Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten. Dat maakt hem zo gevaarlijk. Wat dat betreft stel ik hem op één lijn met doortrapte islamisten: even haatdragend en even manipulatief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is rascistisch! Ik ben het met je eens dat er veel dom volk achteraanloopt, maar dat betekent niet dat Wilders dom is.
Hoe laat is het dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
God allemachtig.
zodra het woord: dhimmi voorbij komt weet je wel hoe laat het is.
En jij?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
20:23 volgens mijn computerklokquote:
Oh, waaruit blijkt het slechte geweten van Wilders? Ik leef liever in zijn gewenste wereld dan in die van de genoemde doortrapte moslim. Jouw laatste opmerking lijkt veel op de redenering van Volkert vd G.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten. Dat maakt hem zo gevaarlijk. Wat dat betreft stel ik hem op één lijn met doortrapte islamisten: even haatdragend en even manipulatief.
Die man leeft op de intellectuele armoede van zijn aanhang. Verzamelt ja-knikkers om zich heen, een troep verbitterde mensenhaters, en is erop uit om langs democratische weg de democratie om zeep te helpen. Een intruder dus. Die kan je niet snel genoeg politiek elimineren, voordat-ie de samenleving écht schade berokkent.
Ik kan mezelf niet aan indruk onttrekken dat iedereen die dit beweerd dit uitsluitend doet om de gemoederen wat te verhitten.
Een beschuldiging die echt nergens op slaat. Zou eerder slaan op parlementsvoorzitter Verbeet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
en is erop uit om langs democratische weg de democratie om zeep te helpen.
Op die van mij is het 20:29.quote:
He. Marcel van Dam en Adolf Hitler op herhaling.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef Ringo het volgende:
En dan nog: Wilders is één, maar het voetvolk dat hijgend achter hem aan strompelt -- godallemachtig, de gedachte met die ondersoort een nationaliteit te delen.![]()
Verder mee eens, iemand die een motie probeert te verbieden of te laten wijzigen is in elk geval wereldvreemd bezig. De motie kan namelijk gewoon verworpen worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Een beschuldiging die echt nergens op slaat. Zou eerder slaan op TK-voorzitter Verbeet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die man is zelfs betrekkelijk slim -- maar met een slecht geweten.. Dat maakt hem zo gevaarlijk.
...................
Dit vind ik fascistischer dan de gemiddelde Wilders-aanhanger.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:20 schreef Ringo het volgende:
Een intruder dus. Die kan je niet snel genoeg politiek elimineren, voordat-ie de samenleving écht schade berokkent.
Ja. De TS heeft zich in de discussie al bewezen als etikettenplakker.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Wilders "liever geen moslims" zei i.p.v. de suggestieve titel van TS?
Intellectuele elite, die term klinkt beter.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:22 schreef typtypo het volgende:
[..]
En jij?
Jij bent zeker Herrnvolk?
quote:Fascist.![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Wilders "liever geen moslims" zei i.p.v. de suggestieve titel van TS?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. De TS heeft zich in de discussie al bewezen als etikettenplakker.
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:26 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
He. Marcel van Dam en Adolf Hitler op herhaling.
Ja tuurlijk mag hij dat zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan nog mag hij dat zeggen. Moslim zijn is immers geen ras of iets dergelijks.
Touché.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:33 schreef Lemmeb het volgende:
Wilders zal best een niet helemaal zuiver geweten hebben. Maar noem mij één politicus die dat wel heeft.
nouja, niet direct een gevaar voor de democratie.. maar er zijn genoeg paupers die blind achter hem aan lopen, en daar zitten wel radicalen tussen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, iemand met een partij van 9 zetels en betrekkelijk weinig bevriende partijen is een gevaar voor de democratie. [afbeelding] Ik kan mezelf niet aan indruk onttrekken dat iedereen die dit beweerd dit uitsluitend doet om de gemoederen wat te verhitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |