ik bedoel die van neleos. vond ik erg humoristischquote:
Doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef Soempie het volgende:
zal ik iets terugmailen naar die jongen?
waar werk je danquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef Neleos het volgende:
Ik kom morgen wel met een sterk verhaal over mijn eerste werkdag en uitreiking van diploma.
En nu ga ik slapen ja.![]()
![]()
![]()
Ik denk eigenlijk dat je de lul van Jayhawk gemaild gekregen hebt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef Soempie het volgende:
Okequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef Neleos het volgende:
Ik kom morgen wel met een sterk verhaal over mijn eerste werkdag en uitreiking van diploma.
En nu ga ik slapen ja.![]()
![]()
![]()
ja, ik ook.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik bedoel die van neleos. vond ik erg humoristisch![]()
Ga dan.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doen![]()
Je plukt een willekeurige foto van internet en zegt huer is de mijne![]()
ok fijn dat je het er zo naar je zin hebtquote:
Als het mag van Soempie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ok fijn dat je het er zo naar je zin hebt![]()
ga nu maar lekker naar bed![]()
Was jij ook niet naar bed?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ok fijn dat je het er zo naar je zin hebt![]()
ga nu maar lekker naar bed![]()
ik ben onderweg. nog even de kussensloopjes en het hoeslaken doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was jij ook niet naar bed?![]()
quote:
Daar heb je toch geen hulp bij nodig hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben onderweg. nog even de kussensloopjes en het hoeslaken doen
Echt niet. Ik ga nu slapen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lig er denk ik eerder in dan jij.![]()
Slaap lekker![]()
nee ik ben al klaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen hulp bij nodig he![]()
'Boos' op soempie denk ik en hij reageerd het af op jou gok ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:54 schreef MaJo het volgende:
wat een enthousiasme allemaalMaar waarom is Neleos boos op me
Ik bennie boos. Maar ik ga wel slapen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:54 schreef MaJo het volgende:
wat een enthousiasme allemaalMaar waarom is Neleos boos op me
Dan is het goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik bennie boos. Maar ik ga wel slapen.![]()
4 posts achter elkaar? Heet toch een dickyquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Je hebt een soempie
Hier heet dat een soempiequote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar? Heet toch een dicky
Ah okquote:
Volgens mij welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okIs soemp nou ook gaan slapen?
Dat is 3 achter elkaar...maar dat geldt alleen op Retecool.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar? Heet toch een dicky
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je de lul van Jayhawk gemaild gekregen hebt.![]()
Niet eens lang weekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Helemaal niet, het is slechts weekend
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:De Zon Schijnt
geweldig! dat betekend lente, en vogeltjes en zon en mooi weer en bloemetjes en blaadjes aan de bomen en de kou gaat weg en je kunt weer bruin worden en het is gewoon zoooooooo mooi als het weer warmer wordt enzo
ja ik ben wakker
Ja, ik wil vandaag ook buiten iets gaan doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen 17 graden nodigga maar 's buiten in de zon staan, en je wordt vanzelf lekker warm en het is nog gezond ook
iemand nog fan van Valerio?
quote:do 22/2 open Valerio de Hi winkel in Groningen. Kom 's avonds gratis naar 't openingsfeest in The Palace met oa DJ Chuckie! Aanmelden? Kijk op hi.nl/groningen
Tja, is ook niet zo slim hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Goeiemorgen
Ik heb gister geprobeerd een pooltafel doormidden te slaan met mn wijsvinger. Niet gelukt natuurlijk, en ik heb pijn![]()
Nee dat gezuip viel wel mee gister, maar in mn enthousiasme nadat ik een onmogelijke bal gepot had ging ik juichen ofzo en sloeg ik tegen de onderkant van de tafel aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tja, is ook niet zo slim hè.Te veel gezopen?
Bon Jovi.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
wat was jouw eerste keus dan ??
Valerio Zeno? Ik vind hem eigenlijk wel superdroog altijd (TMFquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen 17 graden nodigga maar 's buiten in de zon staan, en je wordt vanzelf lekker warm en het is nog gezond ook
iemand nog fan van Valerio?
Ahh, dat doet echt zeer. Heb ooit mijn hand tegen de onderkant van een kastdeur gemept toen ik omhoog kwam. Zag echt groen en geelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat gezuip viel wel mee gister, maar in mn enthousiasme nadat ik een onmogelijke bal gepot had ging ik juichen ofzo en sloeg ik tegen de onderkant van de tafel aan
Bon Jovi... tja...quote:
ja die denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Valerio Zeno? Ik vind hem eigenlijk wel superdroog altijd (TMF) Ik lig echt krom om die gast soms
![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bon Jovi... tja...
Dat is toch gaaaaaaaaaaaaaafik heb nogal wat cd's van ze, vind ze echt tof
leuke liedjes, wel makkelijk natuurlijk, maar als het maar klinkt
en Bon Jovi zelf is![]()
Heb je allemaal plannen of ga je lekker rustig aan doen deze vakantie?quote:
Bon Jovi vond ik vroeger wel grappig, nu iets te soft voor me denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigHeel veel mensen vinden Bon Jovi stom
Ik niet
De wc is in dezelfde ruimte als de douche.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
die ^^
en gewoon naar de wc gaanwisseldouches zijn gezond toch
ja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigHeel veel mensen vinden Bon Jovi stom
Ik niet
Ik ga beginnen aan m'n nieuwe baan, keertje naar de bios, pws-presentatie voorbereiden, morgen optochten kijken en veeeeeel slapenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je allemaal plannen of ga je lekker rustig aan doen deze vakantie?![]()
Vind vooral goed dat ze ook afwisseling hebben. En veel liedjes natuurlijk, dat je ook wat kunt variëren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nietwat is er mis met bon jovi? leuke pop/rock liedjes, goede sound en ze bestaan nog steeds
Heequote:
jij bent scherp!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:59 schreef B.ertha het volgende:
En dan is het geen morgen meer?
* Soemp gaat in een hoekje zitten met haar handen voor haar gezichtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Time to take over the world muwhahahaha
![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Deal!![]()
Ik heb t nog nooit gedaan, heb ik wat gemist?
Ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:45 schreef Neleos het volgende:
Iemand nog wakker?
Sinds wanneer is dat naar 10 quotes opgeschroefd?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:12 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik was die week weg geloof ik toen jullie daar een benaming aan hebben gegeven![]()
![]()
Een 'sheep' is dan zeker een post met 10 quotes![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:39 schreef Homdeck het volgende:
ik ben toch zo slecht in het proppen van een dekbed in zo'n hoes hè. ben er nu mee aan het klooien. om mijn moeder maar even te citeren: het wordt tijd dat je weer aan de vrouw komt homdeck"
Jij trekt wel apart volk aan moet ik zeggenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Soempie het volgende:![]()
ik heb een beetje een eh apart mailtje van iemand die z'n lul op de foto heeft gezet.
Why?![]()
En?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:41 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Doen![]()
Je plukt een willekeurige foto van internet en zegt hier is de mijne![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Goeiemorgen
Ik heb gister geprobeerd een pooltafel doormidden te slaan met mn wijsvinger. Niet gelukt natuurlijk, en ik heb pijn![]()
Ja!quote:
Oi!quote:
Middag!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Môgguh!
Heyquote:
Middag ook!quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef Soempie het volgende:
Oke, m'n huisgenootje is UIT de douche. Maar als ik nu opsta gaat het mis.
grrrr
gewoon in de zithouding gaan lopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:05 schreef Soempie het volgende:
Oke, m'n huisgenootje is UIT de douche. Maar als ik nu opsta gaat het mis.
grrrr
ik ga het alleen maar mooier maken hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
* Soemp gaat in een hoekje zitten met haar handen voor haar gezicht
Ah, Soemp zit samengeknepenquote:
' Laatste bezoek: 16 minuten, 25 seconden geleden. 'quote:
Ah, dan moet ik zeker trakteren?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:23 schreef Homdeck het volgende:
Soempie, over 4 posts heb je 10.000 posts.
ik denk, ik meld het maar even.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
' Laatste bezoek: 16 minuten, 25 seconden geleden. '
Volgens mij is ze nu alles aan het schoonmaken
Dat moet maar gewoonquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef Etcetera het volgende:
de 10000ste wordt toch wel een post die we nog lang zullen herinneren he
Ik zit een beetje krap voor de rest van de maand, dus ik bewaar hem nog even.quote:
Jij verlegd de lat elke keerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:03 schreef Supersheep het volgende:
Sinds wanneer is dat naar 10 quotes opgeschroefd?![]()
En nu? Voorlopig alleen lurken dus. Saai hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit een beetje krap voor de rest van de maand, dus ik bewaar hem nog even.![]()
Later![]()
![]()
Beter nou een gedenkwaardige plaatsen, dan is het zeker goed!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef Etcetera het volgende:
zou me niets verbazen dat je het glad vergeet en gewoon een smiley erin gooit als 10.000ste
De volgende keer quote ik maar gewoon 3 posts hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij verlegd de lat elke keer13 quotes nu
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
ze komt niet weer hier denk ik
stoppen op het hoogtepunt enzodus met 9999 posts houdt ze op met fokken en zoekt een leven
wat niet gaat lukken dus ze belandt in de goot en gaat vreemde mensen foto's van haar intiemere lichaamsdelen mailen![]()
Ze maakt gewoon een nieuwe account aan waarmee ze het hele forum volspammed met die 'intiemere lichaamsdelen'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef Etcetera het volgende:
ja idden ze durft niet te posten dat ze wel terug wil want dan gaan wij moeilijke vragen stellen
idd...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook, wat moeten we nou zonder je![]()
Niemand kan zo goed soempen als jij
Ik heb nog nooit een Soempie gehaaldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:36 schreef Jayhawk het volgende:
Een dag nie gesoempt, ...
Ik durf het gewoon nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:43 schreef B.ertha het volgende:
niet denken, gewoon doen!
Had het nodig voor mijn rock-chick-look, gisteren op de Klupquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
nagellak
het stinkt, het plakt, het ziet er (bij mij) niet uit en het bladdert af
wat móét je ermee
dus dan kun je er net zo goed een makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Supersheep het volgende:
ik dan toch nog als held de geschiedenisboeken in zal gaan.
daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus dan kun je er net zo goed een maken
Wijze woorden op een zaterdagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben zo bang dat als ik eenmaal een Soempie heb gemaakt dat ik dan ontdek dat dat het enigste is waarvoor ik op de aarde ben en mezelf dan niet meer tegen kan houden zodat ik alleen nog maar Soempie's wil maken en het hele internet daarmee onderspam. Dan word ik natuurlijk overal geband en ga ik bij mensen inbreken om vanaf hun computer Soempie's te posten. Uiteindelijk word ik dan ook wel een keer betrapt waardoor de politie me arresteert en ik voor de rechter moet verschijnen omdat Soempie's door mijn toedoen een ramp voor de samenleving zijn geworden. Doordat ik Bram Moszcowicz dan als advocaat heb ingehuurd heb ik natuurlijk alleen maar meer de schijn tegen me dat ik een topcrimineel ben en word ik daardoor levenslang het gesticht ingestuurd waar geen computers zijn en ik alleen met krijt Soempie's op de muur kan maken terwijl dan juist niemand die kunst kan zien. En mocht ik toch vervroegd vrijkomen dan is het internet natuurlijk al lang verleden tijd en zitten er over de hele wereld maar 10 mensen van rond de 120 jaar op die vroeger alles beter vonden. De enigste hoop die ik er nog uit kan halen is dat mijn toekomstige graf dan een bedevaartsoord wordt voor mensen die op mijn grafsteen Soempie's willen maken en dat dan iedereen ineens tot de conclusie komt dat het maken van een Soempie een wonder opzich is en ik dan toch nog als held de geschiedenisboeken in zal gaan.
Ik voel me ineens meer mensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:32 schreef Etcetera het volgende:
jeeeeehgo Sheep
zie je wel, het is niet zo moeilijk
Ik heb Adams ooit op Torhout Werchter gezien (ja, dat bestond toen nogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:30 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga in juni naar Bryan Adams! Niet mijn eerste keus, maar zeker wel leuk
Mijn eerste concert in 7 jaar ofzo, wilde per se weer eens
Kan je onze spoilers gaan lezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Wie is de Mol was trouwens weer leuk
Ik heb besloten dat dat teveel werk isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je onze spoilers gaan lezen![]()
De meeste zijn toch onzin en gaan helemaal niet over wie is de molquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dat teveel werk is
Dit kan ik beamenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De meeste zijn toch onzin en gaan helemaal niet over wie is de mol![]()
Nice tryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:39 schreef Etcetera het volgende:
dan mis je dat ene ook
quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik zat eerder op een antw als 'wat ene?' te wachten
het was te proberenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]maar daar kijk ik toch zó doorheen
Laten we onze posts edittenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het was te proberen
soempie was er in getrapt, vast en zeker![]()
![]()
Hallelujah!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben zo bang dat als ik eenmaal een Soempie heb gemaakt
[heel lang verhaal]
nog als held de geschiedenisboeken in zal gaan.
Moet je niet doen joh. Krijg je 75.000euro boetes vanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:54 schreef TradeMarkie het volgende:
mag ik meespammen dan, altijd al eens willen doen
Als ik dan eens een antwoord zou weten. In het begin wist ik tenminste nog iets. De vragen liggen steeds verder van mijn bedjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Nu is het eens andersom normaal zit iedereen hier en niet in de quiz en nu zit iedereen daar en is niemand hier![]()
Spam spam spammerdiespam, spammerdiespammerdiespam, spammerdiespammerdiespammerdie spam spam spam spam spamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:56 schreef TradeMarkie het volgende:
spam, spam, spam, eggs and spam
die canon, row row row your boatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
No Limit
Eh.. dat heet "row row row your boat"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die canon, row row row your boat
ben de naam vergeten
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:39 schreef Etcetera het volgende:
dan mis je dat ene ook
Dank u! Het was een hele ervaringquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Dank u! Het was een hele ervaring
Iedereen magMOET mij nu aanbidden![]()
owquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb er al veel meer gemaakt dan jij. Zelfs een supersoemp van 11 stuks (echt waar, echt waar
)
![]()
voor mij
Die laat zich niet meer zien dus we zullen toch iemand anders moeten aanbidden en beminnen hèquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Yurithemaster het volgende:
uh het 2de gebod zegt iets anders
2. Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ow
AANBID B.ertha!![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[..]
Die laat zich niet meer zien dus we zullen toch iemand anders moeten aanbidden en beminnen hè
Voor wijziging van de statuten is 2/3 meerderheid van de leden nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die laat zich niet meer zien dus we zullen toch iemand anders moeten aanbidden en beminnen hè
En om te mogen stemmen moet je langer dan 100 delen AKQ lid zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor wijziging van de statuten is 2/3 meerderheid van de leden nodig.
Ach, bureaucratisch gedoequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor wijziging van de statuten is 2/3 meerderheid van de leden nodig.
Ga dat maar in de kerk verkondigenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
Opstand! Opstand!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach, bureaucratisch gedoe
Dit vraagt om een revolutie!![]()
Ik heb het idee dat ze daar raar op zullen kijken als ik zeg dat de verering van Asmo moet stoppenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga dat maar in de kerk verkondigen
Mooi, de eerste medestander is binnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Opstand! Opstand!
Ik ben een rebel
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar raar op zullen kijken als ik zeg dat de verering van Asmo moet stoppen
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar raar op zullen kijken als ik zeg dat de verering van Asmo moet stoppen
Jazekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Mooi, de eerste medestander is binnen![]()
Spammen is verboden alleen kwaliteits post mogenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:14 schreef B.ertha het volgende:
Weer spammen dan!
In dat geval kunnen we Fok! opdoekenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Spammen is verboden alleen kwaliteits post mogen
Maar een beetje onzin mag wel zolang het maar niet uit de hand looptquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Spammen is verboden alleen kwaliteits post mogen
Ik bedoel AKQ kwaliteit en geen onzin kwaliteitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we Fok! opdoeken
Ah! Een nieuwe deelnemer aan de revolutie?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we Fok! opdoeken
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
MrTwig meldt:
ETA: 18 Days 10 Hours 11 Minutes
Voor de nieuwe Southpark
we vorderen gestaagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ah! Een nieuwe deelnemer aan de revolutie?
Ik was nog niet aan Lost s3 begonnen vanwege de winterstop, weet je of het bekend is of er nog een tussenstop zit in de rest van het seizoen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zijn Lost en Prison Break al weer verder gegaan![]()
GA!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Grey's Anatomy!Dat is toch geen vrouwenserie?
Jawel...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wellusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook vrouwen seriesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Men in trees is ook leuk en What about brian.
Voor de rest alleen sommige films
Men in Trees kijk ik niet, What about Brian wel, net zoals GA en af en toe Gillmore Girls...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Men in trees is ook leuk en What about brian.
Voor de rest alleen sommige films
btw, zie dat je naar Venetie gaat? mooie stad!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef B.ertha het volgende:
Nog 10 posts..
Agree!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar het aller ergste zijn gtst en onm
Ja, bah!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar het aller ergste zijn gtst en onm
nu volg ik alleen the bold nogquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:12 schreef Homdeck het volgende:
gtst heb ik serieus een jaar of 8 elke dag naar gekeken
Ja, camping dicht in de buurt, maar gaan zeker dagtochtje(s) maken! Lijkt me zeer mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:11 schreef David Letterman het volgende:
[..]
btw, zie dat je naar Venetie gaat? mooie stad!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:12 schreef Homdeck het volgende:
gtst heb ik serieus een jaar of 8 elke dag naar gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |