quote:Op zondag 18 februari 2007 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet toen Nicolaas en Stephan allebei een stemming tegen elkaar hadden aangevraagd?
En er uiteindelijk niemand uitging.....
Helderquote:Op zondag 18 februari 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was de stemming dat Stephan Nicolaas eruit wilde stemmen en Nicolaas ter plekke Stephan's stemming aanvroeg.
En vergeet niet: je les eruit trekkenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:52 schreef Tomsky het volgende:
Doe mij een patent op "bewerkstelligen" en " je zult ' em krijgen" ...
Bart doet weer "mee met het spel" en dat maakt hem zeker boeiendquote:Op zondag 18 februari 2007 01:53 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Bart zo wel leuk hoor.
lol, dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
Gefeli Filmpjesman!
Misschien moet je even naar de volgorde van onze identieke antwoorden kijken??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:Ik gaf zojuist hetzelfde antwoord ook al. Bart liet toen de stemming ontploffen door niet voor Nicolaas' vertrek te stemmen.
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart doet weer "mee met het spel" en dat maakt hem zeker boeiend
Ik erger me juist minder aan hem.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef Day het volgende:
Ik erger me steeds meer aan die Eric. Die praat alsof hij daar al maanden zit.
Ga eerst maar een doen wat jij zei dat je kwam doen i.p.v. de huispsycholoog uit te hangen.
Tja, dat is Bartquote:Op zondag 18 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.
We gaven beiden hetzelfde antwoord. Ik zag jouw reactie pas nadat mijn post was verzondenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de volgorde van onze identieke antwoorden kijken??
Wie gaf nou net datzelfde antwoord ook al???
Ik zou er al klaar mee zijn en zorgen dat er donderdag idd niemand uitgaat.... dan eens kijken of Bartje ook "een man van zijn woord" is.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:56 schreef Day het volgende:
Maar dat moet hij wel stoppen met dreigen dat hij er uit stapt als er niemand uitgaat donderdag.
Hij voegt nog helemaal, maar dan ook echt helemaal, niks toe.quote:
Edit: never mind....quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We gaven beiden hetzelfde antwoord. Ik zag jouw reactie pas nadat mijn post was verzonden
Dat is wel een optie, maar daarmee missen ze dan de steun van Bart in de strijd tegen Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er al klaar mee zijn en zorgen dat er donderdag idd niemand uitgaat.... dan eens kijken of Bartje ook "een man van zijn woord" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |