Inderdaad, heel herkenbaar. Een beetje dollen en grappen maken en scooters en mobieltjes helen is allemaal leuk, maar begin niet over joden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef typtypo het volgende:
[..]
Genoeg en ze zijn allemaal grappig tot het over politiek of joden gaat.
Dan ontpoppen ze zich als regelrechte nazi's.
Nou, dat doet de islam dus ook, zij het in een rare combo met holocaustontkenning.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:38 schreef Puzzelaar het volgende:
Die hangt de holocaust aan. Dus dat zou ik niet goed vinden nee.
Jij hebt echt een heel beperkte kijk op de wereld he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gematigde moslims bestaan niet, dus dit is een leugen.
Ik veroordeel geen groepen, enkel individuen, zoals ik al aangaf. Ik ben wel een liberaal, ik gun mensen dezelfde vrijheden waar ik zelf ook graag gebruik van maak. Natuurlijk heeft elk mens last van vooroordelen, het domme deel der natie gebruikt ze echter als instrument om de maatschappij in te kunnen delen, figuren als jij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je hebt het nu over jezelf, neem ik aan? Je bent idd behoorlijk ongeloofwaardig, met je zure inhakken op andersdenkenden onder het mom van "liberaal".
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel beperkte kijk op de wereld he?
Zelfs in de VS zijn ze niet zo extreem als Geertje. Democrat Muslim Candidate Will Swear-In on Koran
Mooi toch?
Tsja, maar die heeft ook zijn eigen Geert, toch? "Als jullie niet oppassen, waait de halve maan over het parlement" en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Zelfs in de VS zijn ze niet zo extreem als Geertje. Democrat Muslim Candidate Will Swear-In on Koran
Mooi toch?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Vampier het volgende:
ik wil geen neppruiken en moslims in het nederlandse kabinet.... het is al zo'n banenen republiek MONARCHIE
Valt wel mee, ik heb zo'n beetje de hele wereld eens al met eigen ogen mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee, daar was ook helemáál geen heibel over.quote:Zelfs in de VS zijn ze niet zo extreem als Geertje. Democrat Muslim Candidate Will Swear-In on Koran
Mooi wil ik het niet noemen, maar ik kan me er ook niet druk om maken.quote:Mooi toch?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, maar die heeft ook zijn eigen Geert, toch? "Als jullie niet oppassen, waait de halve maan over het parlement" en dat soort dingen.
De meeste mensen nemen niet de moeite om door te vragen en denken dat deze mensen het niet zo bedoelen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad, heel herkenbaar. Een beetje dollen en grappen maken en scooters en mobieltjes helen is allemaal leuk, maar begin niet over joden.
Leg uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat doet de islam dus ook, zij het in een rare combo met holocaustontkenning.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi toch?
héél mooi!quote:4:56 Lo! Those who disbelieve Our revelations, We shall expose them to the Fire. As often as their skins are consumed We shall exchange them for fresh skins that they may taste the torment. Lo! Allah is ever Mighty, Wise.
Niet bij 18 jarige relscootermannetjes en bij ongeletterde baardmannetjes nee. Maar met degenen die enigsinds ontwikkeld zijn en de puberteit al een flinke tijd achter zich hebben kun je daar best een reeel gesprek over hebben hoor. Hoewel ook die steeds meer de neiging krijgen om de kont tegen de krib te gooien. Puur uit frustratie vanwege de Islamofobie die met Geert en co steeds groter wordt, ook zij weten dat ze daar lekker mee kunnen rellen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Inderdaad, heel herkenbaar. Een beetje dollen en grappen maken en scooters en mobieltjes helen is allemaal leuk, maar begin niet over joden.
Nee dat zien we in dit topic.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Mooi wil ik het niet noemen, maar ik kan me er ook niet druk om maken.
Ja ik kan ook wel wat bijbelteksten gaan aanhalen die niet helemaal koosjer zijn.quote:
Nou doe maar dan. Het liefst uit het Nieuwe Testament, dan kan daar ook geen gedoe over ontstaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel wat bijbelteksten gaan aanhalen die niet helemaal koosjer zijn.
Sja, ik kan me ook niet helemaal aan de illusie onttrekken dat islambashers zich vaak op hetzelfde sociale vlak begeven als relmarrokjes en fundamentalisten. Type elke avond patat met frikandellen en het intellect van een baksteen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet bij 18 jarige relscootermannetjes en bij ongeletterde baardmannetjes nee. Maar met degenen die enigsinds ontwikkeld zijn en de puberteit al een flinke tijd achter zich hebben kun je daar best een reeel gesprek over hebben hoor. Hoewel ook die steeds meer de neiging krijgen om de kont tegen de krib te gooien. Puur uit frustratie vanwege de Islamofobie die met Geert en co steeds groter wordt, ook zij weten dat ze daar lekker mee kunnen rellen....
Waarom uit het NT?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou doe maar dan. Het liefst uit het Nieuwe Testament, dan kan daar ook geen gedoe over ontstaan.
Voornamelijk wel. Hoewel ik het idee heb dat een groot deel van de bang voor de Moslimkliek hier op fok wel van iets hoger niveau is. Alleen jammer dat die dan net niet genoeg niveau hebben om in te zien dat de 18 jarige relgozertjes en bebaarde schuimbekken allerminst representatief zijn voor de Moslim die de puberteit wel ontgroeit is.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Sja, ik kan me ook niet helemaal aan de illusie onttrekken dat islambashers zich vaak op hetzelfde sociale vlak begeven als relmarrokjes en fundamentalisten. Type elke avond patat met frikandellen en het intellect van een baksteen.
Waar staat dat van die ogen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Waarom uit het NT?
Nou ja, anyway, je moet van jezus je ogen eruit trekken als je verleidt wordt.
En Jezus zegt dat je moet leven volgens het OT.
En dan roept gelly wat over individuen, terwijl er door de groepsdruk nauwelijks individualiteit wordt toegelaten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Godslasteraar het volgende:
Enfin, wat mij betreft is er pas plaats voor moslims in een kabinet als ook afvallige moslims zich zonder problemen kunnen manifesteren.
Ja, dat hebben we tijdens de cartoonhype wel gezien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Voornamelijk wel. Hoewel ik het idee heb dat een groot deel van de bang voor de Moslimkliek hier op fok wel van iets hoger niveau is. Alleen jammer dat die dan net niet genoeg niveau hebben om in te zien dat de 18 jarige relgozertjes en bebaarde schuimbekken allerminst representatief zijn voor de Moslim die de puberteit wel ontgroeit is.....
Maar nazi's mogen niet in het kabinet van die lui!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vrijheid van mening, waarom zou je een bepaalde ideologie niet weg willen wensen? Doen andere partijen ook aan de lopende band, maar nu het moslims betreft is het erg?
Zegt iemand die elk anti-moslimstukje op schemerige rechtse weblogs per definitie als goed onderbouwde onderzoeken ziet en ze ook als dusdanig als pure waarheid aan- en overneemt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan roept gelly wat over individuen, terwijl er door de groepsdruk nauwelijks individualiteit wordt toegelaten.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja ik kan ook wel wat bijbelteksten gaan aanhalen die niet helemaal koosjer zijn.
Van mij ook niet, maar zolang ze geweldloos en volgens de democratische weg wandelen kan het wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar nazi's mogen niet in het kabinet van die lui!
En dat is erg want? Men mag zich alleen beledigt voelen en zich daar kwaad over maken als ze eerst jouw schriftelijke toestemming daarvoor hebben gevraagd en gekregen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we tijdens de cartoonhype wel gezien.Hoe de ontwikkelde, beschaafde meneer Tonca van het CDA finaal door het lint ging, bijvoorbeeld.
![]()
Precies. Nazi's mag je van hun wel beoordelen op hun ideologie, maar moslims niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van mij ook niet, maar zolang ze geweldloos en volgens de democratische weg wandelen kan het wel.
Iedere ideologie heeft positieve en negatieve kanten en dat is voor iedere partij weer anders. Gaan we nu andersdenken wegwensen, behalve als het den moslim betreft? Want een moslim is meergelijk?
Ik vind dat er een vrijheid moet bestaan om een ideologie te wensen of juist weg te wensen, zolang er discussie bestaat en de democratie niet in het geding is. Wilders mag het dus zeggen.
Oh, nu is die Tonca ook ruimdenkend en tolerant?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En dat is erg want? Men mag zich alleen beledigt voelen en zich daar kwaad over maken als ze eerst jouw schriftelijke toestemming daarvoor hebben gevraagd en gekregen?
Trouw een schemerige rechtse weblog?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zegt iemand die elk anti-moslimstukje op schemerige rechtse weblogs per definitie als goed onderbouwde onderzoeken ziet en ze ook als dusdanig als pure waarheid aan- en overneemt.![]()
Dat zeg ik niet. En dat hoeft ook niet. Als dat verplicht zou zijn dan had Geert ook niets in de politiek te zoeken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nu is die Tonca ook ruimdenkend en tolerant?![]()
Alsof al die onzin van jou enkel uit Trouw komtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Trouw een schemerige rechtse weblog?![]()
Werden moslims maar beoordeeld op basis van hun ideologie, in plaats van hun religie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Nazi's mag je van hun wel beoordelen op hun ideologie, maar moslims niet.
Grapjas, religie bepaalt de ideologie in het geval van religieuzen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Werden moslims maar beoordeeld op basis van hun ideologie, in plaats van hun religie.
Dus de Pvda is een Islamitische partij met een dito ideologie? Net als het Cda, de Vvd en die rebellenclub van Marco Pastoors, om maar wat dwarsstraten te noemen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grapjas, religie bepaalt de ideologie in het geval van religieuzen.
Mao bepaalt de ideologie van Marijnissen etc etc.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Waar staat dat van die ogen?
Graag vers en bijbel boek zodat de hele context duidelijk wordt.
Dat zegt Aaah niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dus de Pvda is een Islamitische partij met een dito ideologie? Net als het Cda, de Vvd en die rebellenclub van Marco Pastoors, om maar wat dwarsstraten te noemen?
Mao is een religie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grapjas, religie bepaalt de ideologie in het geval van religieuzen.
Mao bepaalt de ideologie van Marijnissen etc etc.
Religie bepaalt de ideologie van de religieuzen zegt Aaah. Dus dan moeten de religieuzen (lees: Moslims) bij Pvda, Cda, Vvd, 1nl, etc, etc dus blijkbaar hun ideologie terugvinden bij die partijen......wat die partijen dus partijen met een Islamitische ideologie maakt, volgens goede oudhollandse logicaquote:
Moet ik even wat bijbelteksten op zoeken waar in staat dat je meer belasting moet heffen voor niet-gelovigen dan voor gelovigen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef typtypo het volgende:
9:29 Fight against such of those who have been given the Scripture as believe not in Allah nor the Last Day, and forbid not that which Allah hath forbidden by His messenger, and follow not the Religion of Truth, until they pay the tribute readily, being brought low.
Vertaald
>>>Fight against Christians and Jews
"until they pay the tribute (the Dhimmi) readily, being brought low."
Of te wel ondergeschikt en tweede klas burger in mijn eigen land.
No way!
Geen moslims in de regering.
http://skepticsannotatedbible.com/quran/9/index.htm
Aaah zegt alleen dat een religie de ideologie bepaalt. Misschien had Aaah moeten zeggen dat religie met name of mede de ideologie bepaalt.quote:
Lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |