Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aaah zegt alleen dat een religie de ideologie bepaalt. Misschien had Aaah moeten zeggen dat religie met name of mede de ideologie bepaalt.![]()
Aaah kijkt wel uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.
Nee, maar als er iets is wat duidelijk maakt over welke ideologie een persoon aanhangt dan is dat toch wel een politieke partij waar hij actief deel van uitmaakt toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.
en laat die religie nu juist een uitgesproken politiek component bevatten. Daarom is er ook sprake van een scheiding van kerk en staat. Als die vermenging er niet was bestond deze hele discussie ook niet, een religie zonder politiek doel is maatschappelijk irrelevant. Zie ook de pogingen van evangelische fundamentalisten in de VS die proberen die scheiding ongedaan te maken. Is verzet daartegen onterecht?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Werden moslims maar beoordeeld op basis van hun ideologie, in plaats van hun religie.
Neuh.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, maar als er iets duidelijk maakt over de ideologie van een persoon dan is dat toch wel een politieke partij waar hij actief deel van uitmaakt toch?
Nee? Goh....quote:
En dat is al weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaah zegt alleen dat een religie de ideologie bepaalt. Misschien had Aaah moeten zeggen dat religie met name of mede de ideologie bepaalt.![]()
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Matthew 5:29
'If your right eye should be your downfall...'
[afbeelding]
'...tear it out and throw it away.'
[afbeelding]
'For it will do you less harm to lose one part of yourself than to have your whole body thrown into hell.'
En dan nog: Jezus zegt ook dat je het OT na moet leven. En daar staan ook een heleboel gruwelijke dingen in.
Ja, de koran is ook symbolisch.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus niks mis met zo een uitspraak, zelfs zeer wijs, tenzij je een volledig onderontwikkeld gevoel hebt voor symboliek.
Nee, veel politici zoeken partijen waar ze het beste een machtsbasis kunnen opbouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee? Goh....
De bijbel kent de DHIMMI status niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Moet ik even wat bijbelteksten op zoeken waar in staat dat je meer belasting moet heffen voor niet-gelovigen dan voor gelovigen?
Nee moslims zeggen dat de koran het onveranderlijke woord van allah is die niet voor interpretatie vatbaar is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, de koran is ook symbolisch.
Ja, die van de VVD misschien. Maar dat is dan ook de ideologie van die partijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, veel politici zoeken partijen waar ze het beste een machtsbasis kunnen opbouwen.
Waarom zet jij inshallah in je post?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:41 schreef Ringo het volgende:
Die Geert, hoeveel topics dragen zijn naam vandaag? Alleen een moordaanslag (inshallah) zou hem nog meer publiciteit opleveren.![]()
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom zet jij inshallah in je post?
Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Ik zou bijna inshallah zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt. Nederland is al aardig gedhimmificeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Omdat dat, zelfs al zou ik het willen, niet in mijn handen ligt. Die was ik liever in onschuld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eens, zoiets is toch een soort afrekening in het criminele circuit -- met verstrekkende gevolgen voor iedereen. Ik moet er geloof ik maar niet aan denken.quote:Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Dat begrijp ik, maar het is ook laf om zo te zeggen en je te verschuilen achter een man met een baard of zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat dat, zelfs al zou ik het willen, niet in mijn handen ligt. Die was ik liever in onschuld.
De grondgedachte van multicultuur is zo gruwelijk incorrect dat kwade opzet, namelijk wijd verspreide etnische spanningen, niet direct uitgesloten is. Alleen zul je nog een motief moeten verzinnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?
Dat is rascistisch! Ik ben het met je eens dat er veel dom volk achteraanloopt, maar dat betekent niet dat Wilders dom is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
en dat terwijl je zelf zo'n trieste sukkel bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
Janmaat heeft volgens mij nooit iets gezegd over moslims (wel over buitenlanders).quote:[b]Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef Powerss het volgende:
Beiden zouden een onderzoek door het OM toejuichen. Janmaat werd indertijd voor veel minder veroordeeld.
Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten. Dat maakt hem zo gevaarlijk. Wat dat betreft stel ik hem op één lijn met doortrapte islamisten: even haatdragend en even manipulatief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is rascistisch! Ik ben het met je eens dat er veel dom volk achteraanloopt, maar dat betekent niet dat Wilders dom is.
Hoe laat is het dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
God allemachtig.
zodra het woord: dhimmi voorbij komt weet je wel hoe laat het is.
En jij?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
20:23 volgens mijn computerklokquote:
Oh, waaruit blijkt het slechte geweten van Wilders? Ik leef liever in zijn gewenste wereld dan in die van de genoemde doortrapte moslim. Jouw laatste opmerking lijkt veel op de redenering van Volkert vd G.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten. Dat maakt hem zo gevaarlijk. Wat dat betreft stel ik hem op één lijn met doortrapte islamisten: even haatdragend en even manipulatief.
Die man leeft op de intellectuele armoede van zijn aanhang. Verzamelt ja-knikkers om zich heen, een troep verbitterde mensenhaters, en is erop uit om langs democratische weg de democratie om zeep te helpen. Een intruder dus. Die kan je niet snel genoeg politiek elimineren, voordat-ie de samenleving écht schade berokkent.
Ik kan mezelf niet aan indruk onttrekken dat iedereen die dit beweerd dit uitsluitend doet om de gemoederen wat te verhitten.
Een beschuldiging die echt nergens op slaat. Zou eerder slaan op parlementsvoorzitter Verbeet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
en is erop uit om langs democratische weg de democratie om zeep te helpen.
Op die van mij is het 20:29.quote:
He. Marcel van Dam en Adolf Hitler op herhaling.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
Verder mee eens, iemand die een motie probeert te verbieden of te laten wijzigen is in elk geval wereldvreemd bezig. De motie kan namelijk gewoon verworpen worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een beschuldiging die echt nergens op slaat. Zou eerder slaan op TK-voorzitter Verbeet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten.. Dat maakt hem zo gevaarlijk.
...................
Dit vind ik fascistischer dan de gemiddelde Wilders-aanhanger.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
Een intruder dus. Die kan je niet snel genoeg politiek elimineren, voordat-ie de samenleving écht schade berokkent.
Ja. De TS heeft zich in de discussie al bewezen als etikettenplakker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Wilders "liever geen moslims" zei i.p.v. de suggestieve titel van TS?
Intellectuele elite, die term klinkt beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef typtypo het volgende:
[..]
En jij?
Jij bent zeker Herrnvolk?
quote:Fascist.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Wilders "liever geen moslims" zei i.p.v. de suggestieve titel van TS?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. De TS heeft zich in de discussie al bewezen als etikettenplakker.
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
He. Marcel van Dam en Adolf Hitler op herhaling.
Ja tuurlijk mag hij dat zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.
Touché.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders zal best een niet helemaal zuiver geweten hebben. Maar noem mij één politicus die dat wel heeft.
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, iemand met een partij van 9 zetels en betrekkelijk weinig bevriende partijen is een gevaar voor de democratie. [afbeelding] Ik kan mezelf niet aan indruk onttrekken dat iedereen die dit beweerd dit uitsluitend doet om de gemoederen wat te verhitten.
Eensch. Marijnissen en Bos roepen toch ook dat het vorige kabinet asociaal was, zou Wilders dan niet mogen zeggen dat hij moslims asociaal vindt? Hypocriet geneuzel is het allemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.
Het MDI ziet dat dus anders. Hun probleem.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Net als mijn voorkeur is de voorkeur van de heer Wilders geheel oninteressant.
Bij Fortuyn bleek de radicale en pauper bij de tegenstanders te zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit vind ik fascistischer dan de gemiddelde Wilders-aanhanger.
radicalenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.
Dan neem je de democratische keuze van 580 000 mensen niet serieus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.
"Ik heb liever geen Wilders-adepten in de Kamer."
Jij bent voor uitschakeling, dat is wat anders dan discussie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.
"Ik heb liever geen Wilders-adepten in de Kamer."
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, we zitten dus met een Turkse "dame" die opmerkelijke opvattingen heeft over het fenomeen "genocide" in combinatie met Turken. En een meer dan innige relatie met de Turkse overheid schijnt te onderhouden.
en een Marokkaanse "heer" met een twijfelachtig familiar verleden, die liever zijn dochters niet ziet trouwen met niet-moslims (dan kan het opeens wel), en naar het schijnt in A'dam als wethouder een spoor van financiele verwoesting heeft achtergelaten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, we zitten dus met een Turkse "dame" die opmerkelijke opvattingen heeft over het fenomeen "genocide" in combinatie met Turken. En een meer dan innige relatie met de Turkse overheid schijnt te onderhouden.
en een Marokkaanse "heer" met een twijfelachtig familiar verleden, die liever zijn dochters niet ziet trouwen met niet-moslims (dan kan het opeens wel), en naar het schijnt in A'dam als wethouder een spoor van financiele verwoesting heeft achtergelaten.
Vertel, vertel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...
Ga je gang.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.quote:
Jammer, dat wisten we al.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.
Wat een monster!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.
Dat is een goede vraag. Daarom geloof ik er ook gewoon geen reet van. De Telegraaf of Elsevier zouden zo'n kans niet laten lopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Soms vraag ik mij af waarom dit niet eens breed wordt uitgemeten IRL.
Nog zo'n mythe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan neem je de democratische keuze van 580 000 mensen niet serieus.
Dat van Aboutalebs hoerenloperij onder minderjarige Marokkaanse jongetjes is toch ook al langer bekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer, dat wisten we al.
Ik dacht meer aan hoerenloperij of homofilie.
oh, ja, dat. Dat gerucht gaat al jaren de ronde. We wachten nog steeds op een reportage van Nova vanuit Marokko om de onderste steen boven te halen. Wellicht zal ook blijken dat Aboutaleb eigenlijk Habib heet ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jahoor, ook daar zoek je weer iets achter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Godslasteraar het volgende:
het mooiste vind ik overigens dat beiden een staatssecretariaat gekregen hebben, uiteraard. Ondanks alle multiculturele praatjes van de PVDA wordt er wél voor gezorgd dat deze beide totemmoslims een autochtone meester hebben. Dat is ook de essentie van de multikul; 'den eigen plaats kennen'.
Omdat ze nog niks kunnen bewijzen, maar waar rook is is vuur.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Daarom geloof ik er ook gewoon geen reet van. De Telegraaf of Elsevier zouden zo'n kans niet laten lopen.
Nou I'm impressed.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Intellectuele elite, die term klinkt beter.
[..]Ben je lid van KAFKA?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat van Aboutalebs hoerenloperij onder minderjarige Marokkaanse jongetjes is toch ook al langer bekend?
Zembla zou nog mooier zijn. Maar vergeet het maar, dat gaat niet gebeuren. Soms is het toch jammer dat GeenStijl-teevee er niet gekomen is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:48 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
oh, ja, dat. Dat gerucht gaat al jaren de ronde. We wachten nog steeds op een reportage van Nova vanuit Marokko om de onderste steen boven te halen. Wellicht zal ook blijken dat Aboutaleb eigenlijk Habib heet ofzo![]()
![]()
Nee waar rook is, is een gerucht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat ze nog niks kunnen bewijzen, maar waar rook is is vuur.
Nouja, bij deze dan.quote:
Er is op z'n minst een kinkje in den moslimkabel gekomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Godslasteraar het volgende:
het mooiste vind ik overigens dat beiden een staatssecretariaat gekregen hebben, uiteraard. Ondanks alle multiculturele praatjes van de PVDA wordt er wél voor gezorgd dat deze beide totemmoslims een autochtone meester hebben. Dat is ook de essentie van de multikul; 'den eigen plaats kennen'.
Dus dat neem je wel serieus...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Ringo het volgende:
Het punt is natuurlijk, dat we in dit land niet alleen te maken hebben met een sluimerende islamisering,
Actie=reactie...quote:maar ook met een bende bleek tuig, een samenraapsel van angsthazen, xenofoben en nationalisten.
Tja, er zijn oplossingsmogelijkheden genoeg - maar die wil men niet uitproberen. Elke keer keren we terug naar de multiculturele prietpraat als er een probleem is maar dat heeft geen enkel effect.quote:Die combinatie, en de interactie daartussen, kan dit land doeltreffend om zeep helpen -- in minder dan een decennium. Temeer daar beide groepen elkaar aansteken met hun diepgewortelde wantrouwen tegen alles dat niet van hun bord wil eten.
Ging hij niet regelmatig naar het anna frank platsoen om de trainingen van PSV te kijken met Fons Sporen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat van Aboutalebs hoerenloperij onder minderjarige Marokkaanse jongetjes is toch ook al langer bekend?
Hoezo, je kunt nog iets tegenwerpen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zal ik maar een slotje aanvragen? Er is geen discussie meer nu alle ja-knikkers aka "het rechtse kliekje" bij elkaar zitten.
Zeker pvda-er net als gerdi verbeet?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zal ik maar een slotje aanvragen? Er is geen discussie meer nu alle ja-knikkers aka "het rechtse kliekje" bij elkaar zitten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:53 schreef typtypo het volgende:
[..]
Zeker pvda-er net als gerdi verbeet?![]()
Da's idd wel jammer. Hop naar een ander topic dan maar. Deze komt morgen wel weer aan de beurt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach nee, dat heeft geen zin, de discussie is van dermate hoog niveau dat het boven mijn pet gaat. Ik bedoel maar: er schijnt vanalles gebeurt te zijn, Abou neukt niet alleen geiten maar ook nog zijn dode zus. En elke moslim die op een hogere functie uitkomt dan als schoonmaker of shoarma-verkoopster moet wel een knuffelallochtoon zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt nog iets tegenwerpen?
Er is in feite ook geen discussie, Wilders heeft nl. gelijk.
rechts? ik ben notabene een notoir links-liberaal stemmert. Van D66 naar de LibDem. Helaas is dit subforum in de ban van extreem links, een gebrek aan argumenten en bezit menig user een neiging tot meelopersgedrag en is eenvoudig manipuleerbaar door een veronderstelde nationale "kwaliteitsmedia". En vanuit die extreme positie bevinden ongebruikelijke meningen zich idd uiterst rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je inhoudelijk niks weet dan verzin je dit beeld maar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach nee, dat heeft geen zin, de discussie is van dermate hoog niveau dat het boven mijn pet gaat. Ik bedoel maar: er schijnt vanalles gebeurt te zijn, Abou neukt niet alleen geiten maar ook nog zijn dode zus. En elke moslim die op een hogere functie uitkomt dan als schoonmaker of shoarma-verkoopster moet wel een knuffelallochtoon zijn.
Of een ander subforum in de ban van een andere kliek "Ouders wees profeet Mohammed waren moslim/monotheist".quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
. Helaas is dit subforum in de ban van extreem links, .
Dat is gewoon zijn mening. Ik vind dat hij zich te zeer beperkt tot moslims, ik zie er liever ook geen pvda'ers, cu'ers in.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, de Partij van de Dieren zit ook in het kabinet.
Wat is nou de eigelijke reden waarom Wilders 'liever geen moslims' in het kabinet heeft zitten? Hebben die minder rechten of zo?
Ze is vrij dat te vinden. Ik vind het geen diskwalificatie waard en niet een reden om haar maar te weren uit openbare functies.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks weet dan verzin je dit beeld maar?
Toegegeven, aan geruchten hebben we niets, al is van die turkse staatssecretaris bekend dat ze de armeense kwestie niet zo'n holocausterig vindt.
Nou, dan wil ik jou ook niet over Holocaustontkenners horen. Sterker nog, die mogen dan gewoon deelnemen aan een kabinet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze is vrij dat te vinden. Ik vind het geen diskwalificatie waard en niet een reden om haar maar te weren uit openbare functies.
Ik lees net dat abou: (schijnt) zijn zus heeft vermoord, (schijnt) samen met Fons achter de jongetjes aanzat en (schijnt) bovendien er financieel een enorme chaos van heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks weet dan verzin je dit beeld maar?
Toegegeven, aan geruchten hebben we niets, al is van die turkse staatssecretaris bekend dat ze de armeense kwestie niet zo'n holocausterig vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |