De volgende keer quote ik maar gewoon 3 posts hoorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef erkel het volgende:
[..]
Jij verlegd de lat elke keer13 quotes nu
![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:50 schreef Etcetera het volgende:
ze komt niet weer hier denk ik
stoppen op het hoogtepunt enzodus met 9999 posts houdt ze op met fokken en zoekt een leven
wat niet gaat lukken dus ze belandt in de goot en gaat vreemde mensen foto's van haar intiemere lichaamsdelen mailen![]()
Ze maakt gewoon een nieuwe account aan waarmee ze het hele forum volspammed met die 'intiemere lichaamsdelen'quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:58 schreef Etcetera het volgende:
ja idden ze durft niet te posten dat ze wel terug wil want dan gaan wij moeilijke vragen stellen
idd...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook, wat moeten we nou zonder je![]()
Niemand kan zo goed soempen als jij
Ik heb nog nooit een Soempie gehaaldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:36 schreef Jayhawk het volgende:
Een dag nie gesoempt, ...
Ik durf het gewoon nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:43 schreef B.ertha het volgende:
niet denken, gewoon doen!
Had het nodig voor mijn rock-chick-look, gisteren op de Klupquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:56 schreef Etcetera het volgende:
nagellak
het stinkt, het plakt, het ziet er (bij mij) niet uit en het bladdert af
wat móét je ermee
dus dan kun je er net zo goed een makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Supersheep het volgende:
ik dan toch nog als held de geschiedenisboeken in zal gaan.
daarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus dan kun je er net zo goed een maken
Wijze woorden op een zaterdagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben zo bang dat als ik eenmaal een Soempie heb gemaakt dat ik dan ontdek dat dat het enigste is waarvoor ik op de aarde ben en mezelf dan niet meer tegen kan houden zodat ik alleen nog maar Soempie's wil maken en het hele internet daarmee onderspam. Dan word ik natuurlijk overal geband en ga ik bij mensen inbreken om vanaf hun computer Soempie's te posten. Uiteindelijk word ik dan ook wel een keer betrapt waardoor de politie me arresteert en ik voor de rechter moet verschijnen omdat Soempie's door mijn toedoen een ramp voor de samenleving zijn geworden. Doordat ik Bram Moszcowicz dan als advocaat heb ingehuurd heb ik natuurlijk alleen maar meer de schijn tegen me dat ik een topcrimineel ben en word ik daardoor levenslang het gesticht ingestuurd waar geen computers zijn en ik alleen met krijt Soempie's op de muur kan maken terwijl dan juist niemand die kunst kan zien. En mocht ik toch vervroegd vrijkomen dan is het internet natuurlijk al lang verleden tijd en zitten er over de hele wereld maar 10 mensen van rond de 120 jaar op die vroeger alles beter vonden. De enigste hoop die ik er nog uit kan halen is dat mijn toekomstige graf dan een bedevaartsoord wordt voor mensen die op mijn grafsteen Soempie's willen maken en dat dan iedereen ineens tot de conclusie komt dat het maken van een Soempie een wonder opzich is en ik dan toch nog als held de geschiedenisboeken in zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |