op word uit het vorige topic overgenomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Gamer_V het volgende:
Fokkers die zich in dit topic hebben aangemeld? Zie jij soms meer posts dan ik?
Waarom niet terugkomen, is er nog erg gezelligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou je het zegt
Maar het ziet er leuk uitVroeger veel in de metro van DDS gezeten, en dat was allemaal tekst. Plan was ooit, als de computers wat sneller waren en de bandbreedte een stuk groter, om daar een grafische variant van te maken. Zo op het eerste gezicht kom SL erg in de buurt van het idee dat ik destijds had daarbij!
He he .. Eindelijk.quote:Since September concurrency rates have tripled, to a peak last week of over 34,000. While we love that so many people are enjoying Second Life, there have been some challenging moments in keeping up with the growth, resulting in the now somewhat infamous message “heavy load on the database”. When this happens it usually means that the demand for transmission of data between servers is outstripping the ability of the network to support it.
When the Grid is under stress, resulting in content loss and a generally poor experience, we would like to have an option less disruptive than bringing the whole Grid down. So we’ve developed a contingency plan to manage log-ins to the Grid when, in our judgment, the risk of content loss begins to outweigh the value of higher concurrency. Looking at the concurrency levels, it’s clear heaviest use is on the weekends.
When you open your log-in screen and see in the upper right hand corner Grid Status: Restricted, you’ll know that only those Second Life Residents who have transacted with Linden Lab either by being a premium account holder, owning land, or purchasing currency on the LindeX, will be able to log-in. Residents who are in Second Life when this occurs will only be affected if they log-out and want to return before the grid returns to normal status.
At the same time, new account registrations will be closed.
We hope that we won’t have to implement this contingency plan. As you know, we have regularly improved the Grid’s ability to manage higher concurrency rates, and have comfortably doubled our capacity in recent months. If we determine, however, that we do need to limit log-ins, there will be an announcement made in-world and also on the blog.
Scaling the Grid continues to be our highest priority, and over the next several months we’ll be working on the following:
- additional caching systems
- reducing write load on the central database by partitioning or removing data
- addressing critical bottlenecks
- deploying more internal ‘web services’.
Beyond that we are building ambitious plans for re-architecting the Grid, so that in the future we can realize the full potential of the Second Life Grid to support millions of concurrent users.
dan had je moeten opletten, mr en moon zeiden dat ze het gingen fixen, daarna heeft moon gezegd dat je haar kon IM-en als je mee wilde doen, en je kon haar dan ook je stem geven aan iemand.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef Troel het volgende:
Dus nieuwelingen kunnen zich niet meer aanmelden? Helemaal niet meer of tijdens die drukteperiodes niet meer?
Oja, en hoe is het gisteren nou afgelopen. Ik voelde me uiteindelijk best kut dat iedereen zei dat je wel mee kon doen aan die contest en dat dat uiteindelijk dus niet kon. Snap er niets van.
het zijn geen geheugenlekken, het is zelfs normaal dat ie meer geheugen vreet als je er lang op zit. denk eens aan cachenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef longinus het volgende:
Niet meer uitloggen dan![]()
Het is niet dat ik niet een abbo wil nemen want dat geld kan er best van af, maar het is gewoon een sport geworden om als freebie leuke dingen te zoeken die niks kosten.
En campen gaat best goed, veel mee verdiend en nu wil ik ook lol hebben.
Alleen heeft iemand tegen mij gezegt dat hij de eerste freebiemilionair wil wordendat zie ik als een uitdaging om te evenaren. Gezien mijn uitgaves heb ik een achterstand.
![]()
En de software is nog steeds bagger, de laatste updates hebben geheugenlekken waardoor na verloop van tijd het programma langzamer wordt of zelfs vastloopt.![]()
Fijn. Daar sta je dan met je goeie gedrag. Eén van de oudere SL'ers, destijds SL gesteund als pionier, een jaar lang premium geweest terwijl nog niet duidelijk was dat het wat zou gaan worden, paar centjes verdiend zodat je niet langer premium hoeft te zijn en kunt gaan rentenieren... Mag je het grid niet meer op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Restricted, you’ll know that only those Second Life Residents who have transacted with Linden Lab either by being a premium account holder, owning land, or purchasing currency on the LindeX, will be able to log-in.
Nou, ik heb gewonnen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef Troel het volgende:Oja, en hoe is het gisteren nou afgelopen. Ik voelde me uiteindelijk best kut dat iedereen zei dat je wel mee kon doen aan die contest en dat dat uiteindelijk dus niet kon. Snap er niets van.
Jij bent ooit premium geweest, dus heb je ooit aan Linden betaald en volgens mij begrijp ik uit de tekst dat je er dan wel op kunt? Of ben ik te optimistisch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Fijn. Daar sta je dan met je goeie gedrag. Eén van de oudere SL'ers, destijds SL gesteund als pionier, een jaar lang premium geweest terwijl nog niet duidelijk was dat het wat zou gaan worden, paar centjes verdiend zodat je niet langer premium hoeft te zijn en kunt gaan rentenieren... Mag je het grid niet meer op.
Dwingen ze je ook nog geld te kopen via Lindex. Hoe vaak moet je geld kopen? Eén keer?
Ben bezig met opruimen ben van 23598 al naar 6078.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:29 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus![]()
Moet serieus aan een keer opruimen maarja waar begin je met 23.000 items![]()
Zeg dan gewoon: je mag inloggen als je "Payment Info Used" bij je naam hebt staan.. Waarom zo moeilijk doen?quote:Jeska Linden Says:
February 16th, 2007 at 4:56 PM PST
To clarify: in order to login, your account needs to have, at any point, used payment information. So you do not need to currently be a premium account, if you were previously a premium account.
The system is based off of the "Payment Info Used" part of your account (visible in your profile). If your account says " Payment Info Used" you will be able to login. If it says something else, you will not be able to login
Dat heb ik 2,5 jaar geleden al eens op het SL forum geroepen. Je krijgt de amerikanen niet aan het verstand dat hier lang niet iedereen een CC heeft. We hebben het eigenlijk niet nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Wel lullig voor de mensen zonder CC zoals ik. Ik kan geen premium zijn en ik kan geen Lindens kopen via Lindex.![]()
Een hoop campers zijn ook lui zonder payment infoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:56 schreef Riffey4 het volgende:Ik denk beter dat je de campers er uit kunt gooien als het te druk is. Die zitten alleen maar resources te gebruiken voor een dubbeltje per uur (laat ik ook s even een balletje opgooien)
Meestal rond 22:30 CET en in het weekend iets eerderquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Maar volgens mij is het snachts pas echt druk, veel Amerikanen enzo.
Goed naar de Blog kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef DeHovenier het volgende:
Dus alleen mensen die betalen kunnen nu inloggen op SL
Ja, maar daar kan je een maximum aan stellen, het zijn echt geheugenlekken die maar blijven oplopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het zijn geen geheugenlekken, het is zelfs normaal dat ie meer geheugen vreet als je er lang op zit. denk eens aan cachen
De hoeveelheid in je inventory heeft daar niks mee te maken. Ik zit boven de 15000 items.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:36 schreef waxywaxy het volgende:
Ik ben behoorlijk aan het uitpakken geweest in SL, heb zoveel freebies uitgeprobeerd dat mijn avatar niet eens meer normaal kan bewegen.
Hoe maak ik in SL een echte verse start, zonder een nieuwe account aan te maken?
Bij voorbaat dank !
Dat is waar, maar een schone start wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:14 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
De hoeveelheid in je inventory heeft daar niks mee te maken. Ik zit boven de 15000 items.
En wat je niet nodig hebt kun je ALTIJD weggooien. Als je het niet kunt weggooien draag je het waarschijnlijk.
Ja wel hoor, alles uit de library kan je Niet weggooienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een schone start wel.
Bonke ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet weg kon gooien tenzij ik het object in gebruik had.
ja maar een tiara draag ik niet en ik kan em ook niet weggooienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een schone start wel.
Bonke ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet weg kon gooien tenzij ik het object in gebruik had.
ja http://www.interxchange.netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat is er al hoor, gisteren kreeg ik bericht dat je gewoon L$ kon opneme van je banrekening via i-deal zonder tussenkomst van de CC
Dat heb ik ook gedaan, maar iedereen zei dat je mee kon doen ook al was je niet bij de uitreiking, maar dat schijnt dus niet waar te zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan had je moeten opletten, mr en moon zeiden dat ze het gingen fixen, daarna heeft moon gezegd dat je haar kon IM-en als je mee wilde doen, en je kon haar dan ook je stem geven aan iemand.
Daar gaat dit topic niet over en er is al een Second Life topic in KLB. Probeer het daar eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef ArendBarend het volgende:
ben ik de enige die t vrij kansloos vindt eigenlijk?
28.000 online nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom er helaas niet meer in. Ook geen cc..
Schietpartij in de Basin?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:01 schreef Love Mae King het volgende:
Zag dat er gister eens schietpartij in De Basin was
Netjes in het pak, ckrs. Nu de kapper nog ff langs laten komen....quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Incolumis het volgende:
alle mannen in zondagse pak
[afbeelding]
/headshotquote:Op zondag 18 februari 2007 15:01 schreef Love Mae King het volgende:
Zag dat er gister eens schietpartij in De Basin was
Looking good Hun! *zwijmel*quote:Op zondag 18 februari 2007 23:18 schreef Edap het volgende:
[afbeelding]
Show-off's at the Basin this afternoon. Impressive huh? :-))
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
30.000 man erin .. telleports weigeren nu af en toe dienst, profiel info is amper op te halen..hmm ik zeg zet een camplimiet van één uur aan en log dan iemand automatisch uit als deze niets doet. scheelt minimaal 5000 man
Het kijken wel waard!quote:
Och maar vanuit Linden kunnen ze gewoon die scripts onklaar maken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....
2 - ga maar uit van 10K mensen die momenteel aan het campen zijn....
uhe...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeg waar denk jij wel niet dat je mee bezig bent, leugens over mij te vertellen?
Hey, daar was ik bij, ik had deze foto kunnen nemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Incolumis het volgende:
alle mannen in zondagse pak
[afbeelding]
Graag gedaan hoor!quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeg waar denk jij wel niet dat je mee bezig bent, leugens over mij te vertellen?
Het verkeren in de omgeving van de man himself natuurlijk!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef Troel het volgende:
Het is dat ik hier niet kan inloggen op SL, maar ik meld me wel aan
Wat is het aanmeldingskado
Je hebt helemaal geen scripts nodig om niet uit te loggen na 30 minuten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....
2 - ga maar uit van 10K mensen die momenteel aan het campen zijn....
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Incolumis het volgende:
Don zou je de bullride kunnen resetten en Stave Triskadinges kunnen uitbetalen? had vrijdag al moeten gebeuren
Is gebeurd.quote:
Even teruglezen, dat was juist het idee om uit te schakelen, maar mijn post was om dat juist te kunnen omzeilen....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen scripts nodig om niet uit te loggen na 30 minuten.
Kan je in je client instellen
ctrl-alt-d dan kriijg je extra client menu in je menubalk.
Client>Character>Tests>Go Away/AFK unchecken zodat er geen X voor staat.
probleem opgelost
Ja, volgende keer open ik hem wel weer. Nu moet een modje het even opknappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
Best jammer dat de OP zo verprutst is en dat niet alle linkjes werken en dat ie niet bijgewerkt is
moet ik nouddinges even roepen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef EvilDucky het volgende:
Snel deze topic volmaken, kan natuurlijk ook een optie zijn.
Kom ik aan met een topsnelheid van 170 (met wind mee).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
http://soapbox.msn.com/vi(...)24-a6ae-18cedce8b70a
Supercars from around the world.
Tp me even wil jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef bonke het volgende:
heej ff vraagje
ik zit in een of ander casio op een stoel waar staat dat je 4 linden per 10 min kan verdienen
nu zit ik nog geen 2 min en ik heb al 52 linden in me zak
dat deed ik nog een paar keer maar dan op andere stoelen en et leverde me zo`n 150 linden op
wat is dat voor een leuke stoel ?
Ik denk dat die Sim net is down gegaan en jij nu al het geld van de anderen aan het incasseren bent.quote:
dan toch mooi weer ff 250 linden in the pocketquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat die Sim net is down gegaan en jij nu al het geld van de anderen aan het incasseren bent.
Normaliter zou ik zondermeer voor het lange haar gaan, maar dat korte staat ook niet slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:35 schreef Troel het volgende:
Ik ga toch echt voor kort haar, want door dat lange haar kreeg ik lag
Dank je!quote:
zet mijn naam trouwens ook eens in de OPquote:Virtuele bank verwacht recordomzet
Gepost door Danny - Bron: De Telegraaf (i-mail)
Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2007 @ 22:39
InterXchange, een virtuele bank in Second Life, verwacht komende maand een record omzet van virtueel geld, zogenoemde 'Linden dollars' in de virtuele wereld van Second Life. Waar het eerder niet mogelijk was om zonder creditcard Linden dollars in te kopen, bood InterXchange een alternatieve betalingsmethode aan via iDEAL.
Een gat in de markt, zo blijkt. Momenteel kan InterXchange worden gezien als meest succesvolle Nederlands bedrijf in Second Life. Komende maand wordt een omzet van 6 miljoen Linden dollars verwacht. In juni 2007 wordt een omzet verwacht van 12 miljoen Linden dollars, hetgeen gelijk is aan zo'n 40.000 keiharde euro.
Volgens oprichter Steve Cassini is het succes van InterXchange te danken aan de unieke implementatie van iDEAL in de pinautomaten die op vrijwel alle bekende Nederlandse lokaties staan in Second Life. ''Wat begon als een extra dienst voor Nederlandse bezoekers in Second Life is binnen twee maanden uitgegroeid tot een groot bedrijf. Steeds meer particulieren en bedrijven storten zich in het tweede leven; een pinautomaat om virtueel geld in te kopen is dan ook onmisbaar.''
InterXchange is van plan om de komende week uit breiden binnen Europa met internationale betalingsmogelijkheden waaronder microbetalingen via telefoon en sms. Ook heeft ABN Amro laten weten geïnteresseerd te zijn in de diensten van InterXchange. Over eventuele mogelijke samenwerking of overname wil InterXchange nog niets kwijt.
Allemaal nog bedankt.. was wel schrikken en ik zat hier met eenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Edap het volgende:
Riff's fans hadden een feestje gebouwd in de Basin
Hey Riffey, we zijn allemaal fan van je!![]()
Hier had ie nog niet helemaal door wat er gaande was zo lijkt het....![]()
Line dancing... Gezellie!!!![]()
Je staat vast wel op 1 van mijn foto's. Ik zal ze vanavond ook even bekijken en uploaden. Nog geen tijd voor gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef EvilDucky het volgende:
Anderhalf uur staan dansen voor meneer, en dan nog niet op de foto staan?
SL Fotoboek is weer beschikbaar. Pro heeft geen limiet aan het aantal foto's.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Edap het volgende:
Mijn laatste foto's zijn ff niet meer zichtbaar. Flickr vond het te snel gaan zeker. Limiet van 200 foto's bereikt. Vanavond ff een pro account van maken en dan zijn ze er weer..![]()
Sorry voor deze miskleun (..) en daarbij ik ben nog wel to Basin fotograaf gepromoveerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef EvilDucky het volgende:
Anderhalf uur staan dansen voor meneer, en dan nog niet op de foto staan?
Duh, zo'n klein ventje is natuurlijk ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
Even voor de record. Ik won wel he.
Maar lachuh was het wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:29 schreef Troel het volgende:
Sorry Edap, maar ik moest deze even plaatsen
Modderworstelen of ... ? (met commentaar van Edap)
At first she is so overwhelming tender and nice to me..
..and when she had enough, she hit me with her bag.
I cried… Thanks Troel!
quote:TU Delft stapt in Second Life
De Technische Universiteit Delft is van plan om zich op korte termijn te vestigen in het populaire 'spel' Second Life. Op dit moment zijn ze druk bezig met het onderhandelen om een stukje grond te verkrijgen in het spel. Hiermee zou de TU Delft de eerste universiteit van Nederland zijn die zich vestigt in Second Life.
Dr. Igor Mayer is één van de projectleiders en hij verwacht dat binnen enkele weken begonnen kan worden met het inrichten van de stukken grond. De TU zal één stuk grond gebruiken om een soort van campus op te zetten en het andere stuk zal een soort onderzoekscentrum worden. De totale kosten hiervan komen op ongeveer 4000 euro, dit is inclusief het kopen van de grond.
Het onderzoekscentrum krijgt de naam Next Generation Infrastructures en zal in de toekomst ook gebruikt worden voor serious games. Deze games worden bijvoorbeeld gebruikt om besluitprocessen te simuleren, en dit kan prima in Second Life.
Het andere eiland krijgt de naam Delft Technical University en zal dus een soort campus worden. Het wordt geen gewone campus, maar een drijvende campus en is uniek in zijn soort. Het gebouw zal drijven in het water, maar daarvoor zal het eiland eerst onder water gezet moeten worden omdat je in Second Life geen stukken water kunt kopen. "De drijvende campus in Second Life biedt me de gelegendheid om te onderzoeken of mensen een drijvende stad aantrekkelijk vinden", aldus ir.Rutger de Graaf, bedenker van de drijvende stad.
Andere faculteiten hebben ook interesse in Second Life, maar daarvoor zijn nog geen concrete plannen. Voor de faculteit Industrieel Ontwerpen is Second Life in principe een ideale testwereld. Veel producten kunnen eerst getest en beoordeeld worden in Second Life voordat het uitgebracht wordt in de echte wereld.
Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:09 schreef bonke het volgende:
een kennis van mij probeert ook in te loggen
maar elke keer loopt ze vast en zegt ie dat er caps word gebruikt of zo
weet iemand hoe dit kan ?
of wat ze fout doet ?
wachtwoord schijnt gewoon te kloppen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.
hebben ze nog met geld gestrooid op badlands ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Sorella het volgende:
klopt
hot wax?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
Dat gebeurt mij ook vaak genoeg Ratel. Op de schoenen klikken en dan take off. Daarna kan je jezelf weer aankleden. Niemand die op je let.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
gewoon aardig doen zoals ikquote:Op zondag 25 februari 2007 11:16 schreef souvenir het volgende:
Ik zit nu ook op SL. Mijn naam is Kimber Bellah.
Weet iemand een goeie plek waar je kan campen zonder dat je eerst L$ hoeft te betalen? Iedere keer als ik dat doe crasht SL. Heb op die manier al L$30 'verloren'.![]()
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
je beweegt niet genoeg denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerd![]()
lijkt wel tubgirlquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef bonke het volgende:
loop je ff lekker door amsterdam... kom je dit tegen
[afbeelding]
Ken ik jou?quote:
Heb ik ook soms, even cache legen onder preferences en reloggen does the trick for me...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
Ja, gelukkig issie nu alleen nog maar lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef Riffey4 het volgende:
Da's de lelijke noob die moet poepen toch?
bron: http://www.webwereld.nl/a(...)-in-second-life.htmlquote:Terreuraanslagen op bedrijfspanden in Second Life
Maandag 26 februari 2007, 09:19 - Een terroristische organisatie heeft aanslagen gepleegd in de wereld van Second Life. Deze organisatie, genaamd het SL Liberation Army, eist meer invloed op de omgeving.
In totaal werden twee bommen tot ontploffing gebracht vlakbij bedrijfspanden in Second Life. Een bom ging af naast een winkel van American Appeal en de ander vlakbij een Reebok winkel.
De leider van het SL Liberation Army, Marshal Cahill, eist van ontwikkelaar Linden Labs dat spelers door middel van stemrecht meer invloed krijgen op hun omgeving. Cahill zegt in zijn verklaring niet of dit voor iedereen moet gaan gelden of dat het alleen voor zijn leger bedoeld is.
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbijquote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Het is inderdaad alleen in mijn appartement op dit moment.. Maar in principe ondersteunt het systeem straks sensoren die over geplaatst kunnen worden en dus in theorie heel Second Life in de gaten kunnen houden. Maar gelukkig gaat dat niet gebeuren..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbij
Ik hou me altijd aanbevolen. Ik gooi binnenkort wel eens een balletje bij je op. Of denk eens aan mij als je weer een opdracht hebtquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.
Ben aan't shoppen en loop rond op Skye Plaza Mall. Komt er opeens iemand naar me toe: "Do you need money?" Ik: "Who doesn't?"quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
Ziet er gezellig uit daar. Geniet er maar van want over 90 dagen is de foto weg. (maaruh, wie kijkt DAN nog naar dit topic)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:05 schreef bonke het volgende:
lekker muziekie op het festival terrein
[afbeelding]
~quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:10 schreef Edap het volgende:
[..]
Ziet er gezellig uit daar. Geniet er maar van want over 90 dagen is de foto weg. (maaruh, wie kijkt DAN nog naar dit topic)
Op deze pagina kun je foto's uploaden voor gebruik op het Fok! Fotoforum. De afbeeldingen worden automatisch verkleind naar maximaal 550 pixels hoog of breed (welke het grootst is) en na 90 dagen weer verwijderd.
![]()
Wordt tijdquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:27 schreef Elegy het volgende:
Ik moet mijn accountje ook maar es onder het stof vandaan trekken.
Die hype is de laatste tijd wel heel erg. Ik zei laatst dat ik op Second Life zit, werd ik bijna meteen uitgemaakt voor pedofiel.. Dat heb ik dus maar even fijn weerlegt..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is behoorlijk gehyped. Al onstaan er wel problemen als er 32-36 duizend man tegelijk online zijn.
Hmm, bij mij werkt het wel gewoon, welk problemen kom je tegen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:45 schreef EvilDucky het volgende:
Vista en SL werken bij mij niet samen.
Helemaal niets. Behalve natuurlijk de gangbare services van Vista. Heb maar 1 GB geheugen. Wellicht dat te weinig is voor de combinatie Vista - Second Life, maar gezien de graphics kan ik me dat haast niet voorstellen. Moet wel zeggen dat het op het beginnerseiland was met zicht over het water en naar andere eilanden enzo. Weet niet of dit in heel Second Life zo is, maar misschien dat daardoor het een en ander wat trager is?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:02 schreef longinus het volgende:
@goodspeed
Heb je nog meer draaien als second life, SL heeft de gewoonte geheugen te vreten en na een tijdje wordt het traag omdat het naar disc gaat cashen.
Ik hoor nixquote:
Was een packet loss issue. Resolved, inmiddels.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef EvilDucky het volgende:
Lekker lag weer gisteravond. Ligt het aan mij of wordt het steeds drukker?
Als je lui bent daarintegen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:23 schreef Riffey4 het volgende:
En ja, als je goed bent kun je ook verdienen zonder het spel te kopen.
Heel eenvoudig, kies boven in het scherm EDIT>SEARCH en kies het tabje PLACES geeft als zoekopdracht het woord FREEBIES in.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef Trigalti het volgende:
Hoe kom ik aan freebies?
volgens mij kan je dat gewoon overslaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:36 schreef Mindcracker het volgende:
Heb nu gevonden dat je een Free-Basic account kan aanmaken inderdaad maar ze vragen om een 'Identification Method' > met de volgende opties:
- Credit Card > Deze heb ik niet en wil die van mijn ouders er niet voor gebruiken
- Mobile Phone > Schijnt niet echt te werken, hij geeft geen providers aan voor mij..
- Paypal > Ook deze heb ik niet.
Hebben jullie toevallig nog een idee hoe ik dit kan oplossen?
geen idee. Ik stuur er de beginnelingen heen omdat ze daar kwalitiets free spul hebben. Zelf kom ik er tijden niet meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Marty het volgende:
Wisselt de kleding bij The Free Dove eigenlijk wel eens of zijn het steeds dezelfde spullen?
Bij the free dove niet ??quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef bonke het volgende:
free spul ben ik er nog niet tegen gekomen
Leuk casino hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:14 schreef longinus het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07095/vogels.jpg]afbeelding][/url]
Mijn alterego Digl en kameleon in het casino Holland
yupquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:23 schreef Metsel het volgende:
Zo ik heb gisteren mijn eerste 2000 L$ binnen gehaald met scripten. Daarnaast momenteel bezig met 2 projecten en een 3e is op komstAls ze af zijn heb ik zo'n 25000 L$. Gaat lekker zeg ik..
Verder vermaak ik me goed, moet m'n gezicht alleen wat vaker laten zien in Basin volgens mij..
Nee, dat is geen onderdeel van deze Ierse outfit. Geen gegluur dus...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
Leuk pakje hebbie aanMiste je niet de bijpassende rok. ?
Nou sprak ik laatst Hannah en zij vertelde mij dat jij een of andere gizmo had rondzwerven bij een winkelcentrum, en dat apparaatje volgde haar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Edap het volgende:
[..]
Nee, dat is geen onderdeel van deze Ierse outfit. Geen gegluur dus...![]()
.Moi!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:45 schreef longinus het volgende:
[..]
Nou sprak ik laatst Hannah en zij vertelde mij dat jij een of andere gizmo had rondzwerven bij een winkelcentrum, en dat apparaatje volgde haar.
Over gluuren gesproken
Half ronde bal met twee ogen, bij inspect sta jij als eigenaar.quote:
...en dat ding doet af en toe "kwaak kwaak..." en iets van "piep piep..."?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Half ronde bal met twee ogen, bij inspect sta jij als eigenaar.![]()
Misschien dat je iets verloren bent zonder dat je het merkte, dat kan altijd![]()
Windows-hotkey om dat weer om te schakelen:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:18 schreef bonke het volgende:
waarom veranderen de instellingen van me toetsenbord als ik van hier naar sl ga en omgekeerd??
is daar wat aan te doen ?
rechter werkt ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Windows-hotkey om dat weer om te schakelen:
linker ALT-SHIFT
Casino Holland?, daar zit dan een foutje inquote:Op zondag 4 maart 2007 14:30 schreef Metsel het volgende:
Zo! Zojuist L$ 8500 binnen gehaald voor een roulette tafel die ik gebouwd heb!Altijd fijn...
Dan moet je gewoon virtueel werken, zoals iedere ander met een gratis account.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:40 schreef B_BOY het volgende:
ik heb geen creditcard dus ik kan geen gratis linden dollars krijgen :S
maar heb je geen geld nodig om je leven te starten?quote:Op zondag 4 maart 2007 15:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon virtueel werken, zoals iedere ander met een gratis account.
Nee hoor, als je goed zoekt kom je een heleboel gratis dingen tegen en zie je er professioneel uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maar heb je geen geld nodig om je leven te starten?
Nope, die was niet van mij.. Die van mij is vandaag pas af en komt in de casino's van Bob Perry geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:53 schreef longinus het volgende:
[..]
Casino Holland?, daar zit dan een foutje in
ingezet op een row (31-32-33), de inzet stond op 0 maar was 5L$, de row won en betaalde niet uit
Lol, die ga ik proberenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:05 schreef Metsel het volgende:
[..]
Nope, die was niet van mij.. Die van mij is vandaag pas af en komt in de casino's van Bob Perry geloof ik.
In de Casino Holland tafels zitten geen foutjes, dat zijn de meest betrouwbare tafels die er zijn. Wat wel gebeurt is dat Linden Lag loopt te rotzooien. Maar als er iets stabiel is zijn het die tafels.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:53 schreef longinus het volgende:
Casino Holland?, daar zit dan een foutje in
ingezet op een row (31-32-33), de inzet stond op 0 maar was 5L$, de row won en betaalde niet uit
Helaas.. Ik kan hem wel even in Basin zetten.. Maar daar heb ik geen rechten geloof ik.. dus wordt wat lastig..quote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef longinus het volgende:
[..]
(zit er een achterdeurtje in toevallig)
Ik geloof je op je woord, SL is de laatste tijd erg onstabiel.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
In de Casino Holland tafels zitten geen foutjes, dat zijn de meest betrouwbare tafels die er zijn. Wat wel gebeurt is dat Linden Lag loopt te rotzooien. Maar als er iets stabiel is zijn het die tafels.
Dan ga ik nog liever als bedelaar in virtueel Amsterdam zitten, dat is 50L$ per uurquote:Op maandag 5 maart 2007 17:44 schreef bonke het volgende:
zo kan je ook geld verdienen
you pervert
en nu ben ik er helemaal van overtuigt dat mintens 30% van alle vrouwen die daar rondlopen gewoon man zijn
Verdorie, en ik heb je nog nooit onzedelijke voorstellen gedaanquote:
Nee, da's maar goed ookquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Verdorie, en ik heb je nog nooit onzedelijke voorstellen gedaan![]()
Onze Greedy Troel
Ja ikkequote:Op maandag 5 maart 2007 18:48 schreef Sanne het volgende:
Zei er iemand Greedy?
Greedy meeting?quote:
Half negen ben ik op SL.quote:
Weet niet of ik het vanavond red, ben nog druk aan het poetsen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:09 schreef longinus het volgende:
[..]
Half negen ben ik op SL.![]()
De plek: overal waar een Greedy tafel staat.![]()
En we zijn al met z'n 2en, extra mensen IMmen maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |