Eensch. Marijnissen en Bos roepen toch ook dat het vorige kabinet asociaal was, zou Wilders dan niet mogen zeggen dat hij moslims asociaal vindt? Hypocriet geneuzel is het allemaal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.
Het MDI ziet dat dus anders. Hun probleem.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Net als mijn voorkeur is de voorkeur van de heer Wilders geheel oninteressant.
Bij Fortuyn bleek de radicale en pauper bij de tegenstanders te zitten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit vind ik fascistischer dan de gemiddelde Wilders-aanhanger.
radicalenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.
Dan neem je de democratische keuze van 580 000 mensen niet serieus.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.
"Ik heb liever geen Wilders-adepten in de Kamer."
Jij bent voor uitschakeling, dat is wat anders dan discussie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:37 schreef Ringo het volgende:
[..]
Noem het pro-actief handelen. Een soort van dubbele-nationaliteiten-kwestie, maar dan anders.
"Ik heb liever geen Wilders-adepten in de Kamer."
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, we zitten dus met een Turkse "dame" die opmerkelijke opvattingen heeft over het fenomeen "genocide" in combinatie met Turken. En een meer dan innige relatie met de Turkse overheid schijnt te onderhouden.
en een Marokkaanse "heer" met een twijfelachtig familiar verleden, die liever zijn dochters niet ziet trouwen met niet-moslims (dan kan het opeens wel), en naar het schijnt in A'dam als wethouder een spoor van financiele verwoesting heeft achtergelaten.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Godslasteraar het volgende:
maar goed, we zitten dus met een Turkse "dame" die opmerkelijke opvattingen heeft over het fenomeen "genocide" in combinatie met Turken. En een meer dan innige relatie met de Turkse overheid schijnt te onderhouden.
en een Marokkaanse "heer" met een twijfelachtig familiar verleden, die liever zijn dochters niet ziet trouwen met niet-moslims (dan kan het opeens wel), en naar het schijnt in A'dam als wethouder een spoor van financiele verwoesting heeft achtergelaten.
Vertel, vertel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...
Ga je gang.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jup, daar zitten we mee. Ik hoorde laatst trouwens nog een hele aardige roddel over Aboutaleb...
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.quote:
Jammer, dat wisten we al.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.
Wat een monster!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, het was iets over dat Aboutaleb op indirecte wijze verantwoordelijk zou zijn voor de dood van z'n eigen zuster.
Dat is een goede vraag. Daarom geloof ik er ook gewoon geen reet van. De Telegraaf of Elsevier zouden zo'n kans niet laten lopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Soms vraag ik mij af waarom dit niet eens breed wordt uitgemeten IRL.
Nog zo'n mythe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan neem je de democratische keuze van 580 000 mensen niet serieus.
Dat van Aboutalebs hoerenloperij onder minderjarige Marokkaanse jongetjes is toch ook al langer bekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jammer, dat wisten we al.
Ik dacht meer aan hoerenloperij of homofilie.
oh, ja, dat. Dat gerucht gaat al jaren de ronde. We wachten nog steeds op een reportage van Nova vanuit Marokko om de onderste steen boven te halen. Wellicht zal ook blijken dat Aboutaleb eigenlijk Habib heet ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |