Natasia aan de Strohrumquote:Op zondag 18 februari 2007 00:28 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Het wachten is op de eerste alcohol-vergiftiging.
Ja, maar ik vind het zo oneerlijk, de manier waarop zij denken tv te moeten maken. Ik ben toch niet de enige op FOK die daar afkeurend tegenover staat. (Niet omdat ik me laat beinvloeden maar omdat ik meerdere meningen zie als de mijne).quote:Op zondag 18 februari 2007 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet teveel de redactie aanvallen hoorZe doen hun werk en soms maken ze minder populaire beslissingen, zo werkt het programma nou eenmaal
Weet je? Nu het eindelijk zover is... valt het wel giga tegen.... wat mij betreft.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:13 schreef somewat_incredible het volgende:
Wordt het weer konijntjesgedrag in de nacht?
Nah ? Kan het me niet voorstellen, geloof met heel mijn hart in de slechtheid vav sommige mensen (hellaas)quote:Op zondag 18 februari 2007 00:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bewoners die op opdracht van de redaktie werkten
Ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda maakt zich al klaar om te gaan
Snap ik ook heel goed, maar zo werkt de reality TV nou eenmaal, je moet je niet teveel laten meeslepen door het programma en de personages, hoe moeilijk het ook soms is, ik houd zelf afstand daarvan, en dat maakt me nog geen koele kikker maar probeer mezelf ervoor te behoeden dat ik niet teveel IN het programma wordt gesleept zegmaarquote:Op zondag 18 februari 2007 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo oneerlijk, de manier waarop zij denken tv te moeten maken. Ik ben toch niet de enige op FOK die daar afkeurend tegenover staat. (Niet omdat ik me laat beinvloeden maar omdat ik meerdere meningen zie als de mijne).
Ik hoop zelfmoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze slaapt nu wel beneden. Hoe gaat Brainless dit oplossen?
Zeg me dat het NIET zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is...quote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik ken Amanda's geheim!!!!! Ze heeft meerdere nachtjaponnetjes die er allemaal identiek uitzien! Toch? Zeg me aub dat dat zo is!
Ik denk het eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 18 februari 2007 00:33 schreef Mika25 het volgende:
Ik ken Amanda's geheim!!!!! Ze heeft meerdere nachtjaponnetjes die er allemaal identiek uitzien! Toch? Zeg me aub dat dat zo is!
Ik verwacht eerder dat Sylvia gewoon zo haar bedje in gaat duikenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
Ik hoop wel dat we dalijk Huub en Sylvia nog samen zullen zien, want ik denk wel dat Sylvia nog effe behoefte heeft op een 1 op 1 gesprek, dat was wel duidelijk eerder vandaag.
Nee die kan je niet wassen. Tis van dat eetbare papier.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zeg me dat het NIET zo is, zeg me dat het niet zo is, zeg me dat het niet zo is...
Huub ligt er naast dus dan kan het toch nog.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat Sylvia gewoon zo haar bedje in gaat duiken
ja, erik is heel kieskeurigquote:Op zondag 18 februari 2007 00:16 schreef Sonique het volgende:
Eric verteld net dat hij door drie kerels tegelijk in z'n kont is genomen, en dat dat best zeer doet....
Aparte camerahoekquote:Op zondag 18 februari 2007 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Redactie: "Als ik hier een shotje van maak, staat ie binnen een minuut op FOK, wedden?"
[afbeelding]
Nadat ze er zoveel nachten in geslapen heeft denk ik niet dat ze nog een vrijwilliger vind die het wil etenquote:Op zondag 18 februari 2007 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die kan je niet wassen. Tis van dat eetbare papier.![]()
Gewoon een cd opzetten en de streams op mute als die maf staat te draaien.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet een idee zijn om op zaterdagavond een keer een echte DJ het huis in te sturen en laten horen wat echt draaien is.
Ik hoop niet dat mijn voorspelling van begin van deze avond gaat uitkomen.....quote:Op zondag 18 februari 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Amanda : "als je vannacht tegen mij aan wilt kruipen, dan mag dat hoor schatje"
Nee, die dj-rotzooi moet z.s.m het huis uit. Het lijd tot passief gedrag, een hoop ergernis en onverstaanbare gesprekken.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
Zou het niet een idee zijn om op zaterdagavond een keer een echte DJ het huis in te sturen en laten horen wat goed draaien is.
Ik heb steeds de neiging om te denken Brian draait leuk... maar het is mijn eigen Pandorastation!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian draait intussen alleen nog maar voor zijn vijanden die niet op of om kijken....
Kan beter ergens in de stal met zijn snaren gaan spelen. Hebben wij iig rustquote:Op zondag 18 februari 2007 00:38 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Brian draait intussen alleen nog maar voor zijn vijanden die niet op of om kijken....
Ja logisch........6x.........door iemand die het maanden niet heeft gedaan......die meid kan niet meer lopen.......quote:Op zondag 18 februari 2007 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda stelt aan Brian voor om een weekje beneden te slapen
Nee hehe ? ze draagt het al 4 jaarquote:Op zondag 18 februari 2007 00:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Nadat ze er zoveel nachten in geslapen heeft denk ik niet dat ze nog een vrijwilliger vind die het wil eten
Dat paard is ZWANGER!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan beter ergens in de stal met zijn snaren gaan spelen. Hebben wij iig rust![]()
Krijgt Martin (die platvloerse kok) toch nog gelijkquote:Op zondag 18 februari 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Natasia zou van het huis een bordeel maken![]()
Bij Toneelhaak.nlquote:Op zondag 18 februari 2007 00:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Leuke hangstoelen, waar zijn die te koop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |