Jep maar dan heb je iig die valse kraai er niet bijquote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als haar dochtertje en single zou uitbrengen ZONDER haar zou ik die kopen, Ze zingt leuk voor zo'n kind en zelfs als dat niet zo was dan toch in ieder geval om zo'n kind te steunen.
Tuurlijk gaat ze die niet winnen. Ze is ingehuurd voor een bepaalde periode (1 jaar ofzo). Daarom praat ze over haar "doelen". Iedereen weet dat die doelen komplete onzin zijn. Maar tot die tijd mag ze dus niet weg...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Natasia zal die villa nooit winnen.
Nou dan nog alleen als het beheer van de inkomsten ver van Natasia gehouden zou worden en Natasia er ook absoluut op geen enkele manier aan zou kunnen komen, die gaat er nl zo een VW Touareg van rijden..... onder het mom van "ik ben haar manager"quote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als haar dochtertje en single zou uitbrengen ZONDER haar zou ik die kopen, Ze zingt leuk voor zo'n kind en zelfs als dat niet zo was dan toch in ieder geval om zo'n kind te steunen.
Nou der dochter heeft een super stemquote:Op zondag 18 februari 2007 00:56 schreef KimiK het volgende:
Alsof iemand de single zou kopen die ze met haar dochtertje op zou nemen
Al die steun zal worden ingepikt door mams. Credits ? Zonder mamas was je nergens. Geld ? Wat denk je wat je opvoeding kost ?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik denk dat je wellicht iets te complotmatig denkt. Een achterstandsmoeder die bij verstek veroordeeld is wegens agressie is doorgaaans geen acteur. Wel een makkelijke prooi voor dit programma...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat ze die niet winnen. Ze is ingehuurd voor een bepaalde periode (1 jaar ofzo). Daarom praat ze over haar "doelen". Iedereen weet dat die doelen komplete onzin zijn. Maar tot die tijd mag ze dus niet weg...
Zoals jij het zegt en niet anders.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dan nog alleen als het beheer van de inkomsten ver van Natasia gehouden zou worden en Natasia er ook absoluut op geen enkele manier aan zou kunnen komen, die gaat er nl zo een VW Touarec van rijden..... onder het mom van "ik ben haar manager"
Ehm?? Veroordeeld wegens agressie?? Gaat het nou nog steeds over die baksteenroddel??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:02 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik denk dat je wellicht iets te complotmatig denkt. Een achterstandsmoeder die bij verstek veroordeeld is wegens agressie is doorgaaans geen acteur. Wel een makkelijke prooi voor dit programma...
Toevallig ook het interview met haar zus gelezen over haar psychiatrische verleden en haar problemen?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm?? Veroordeeld wegens agressie?? Gaat het nou nog steeds over die baksteenroddel??
Ze had die dag 3 uur rijles dus dat is lang genoeg om niet bij verstek veroordeeld te hoeven worden.
Vooralsnog lijkt het erop dat dat weer gewoon een domme roddel was, want bewijzen zijn er nog steeds niet.
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:05 schreef Wireless het volgende:
PAAAARTYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
[afbeelding]
![]()
FF testje gedaan. Bij mij was het Brian dus maak je geen zorgenquote:Op zondag 18 februari 2007 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb op ESC gedrukt om je avatar te stoppen, en waar blijft hij de eerste keer op hangen : Op Huub. Voorteken?
Geen professionele acteur nee, maar daarom kan ze toch nog wel ingehuurd zijn. Het gesprek van gisteren was vrij duidelijk...ze MAG er niet uit. Zelfde als met Tanja van BB5, dat was ook geen acteur, maar ze zat daar wel met een specifiek doel...quote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
NO fucking way dat dit een acteur is, al was het maar vanwege die kinderen............
En dat is aanleiding om haar een bij verstek veroordeelde crimineel te noemen??quote:Op zondag 18 februari 2007 01:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Toevallig ook het interview met haar zus gelezen over haar psychiatrische verleden en haar problemen?
NO fucking way dat dit een acteur is, al was het maar vanwege die kinderen............
Jupquote:Op zondag 18 februari 2007 01:10 schreef demins het volgende:
Zegt Natasia nou hardop dat ze de hulp van buren nodig heeft om haar doelen te bereiken???
Bart weet dat Brian 100 % zeker een stem op Natasia of Amandsa zal blokkeren. Dus blijft er niet veel anders over. Hij kan alleen maar Eric voorstellen .......quote:Op zondag 18 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zegt dat ze Eric er misschien wel uit wil stemmen. Wat is dat zogenaamde pact dan waard?? Bart stuurt erg aan op een exit van Eric vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |