Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?
Het zou kunnen, maar ik geloof er niet zo in.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Geen professionele acteur nee, maar daarom kan ze toch nog wel ingehuurd zijn. Het gesprek van gisteren was vrij duidelijk...ze MAG er niet uit. Zelfde als met Tanja van BB5, dat was ook geen acteur, maar ze zat daar wel met een specifiek doel...
Apart, ik deed mn ogen dicht en had geen vraag in mn hoofd, drukte op ESC, en zag Sylvia...de rode draad op dit moment (vanwege alle toestanden zoals dat haar activiteiten worden ingetrokken etc.) vaag....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?![]()
Bij mij stopte hij bij Bart.....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
Zou zo maar kunnen! Tis een tarrotavatar he. Heb je wel een vraag gesteld in je hoofd?![]()
wie gaat er naar huis.... Ericquote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ik had Brian. Gelukkig was ik vergeten een vraag in mijn hoofd te stellen!quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Gelukkig.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
FF testje gedaan. Bij mij was het Brian dus maak je geen zorgen![]()
Ik dacht aan sex en kreeg Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had Brian. Gelukkig was ik vergeten een vraag in mijn hoofd te stellen!![]()
Ik dacht aan opzoutenquote:
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)quote:
Bronnen rondom haar bevestigen het verhaal over haar agressie.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is aanleiding om haar een bij verstek veroordeelde crimineel te noemen??
Nou? Hoe lang is het geleden dat je het 6 keer per nacht gedaan hebt?quote:
110 % vrouw en hetro maar nee bedanktquote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)
Dat snap ik, maar ik snap niet dat Huub en Sylvia er serieus over praten. Ze hebben beide een afspraak met Eric gemaakt dat ze hem er deze maand niet uitstemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart weet dat Brian 100 % zeker een stem op Natasia of Amandsa zal blokkeren. Dus blijft er niet veel anders over. Hij kan alleen maar Eric voorstellen .......
Maar je denkt nét zo gemakkelijk even vanuit de vrouw...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach Brian is niet echt onaantrekkelijk wat dat betreft (even vanuit de vrouw gedacht, ben zelf 100% man en hetero)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |