quote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste 3 zou ik al niet eens achter komen omdat ik van dat smoelwerk en rotte karakter al genoeg afgeknapt zou zijn![]()
Shit, gemistquote:Op zondag 18 februari 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Bart jongen, jullie hebben een prachtige 9-darter gemist van Van Gerwen vanavond. Live op TV
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 februari 2007 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nogmaals Hartelijk dank.
Ik heb er maar even een gebakje en een Hertog Jan Karakter biertje bij open getrokken.
ot: muziek is ook niet verkeerd
Inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die laatste 3 zou ik al niet eens achter komen omdat ik van dat smoelwerk en rotte karakter al genoeg afgeknapt zou zijn![]()
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Bart verteld weer een keer dat hij opstapt als niemand eruit gestemd wordt.
Huub : "Wie wil je nou overtuigen ? Mij of jezelf"
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
Bart denkt persoonlijk dat er nog wel een extra factor aan zit te komen voor de stemming...
Liever niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigen
Ow dat weet ik niet meer, maar je kan best gelijk hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.
Was dat niet toen Nicolaas en Stephan allebei een stemming tegen elkaar hadden aangevraagd?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze hebben zelfs al een keer de hele simple truc toegepast dat de stemming ineens 2 dagen eerder werd gepland. Toen waren ze nog druk bezig om plannen te smeden en ineens was de stemming. Dat was -als ik me niet vergis- de 2e maand.
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs Huub is meer een moeder dan Natasia
je mag wel zeggen dat je zelf opstapt het is alleen verboden om te zeggen : stem mij er maar uitquote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die bart moest nou eigenlijk vertrekken ipv continue te dreigen
Het was de stemming dat Stephan Nicolaas eruit wilde stemmen en Nicolaas ter plekke Stephan's stemming aanvroeg.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet meer, maar je kan best gelijk hebben
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet toen Nicolaas en Stephan allebei een stemming tegen elkaar hadden aangevraagd?
En er uiteindelijk niemand uitging.....
Helderquote:Op zondag 18 februari 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was de stemming dat Stephan Nicolaas eruit wilde stemmen en Nicolaas ter plekke Stephan's stemming aanvroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |