Ja ik zit ook al te neuzen......quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuke hangstoelen, waar zijn die te koop![]()
Oh Kut sorry Nouja dan maar NAAR HUISquote:
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef BONG4002 het volgende:
Krijgt Martin (die platvloerse kok) toch nog gelijk
Mja, ik vind hem nogal ordinair en dus platvloers, niet echt mijn typequote:Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)
Als we er samen 1 bestellen, ....krijgen we dan korting ???quote:
Martin kwam gisteren in een filmpje langs bij de Wereld draait door...stond ie gehakt te kneden, zei hij:"Mijn nagels zijn vuil maar die worden wel schoon van het gehakt kneden"quote:Op zondag 18 februari 2007 00:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Martin de entertainer bedoel je: niet echt een kok (ik zou niet eten wat ie kookt)
Mare Natasia heeft daar echt een obsesie mee he.
Knap van je......wat een kut-site zeg van TIEN.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje gezien op de TIEN site dat Huub even Natasia nadoet met zingen: "Just the two of us.... "
Wat ben jij GOEDquote:Op zondag 18 februari 2007 00:48 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als we er samen 1 bestellen, ....krijgen we dan korting ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |