Daar gaat dit topic niet over en er is al een Second Life topic in KLB. Probeer het daar eens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:32 schreef ArendBarend het volgende:
ben ik de enige die t vrij kansloos vindt eigenlijk?
28.000 online nu.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom er helaas niet meer in. Ook geen cc..
Schietpartij in de Basin?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:01 schreef Love Mae King het volgende:
Zag dat er gister eens schietpartij in De Basin was
Netjes in het pak, ckrs. Nu de kapper nog ff langs laten komen....quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Incolumis het volgende:
alle mannen in zondagse pak
[afbeelding]
/headshotquote:Op zondag 18 februari 2007 15:01 schreef Love Mae King het volgende:
Zag dat er gister eens schietpartij in De Basin was
Looking good Hun! *zwijmel*quote:Op zondag 18 februari 2007 23:18 schreef Edap het volgende:
[afbeelding]
Show-off's at the Basin this afternoon. Impressive huh? :-))
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
30.000 man erin .. telleports weigeren nu af en toe dienst, profiel info is amper op te halen..hmm ik zeg zet een camplimiet van één uur aan en log dan iemand automatisch uit als deze niets doet. scheelt minimaal 5000 man
Het kijken wel waard!quote:
Och maar vanuit Linden kunnen ze gewoon die scripts onklaar maken hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....
2 - ga maar uit van 10K mensen die momenteel aan het campen zijn....
uhe...quote:Op maandag 19 februari 2007 08:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeg waar denk jij wel niet dat je mee bezig bent, leugens over mij te vertellen?
Hey, daar was ik bij, ik had deze foto kunnen nemen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Incolumis het volgende:
alle mannen in zondagse pak
[afbeelding]
Graag gedaan hoor!quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 08:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zeg waar denk jij wel niet dat je mee bezig bent, leugens over mij te vertellen?
Het verkeren in de omgeving van de man himself natuurlijk!quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef Troel het volgende:
Het is dat ik hier niet kan inloggen op SL, maar ik meld me wel aan
Wat is het aanmeldingskado
Je hebt helemaal geen scripts nodig om niet uit te loggen na 30 minuten.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
1 - er bestaat ook een antiidle hud, die houd je online. Eerst was de max inactieve onlinetijd 30 minuten....
2 - ga maar uit van 10K mensen die momenteel aan het campen zijn....
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:19 schreef Incolumis het volgende:
Don zou je de bullride kunnen resetten en Stave Triskadinges kunnen uitbetalen? had vrijdag al moeten gebeuren
Is gebeurd.quote:
Even teruglezen, dat was juist het idee om uit te schakelen, maar mijn post was om dat juist te kunnen omzeilen....quote:Op maandag 19 februari 2007 20:09 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen scripts nodig om niet uit te loggen na 30 minuten.
Kan je in je client instellen
ctrl-alt-d dan kriijg je extra client menu in je menubalk.
Client>Character>Tests>Go Away/AFK unchecken zodat er geen X voor staat.
probleem opgelost
Ja, volgende keer open ik hem wel weer. Nu moet een modje het even opknappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
Best jammer dat de OP zo verprutst is en dat niet alle linkjes werken en dat ie niet bijgewerkt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |