Aldus sprak de moslim-extremist. Jij geeft erop af en houdt er dezelfde denkwijze op na.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
Moslim betekent volledige onderwerping aan Allah anders ben je geen moslim.
Gematigde moslims bestaan niet, dus dit is een leugen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Powerss het volgende:
[..]
99 % van de moslims is gematigd.
Precies.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
Gematigde moslims bestaan niet, dus dit is een leugen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Als er iemand was die over Christenen zat te ouwehoeren was jij het wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Voor de duidelijkheid: over dat laatste gaat deze topicreeks. Niet over christenen. Open daar maar een ander topic over ofzo.
Ja, dat denk ik, kom je een keertje op visite? Moslims die vinden dat Israel gewoon bestaansrecht heeft (maar dan wel wat liever moet gaan worden), Moslims die spugen op Mo B., Moslims die het niet tof vinden als er in de naam van de Koran homo's aan een touwtje het dorpsplein versieren, Moslims die bier drinken, Moslims die moesten huilen van verdriet toen ze een vliegtuig die grote flat inzagen vliegen, Moslims die trouwen met ongelovige blanckjes, Moslims die hoofddoekjes onzin vinden, Moslims die geen strafblad hebben, Moslims die gewoon een huis met een normale hypotheek hebben, Moslims die een overtuigt atheist als ik tof vinden, Moslims die net zo vaak naar de Moskee gaan als mijn Katholieke vrienden naar de kerk.......en zelfs Moslims die voor de sfeer naar de kerk gaan voor de kerstmis, ze bestaan, in grote getalen........maar dat wist je vast al, want je leeft niet onder een steen. Toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jaja, dat denk je maar. Jij hebt zeker een islamitische vriendin?
Ahja, gematigde moslims bestaan natuurlijk niet omdat een gematigd moslim iemand is die de Koran niet volledig onderschrijft en dus geëxcomunniceerd moet worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Lemmeb het volgende:
En jij dan, met je 'fascist" en "NSB'er"?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef gelly het volgende:
Maar goed, Lemmeb en vriendjes zijn hier toch enkel om te trollen, een discussie lijkt me dan ook zinloos. Toch maar een TVP omdat het uiterst hilarisch is.
Nou moet ik me bij al die stukjes van jouw hand een zuidelijk accent voorstellen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, ik ga eens meezuipen met die christenfundamentalisten en hun carnaval. Wat een orthodox kutfeest toch ook, wat ze in de 4e eeuw na Christus aan onze landje opgedrongen hebben..
a theory states that it originates from the Latin carrus navalis, which was a Greek cart carrying a statue of a god in a religious procession at the annual festivities in honor of the god Apollo. Most commonly the season began on Septuagesima, the third from the last Sunday before Ash Wednesday, but in some places it started as early as Twelfth Night, continuing until Lent. This period of celebration and partying had its origin in the need to use up all remaining meat and animal products such as eggs and butter before the fasting season.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, ik ga eens meezuipen met die christenfundamentalisten en hun carnaval. Wat een orthodox kutfeest toch ook, wat ze in de 4e eeuw na Christus aan onze landje opgedrongen hebben..
Ik veroordeel enkel personen, misschien dat het je niet was opgevallen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En jij dan, met je 'fascist" en "NSB'er"?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef jaoka het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Als er iemand was die over Christenen zat te ouwehoeren was jij het wel.
Beschouw mij dan als import. Ik ben overigens pertinent géén Limburger, dus het is allemaal niet zo erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
Nou moet ik me bij al die stukjes van jouw hand een zuidelijk accent voorstellen.
Dit valt niet te weerleggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, kom je een keertje op visite? Moslims die vinden dat Israel gewoon bestaansrecht heeft (maar dan wel wat liever moet gaan worden), Moslims die spugen op Mo B., Moslims die het niet tof vinden als er in de naam van de Koran homo's aan een touwtje het dorpsplein versieren, Moslims die bier drinken, Moslims die moesten huilen van verdriet toen ze een vliegtuig die grote flat inzagen vliegen, Moslims die trouwen met ongelovige blanckjes, Moslims die hoofddoekjes onzin vinden, Moslims die geen strafblad hebben, Moslims die gewoon een huis met een normale hypotheek hebben, Moslims die een overtuigt atheist als ik tof vinden, Moslims die net zo vaak naar de Moskee gaan als mijn Katholieke vrienden naar de kerk.......en zelfs Moslims die voor de sfeer naar de kerk gaan voor de kerstmis, ze bestaan, in grote getalen........maar dat wist je vast al, want je leeft niet onder een steen. Toch?
En nee, ik heb geen Islamitische vriendin. Als je doelt op mijn partner ipv. op vriendinnen in het algemeen dan...
Of Westfries.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou moet ik me bij al die stukjes van jouw hand een zuidelijk accent voorstellen.
Men=jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik schreef meteen al dat deze discussie over christenen niet in dit topic thuishoort. Maar men bleef er toch op doorgaan.
Oh, dat het geen écht Christelijk feest is, daar ben ik me wel van bewust. Het gros van de symbolen en rituelen van die religie is simpel jatwerk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:
a theory states that it originates from the Latin carrus navalis, which was a Greek cart carrying a statue of a god in a religious procession at the annual festivities in honor of the god Apollo. Most commonly the season began on Septuagesima, the third from the last Sunday before Ash Wednesday, but in some places it started as early as Twelfth Night, continuing until Lent. This period of celebration and partying had its origin in the need to use up all remaining meat and animal products such as eggs and butter before the fasting season.
Nou, ik veroordeel aanhangers van een ideologie, maar dat dringt maar niet tot je botte harsens door.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef gelly het volgende:
Ik veroordeel enkel personen, misschien dat het je niet was opgevallen.
Ja, de meeste christelijke feestdagen zijn een uitbreiding op heidense rituelen, alle geloofsboeken zijn gebaseerd op oudere geschriften en legenden. Da's ook niet nieuw toch ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
a theory states that it originates from the Latin carrus navalis, which was a Greek cart carrying a statue of a god in a religious procession at the annual festivities in honor of the god Apollo. Most commonly the season began on Septuagesima, the third from the last Sunday before Ash Wednesday, but in some places it started as early as Twelfth Night, continuing until Lent. This period of celebration and partying had its origin in the need to use up all remaining meat and animal products such as eggs and butter before the fasting season.
En het andere deel van z'n post heb je subtiel weggedeletequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik schreef meteen al dat deze discussie over christenen niet in dit topic thuishoort. Maar men bleef er toch op doorgaan.
Dat was me wel duidelijk hoor, maar hoe plaats jij dat in een libertaire ideologie voor jezelf ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik veroordeel aanhangers van een ideologie, maar dat dringt maar niet tot je botte harsens door.
Wanneer ga je je bekeren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, kom je een keertje op visite? Moslims die vinden dat Israel gewoon bestaansrecht heeft (maar dan wel wat liever moet gaan worden), Moslims die spugen op Mo B., Moslims die het niet tof vinden als er in de naam van de Koran homo's aan een touwtje het dorpsplein versieren, Moslims die bier drinken, Moslims die moesten huilen van verdriet toen ze een vliegtuig die grote flat inzagen vliegen, Moslims die trouwen met ongelovige blanckjes, Moslims die hoofddoekjes onzin vinden, Moslims die geen strafblad hebben, Moslims die gewoon een huis met een normale hypotheek hebben, Moslims die een overtuigt atheist als ik tof vinden, Moslims die net zo vaak naar de Moskee gaan als mijn Katholieke vrienden naar de kerk.......en zelfs Moslims die voor de sfeer naar de kerk gaan voor de kerstmis, ze bestaan, in grote getalen........
En dan ben ik nog helemaal vergeten te zeggen dat er zelfs Moslims zijn die het het gehele oeuvre van Andre Hazes kunnen meezingenquote:
Een gematigde moslim blijft in de ogen van normale nederlandse/europese begrippen nog een extremist net als een nazi of fascist.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:24 schreef Powerss het volgende:
[..]
99 % van de moslims is gematigd.
Die wil ik zeker niet in het kabinet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dan ben ik nog helemaal vergeten te zeggen dat er zelfs Moslims zijn die het het gehele oeuvre van Andre Hazes kunnen meezingen![]()
Dat heeft er dus niks mee te maken. Maar je zou kunnen zeggen dat ze er zelf voor kiezen deel uit te maken van die ideologische groep, al is dat pertinent niet waar: zie de doodstraf op afvalligheid.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef gelly het volgende:
Dat was me wel duidelijk hoor, maar hoe plaats jij dat in een libertaire ideologie voor jezelf ?
Als ze de macht hebben gegrepen en iedere ongelovige van een hoge flat gegooid gaat worden. Dus dat zal volgende week wel zijn.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, tot slot: er bestaan geen gematigde Wilders-adepten. Uitsluitend radicalen en extremisten. Tabee!.
En hoeveel ken jij d'r persoonlijk ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een gematigde moslim blijft in de ogen van normale nederlandse/europese begrippen nog een extremist net als een nazi of fascist.
En ik veroordeel alleen aanhangers van bepaalde daden ipv zoiets vaags, zweverigs als "ideologie".quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, ik veroordeel aanhangers van een ideologie, maar dat dringt maar niet tot je botte harsens door.
Hij is getrouwd met een moslima en moest daarvoor eerst islamiet worden.quote:
Oh ja? Wat zou jij er van vinden als iemand met nazi-sympathieen minister zou worden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef Puzzelaar het volgende:
En ik veroordeel alleen aanhangers van bepaalde daden ipv zoiets vaags, zweverigs als "ideologie".
Tja, ik ga nu natuurlijk niet de spookverhalen die ik ook ken en meemaak vertellen en daarmee het vertekende beeld van de tegenpartij nog meer bevestigenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vraag me soms af of Sack_Blabbath echt is. Zijn verhalen zijn zó positief en bijna idealiter.
Het moet me toch een keer van het hart.
Het heeft er alles mee te maken, je constant beroepen op individuele vrijheden om het vervolgens een ander niet te gunnen maakt je , uhm, nogal ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat heeft er dus niks mee te maken.
Die hangt de holocaust aan. Dus dat zou ik niet goed vinden nee.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh ja? Wat zou jij er van vinden als iemand met nazi-sympathieen minister zou worden?
Genoeg en ze zijn allemaal grappig tot het over politiek of joden gaat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:36 schreef gelly het volgende:
[..]
En hoeveel ken jij d'r persoonlijk ?
Subtiel? Dat andere deel vond ik nogal suggestief en bovendien totaal niet relevant meer nadat ik het eerste deel al weerlegd had. Ik voelde me er in elk geval niet erg door aangesproken, een beetje onzinnig, suggestief gebrabbel betreffende mijn vermeende motieven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
En het andere deel van z'n post heb je subtiel weggedelete
Je hebt het nu over jezelf, neem ik aan? Je bent idd behoorlijk ongeloofwaardig, met je zure inhakken op andersdenkenden onder het mom van "liberaal".quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:38 schreef gelly het volgende:
Het heeft er alles mee te maken, je constant beroepen op individuele vrijheden om het vervolgens een ander niet te gunnen maakt je , uhm, nogal ongeloofwaardig.
Leuk toch: mooie beelden van Fouad en Geert samen laveloos achter de microfoon bij de vrijdagmiddagborrel van het kabinetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die wil ik zeker niet in het kabinet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, kom je een keertje op visite? Moslims die vinden dat Israel gewoon bestaansrecht heeft (maar dan wel wat liever moet gaan worden), Moslims die spugen op Mo B., Moslims die het niet tof vinden als er in de naam van de Koran homo's aan een touwtje het dorpsplein versieren, Moslims die bier drinken, Moslims die moesten huilen van verdriet toen ze een vliegtuig die grote flat inzagen vliegen, Moslims die trouwen met ongelovige blanckjes, Moslims die hoofddoekjes onzin vinden, Moslims die geen strafblad hebben, Moslims die gewoon een huis met een normale hypotheek hebben, Moslims die een overtuigt atheist als ik tof vinden, Moslims die net zo vaak naar de Moskee gaan als mijn Katholieke vrienden naar de kerk.......en zelfs Moslims die voor de sfeer naar de kerk gaan voor de kerstmis, ze bestaan, in grote getalen........maar dat wist je vast al, want je leeft niet onder een steen. Toch?
En nee, ik heb geen Islamitische vriendin. Als je doelt op mijn partner ipv. op vriendinnen in het algemeen dan...
Ah op die manier. Niets mee mis natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tja, ik ga nu natuurlijk niet de spookverhalen die ik ook ken en meemaak vertellen en daarmee het vertekende beeld van de tegenpartij nog meer bevestigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |