Niet eens lang weekend?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Helemaal niet, het is slechts weekend
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:De Zon Schijnt
geweldig! dat betekend lente, en vogeltjes en zon en mooi weer en bloemetjes en blaadjes aan de bomen en de kou gaat weg en je kunt weer bruin worden en het is gewoon zoooooooo mooi als het weer warmer wordt enzo
ja ik ben wakker
Ja, ik wil vandaag ook buiten iets gaan doenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen 17 graden nodigga maar 's buiten in de zon staan, en je wordt vanzelf lekker warm en het is nog gezond ook
iemand nog fan van Valerio?
quote:do 22/2 open Valerio de Hi winkel in Groningen. Kom 's avonds gratis naar 't openingsfeest in The Palace met oa DJ Chuckie! Aanmelden? Kijk op hi.nl/groningen
Tja, is ook niet zo slim hè.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Goeiemorgen
Ik heb gister geprobeerd een pooltafel doormidden te slaan met mn wijsvinger. Niet gelukt natuurlijk, en ik heb pijn![]()
Nee dat gezuip viel wel mee gister, maar in mn enthousiasme nadat ik een onmogelijke bal gepot had ging ik juichen ofzo en sloeg ik tegen de onderkant van de tafel aanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tja, is ook niet zo slim hè.Te veel gezopen?
Bon Jovi.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef Etcetera het volgende:
wat was jouw eerste keus dan ??
Valerio Zeno? Ik vind hem eigenlijk wel superdroog altijd (TMFquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:20 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen 17 graden nodigga maar 's buiten in de zon staan, en je wordt vanzelf lekker warm en het is nog gezond ook
iemand nog fan van Valerio?
Ahh, dat doet echt zeer. Heb ooit mijn hand tegen de onderkant van een kastdeur gemept toen ik omhoog kwam. Zag echt groen en geelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat gezuip viel wel mee gister, maar in mn enthousiasme nadat ik een onmogelijke bal gepot had ging ik juichen ofzo en sloeg ik tegen de onderkant van de tafel aan
Bon Jovi... tja...quote:
ja die denk ikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Valerio Zeno? Ik vind hem eigenlijk wel superdroog altijd (TMF) Ik lig echt krom om die gast soms
![]()
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bon Jovi... tja...
Dat is toch gaaaaaaaaaaaaaafik heb nogal wat cd's van ze, vind ze echt tof
leuke liedjes, wel makkelijk natuurlijk, maar als het maar klinkt
en Bon Jovi zelf is![]()
Heb je allemaal plannen of ga je lekker rustig aan doen deze vakantie?quote:
Bon Jovi vond ik vroeger wel grappig, nu iets te soft voor me denk ik.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigHeel veel mensen vinden Bon Jovi stom
Ik niet
De wc is in dezelfde ruimte als de douche.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding]
die ^^
en gewoon naar de wc gaanwisseldouches zijn gezond toch
ja dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
GelukkigHeel veel mensen vinden Bon Jovi stom
Ik niet
Ik ga beginnen aan m'n nieuwe baan, keertje naar de bios, pws-presentatie voorbereiden, morgen optochten kijken en veeeeeel slapenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je allemaal plannen of ga je lekker rustig aan doen deze vakantie?![]()
Vind vooral goed dat ze ook afwisseling hebben. En veel liedjes natuurlijk, dat je ook wat kunt variëren.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook nietwat is er mis met bon jovi? leuke pop/rock liedjes, goede sound en ze bestaan nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |