmen en Nicolaas ter plekke Stephan's stemming aanvroeg.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet meer, maar je kan best gelijk hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet toen Nicolaas en Stephan allebei een stemming tegen elkaar hadden aangevraagd?
En er uiteindelijk niemand uitging.....
Helderquote:Op zondag 18 februari 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was de stemming dat Stephan Nicolaas eruit wilde stemmen en Nicolaas ter plekke Stephan's stemming aanvroeg.
En vergeet niet: je les eruit trekkenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:52 schreef Tomsky het volgende:
Doe mij een patent op "bewerkstelligen" en " je zult ' em krijgen" ...
Bart doet weer "mee met het spel" en dat maakt hem zeker boeiendquote:Op zondag 18 februari 2007 01:53 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Bart zo wel leuk hoor.
lol, dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Gefeli Filmpjesman!
Misschien moet je even naar de volgorde van onze identieke antwoorden kijken??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:Ik gaf zojuist hetzelfde antwoord ook al. Bart liet toen de stemming ontploffen door niet voor Nicolaas' vertrek te stemmen.
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart doet weer "mee met het spel" en dat maakt hem zeker boeiend
Ik erger me juist minder aan hem.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik erger me steeds meer aan die Eric. Die praat alsof hij daar al maanden zit.
Ga eerst maar een doen wat jij zei dat je kwam doen i.p.v. de huispsycholoog uit te hangen.
Tja, dat is Bartquote:Op zondag 18 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.
We gaven beiden hetzelfde antwoord. Ik zag jouw reactie pas nadat mijn post was verzondenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de volgorde van onze identieke antwoorden kijken??
Wie gaf nou net datzelfde antwoord ook al???
Ik zou er al klaar mee zijn en zorgen dat er donderdag idd niemand uitgaat.... dan eens kijken of Bartje ook "een man van zijn woord" is.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.
Hij voegt nog helemaal, maar dan ook echt helemaal, niks toe.quote:
Edit: never mind....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We gaven beiden hetzelfde antwoord. Ik zag jouw reactie pas nadat mijn post was verzonden
Dat is wel een optie, maar daarmee missen ze dan de steun van Bart in de strijd tegen Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er al klaar mee zijn en zorgen dat er donderdag idd niemand uitgaat.... dan eens kijken of Bartje ook "een man van zijn woord" is.
Is ie tot nu toe zeker NIET geweest !quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er al klaar mee zijn en zorgen dat er donderdag idd niemand uitgaat.... dan eens kijken of Bartje ook "een man van zijn woord" is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |