Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Aaah zegt alleen dat een religie de ideologie bepaalt. Misschien had Aaah moeten zeggen dat religie met name of mede de ideologie bepaalt.![]()
Aaah kijkt wel uit!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.
Nee, maar als er iets is wat duidelijk maakt over welke ideologie een persoon aanhangt dan is dat toch wel een politieke partij waar hij actief deel van uitmaakt toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar Aaah zegt niks over politieke partijen en noemt geen partijen bij naam.
en laat die religie nu juist een uitgesproken politiek component bevatten. Daarom is er ook sprake van een scheiding van kerk en staat. Als die vermenging er niet was bestond deze hele discussie ook niet, een religie zonder politiek doel is maatschappelijk irrelevant. Zie ook de pogingen van evangelische fundamentalisten in de VS die proberen die scheiding ongedaan te maken. Is verzet daartegen onterecht?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Werden moslims maar beoordeeld op basis van hun ideologie, in plaats van hun religie.
Neuh.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee, maar als er iets duidelijk maakt over de ideologie van een persoon dan is dat toch wel een politieke partij waar hij actief deel van uitmaakt toch?
Nee? Goh....quote:
En dat is al weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaah zegt alleen dat een religie de ideologie bepaalt. Misschien had Aaah moeten zeggen dat religie met name of mede de ideologie bepaalt.![]()
Volgens mij begrijp je het niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Matthew 5:29
'If your right eye should be your downfall...'
[afbeelding]
'...tear it out and throw it away.'
[afbeelding]
'For it will do you less harm to lose one part of yourself than to have your whole body thrown into hell.'
En dan nog: Jezus zegt ook dat je het OT na moet leven. En daar staan ook een heleboel gruwelijke dingen in.
Ja, de koran is ook symbolisch.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus niks mis met zo een uitspraak, zelfs zeer wijs, tenzij je een volledig onderontwikkeld gevoel hebt voor symboliek.
Nee, veel politici zoeken partijen waar ze het beste een machtsbasis kunnen opbouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nee? Goh....
De bijbel kent de DHIMMI status niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Moet ik even wat bijbelteksten op zoeken waar in staat dat je meer belasting moet heffen voor niet-gelovigen dan voor gelovigen?
Nee moslims zeggen dat de koran het onveranderlijke woord van allah is die niet voor interpretatie vatbaar is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ja, de koran is ook symbolisch.
Ja, die van de VVD misschien. Maar dat is dan ook de ideologie van die partijquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, veel politici zoeken partijen waar ze het beste een machtsbasis kunnen opbouwen.
Waarom zet jij inshallah in je post?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:41 schreef Ringo het volgende:
Die Geert, hoeveel topics dragen zijn naam vandaag? Alleen een moordaanslag (inshallah) zou hem nog meer publiciteit opleveren.![]()
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom zet jij inshallah in je post?
Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Ik zou bijna inshallah zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?
Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt. Nederland is al aardig gedhimmificeerd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Omdat dat, zelfs al zou ik het willen, niet in mijn handen ligt. Die was ik liever in onschuld.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eens, zoiets is toch een soort afrekening in het criminele circuit -- met verstrekkende gevolgen voor iedereen. Ik moet er geloof ik maar niet aan denken.quote:Een moord op Wilders door een moslim zal als de zoveelste druppel in de overvolle emmer werken. De laatste wellicht.
Dat begrijp ik, maar het is ook laf om zo te zeggen en je te verschuilen achter een man met een baard of zo.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat dat, zelfs al zou ik het willen, niet in mijn handen ligt. Die was ik liever in onschuld.
De grondgedachte van multicultuur is zo gruwelijk incorrect dat kwade opzet, namelijk wijd verspreide etnische spanningen, niet direct uitgesloten is. Alleen zul je nog een motief moeten verzinnen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dan breekt de hel echt open. Of is dat ook onderdeel van de multiculturele agenda?
Dat is rascistisch! Ik ben het met je eens dat er veel dom volk achteraanloopt, maar dat betekent niet dat Wilders dom is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
en dat terwijl je zelf zo'n trieste sukkel bentquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
Janmaat heeft volgens mij nooit iets gezegd over moslims (wel over buitenlanders).quote:[b]Op zaterdag 17 februari 2007 11:41 schreef Powerss het volgende:
Beiden zouden een onderzoek door het OM toejuichen. Janmaat werd indertijd voor veel minder veroordeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |