op word uit het vorige topic overgenomenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef Gamer_V het volgende:
Fokkers die zich in dit topic hebben aangemeld? Zie jij soms meer posts dan ik?
Waarom niet terugkomen, is er nog erg gezelligquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou je het zegt
Maar het ziet er leuk uitVroeger veel in de metro van DDS gezeten, en dat was allemaal tekst. Plan was ooit, als de computers wat sneller waren en de bandbreedte een stuk groter, om daar een grafische variant van te maken. Zo op het eerste gezicht kom SL erg in de buurt van het idee dat ik destijds had daarbij!
He he .. Eindelijk.quote:Since September concurrency rates have tripled, to a peak last week of over 34,000. While we love that so many people are enjoying Second Life, there have been some challenging moments in keeping up with the growth, resulting in the now somewhat infamous message “heavy load on the database”. When this happens it usually means that the demand for transmission of data between servers is outstripping the ability of the network to support it.
When the Grid is under stress, resulting in content loss and a generally poor experience, we would like to have an option less disruptive than bringing the whole Grid down. So we’ve developed a contingency plan to manage log-ins to the Grid when, in our judgment, the risk of content loss begins to outweigh the value of higher concurrency. Looking at the concurrency levels, it’s clear heaviest use is on the weekends.
When you open your log-in screen and see in the upper right hand corner Grid Status: Restricted, you’ll know that only those Second Life Residents who have transacted with Linden Lab either by being a premium account holder, owning land, or purchasing currency on the LindeX, will be able to log-in. Residents who are in Second Life when this occurs will only be affected if they log-out and want to return before the grid returns to normal status.
At the same time, new account registrations will be closed.
We hope that we won’t have to implement this contingency plan. As you know, we have regularly improved the Grid’s ability to manage higher concurrency rates, and have comfortably doubled our capacity in recent months. If we determine, however, that we do need to limit log-ins, there will be an announcement made in-world and also on the blog.
Scaling the Grid continues to be our highest priority, and over the next several months we’ll be working on the following:
- additional caching systems
- reducing write load on the central database by partitioning or removing data
- addressing critical bottlenecks
- deploying more internal ‘web services’.
Beyond that we are building ambitious plans for re-architecting the Grid, so that in the future we can realize the full potential of the Second Life Grid to support millions of concurrent users.
dan had je moeten opletten, mr en moon zeiden dat ze het gingen fixen, daarna heeft moon gezegd dat je haar kon IM-en als je mee wilde doen, en je kon haar dan ook je stem geven aan iemand.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef Troel het volgende:
Dus nieuwelingen kunnen zich niet meer aanmelden? Helemaal niet meer of tijdens die drukteperiodes niet meer?
Oja, en hoe is het gisteren nou afgelopen. Ik voelde me uiteindelijk best kut dat iedereen zei dat je wel mee kon doen aan die contest en dat dat uiteindelijk dus niet kon. Snap er niets van.
het zijn geen geheugenlekken, het is zelfs normaal dat ie meer geheugen vreet als je er lang op zit. denk eens aan cachenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:56 schreef longinus het volgende:
Niet meer uitloggen dan![]()
Het is niet dat ik niet een abbo wil nemen want dat geld kan er best van af, maar het is gewoon een sport geworden om als freebie leuke dingen te zoeken die niks kosten.
En campen gaat best goed, veel mee verdiend en nu wil ik ook lol hebben.
Alleen heeft iemand tegen mij gezegt dat hij de eerste freebiemilionair wil wordendat zie ik als een uitdaging om te evenaren. Gezien mijn uitgaves heb ik een achterstand.
![]()
En de software is nog steeds bagger, de laatste updates hebben geheugenlekken waardoor na verloop van tijd het programma langzamer wordt of zelfs vastloopt.![]()
Fijn. Daar sta je dan met je goeie gedrag. Eén van de oudere SL'ers, destijds SL gesteund als pionier, een jaar lang premium geweest terwijl nog niet duidelijk was dat het wat zou gaan worden, paar centjes verdiend zodat je niet langer premium hoeft te zijn en kunt gaan rentenieren... Mag je het grid niet meer op.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Restricted, you’ll know that only those Second Life Residents who have transacted with Linden Lab either by being a premium account holder, owning land, or purchasing currency on the LindeX, will be able to log-in.
Nou, ik heb gewonnen!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:28 schreef Troel het volgende:Oja, en hoe is het gisteren nou afgelopen. Ik voelde me uiteindelijk best kut dat iedereen zei dat je wel mee kon doen aan die contest en dat dat uiteindelijk dus niet kon. Snap er niets van.
Jij bent ooit premium geweest, dus heb je ooit aan Linden betaald en volgens mij begrijp ik uit de tekst dat je er dan wel op kunt? Of ben ik te optimistisch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:39 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Fijn. Daar sta je dan met je goeie gedrag. Eén van de oudere SL'ers, destijds SL gesteund als pionier, een jaar lang premium geweest terwijl nog niet duidelijk was dat het wat zou gaan worden, paar centjes verdiend zodat je niet langer premium hoeft te zijn en kunt gaan rentenieren... Mag je het grid niet meer op.
Dwingen ze je ook nog geld te kopen via Lindex. Hoe vaak moet je geld kopen? Eén keer?
Ben bezig met opruimen ben van 23598 al naar 6078.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:29 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus![]()
Moet serieus aan een keer opruimen maarja waar begin je met 23.000 items![]()
Zeg dan gewoon: je mag inloggen als je "Payment Info Used" bij je naam hebt staan.. Waarom zo moeilijk doen?quote:Jeska Linden Says:
February 16th, 2007 at 4:56 PM PST
To clarify: in order to login, your account needs to have, at any point, used payment information. So you do not need to currently be a premium account, if you were previously a premium account.
The system is based off of the "Payment Info Used" part of your account (visible in your profile). If your account says " Payment Info Used" you will be able to login. If it says something else, you will not be able to login
Dat heb ik 2,5 jaar geleden al eens op het SL forum geroepen. Je krijgt de amerikanen niet aan het verstand dat hier lang niet iedereen een CC heeft. We hebben het eigenlijk niet nodig.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Wel lullig voor de mensen zonder CC zoals ik. Ik kan geen premium zijn en ik kan geen Lindens kopen via Lindex.![]()
Een hoop campers zijn ook lui zonder payment infoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:56 schreef Riffey4 het volgende:Ik denk beter dat je de campers er uit kunt gooien als het te druk is. Die zitten alleen maar resources te gebruiken voor een dubbeltje per uur (laat ik ook s even een balletje opgooien)
Meestal rond 22:30 CET en in het weekend iets eerderquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Maar volgens mij is het snachts pas echt druk, veel Amerikanen enzo.
Goed naar de Blog kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:01 schreef DeHovenier het volgende:
Dus alleen mensen die betalen kunnen nu inloggen op SL
Ja, maar daar kan je een maximum aan stellen, het zijn echt geheugenlekken die maar blijven oplopen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:34 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het zijn geen geheugenlekken, het is zelfs normaal dat ie meer geheugen vreet als je er lang op zit. denk eens aan cachen
De hoeveelheid in je inventory heeft daar niks mee te maken. Ik zit boven de 15000 items.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:36 schreef waxywaxy het volgende:
Ik ben behoorlijk aan het uitpakken geweest in SL, heb zoveel freebies uitgeprobeerd dat mijn avatar niet eens meer normaal kan bewegen.
Hoe maak ik in SL een echte verse start, zonder een nieuwe account aan te maken?
Bij voorbaat dank !
Dat is waar, maar een schone start wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:14 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
De hoeveelheid in je inventory heeft daar niks mee te maken. Ik zit boven de 15000 items.
En wat je niet nodig hebt kun je ALTIJD weggooien. Als je het niet kunt weggooien draag je het waarschijnlijk.
Ja wel hoor, alles uit de library kan je Niet weggooienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een schone start wel.
Bonke ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet weg kon gooien tenzij ik het object in gebruik had.
ja maar een tiara draag ik niet en ik kan em ook niet weggooienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een schone start wel.
Bonke ik heb nog nooit gehad dat ik iets niet weg kon gooien tenzij ik het object in gebruik had.
ja http://www.interxchange.netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dat is er al hoor, gisteren kreeg ik bericht dat je gewoon L$ kon opneme van je banrekening via i-deal zonder tussenkomst van de CC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |