Ja, volgende keer open ik hem wel weer. Nu moet een modje het even opknappenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:52 schreef Troel het volgende:
Best jammer dat de OP zo verprutst is en dat niet alle linkjes werken en dat ie niet bijgewerkt is
moet ik nouddinges even roepen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:20 schreef EvilDucky het volgende:
Snel deze topic volmaken, kan natuurlijk ook een optie zijn.
Kom ik aan met een topsnelheid van 170 (met wind mee).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:26 schreef Googolplexian het volgende:
http://soapbox.msn.com/vi(...)24-a6ae-18cedce8b70a
Supercars from around the world.
Tp me even wil jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef bonke het volgende:
heej ff vraagje
ik zit in een of ander casio op een stoel waar staat dat je 4 linden per 10 min kan verdienen
nu zit ik nog geen 2 min en ik heb al 52 linden in me zak
dat deed ik nog een paar keer maar dan op andere stoelen en et leverde me zo`n 150 linden op
wat is dat voor een leuke stoel ?
Ik denk dat die Sim net is down gegaan en jij nu al het geld van de anderen aan het incasseren bent.quote:
dan toch mooi weer ff 250 linden in the pocketquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik denk dat die Sim net is down gegaan en jij nu al het geld van de anderen aan het incasseren bent.
Normaliter zou ik zondermeer voor het lange haar gaan, maar dat korte staat ook niet slecht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:35 schreef Troel het volgende:
Ik ga toch echt voor kort haar, want door dat lange haar kreeg ik lag
Dank je!quote:
zet mijn naam trouwens ook eens in de OPquote:Virtuele bank verwacht recordomzet
Gepost door Danny - Bron: De Telegraaf (i-mail)
Gepubliceerd: dinsdag 20 februari 2007 @ 22:39
InterXchange, een virtuele bank in Second Life, verwacht komende maand een record omzet van virtueel geld, zogenoemde 'Linden dollars' in de virtuele wereld van Second Life. Waar het eerder niet mogelijk was om zonder creditcard Linden dollars in te kopen, bood InterXchange een alternatieve betalingsmethode aan via iDEAL.
Een gat in de markt, zo blijkt. Momenteel kan InterXchange worden gezien als meest succesvolle Nederlands bedrijf in Second Life. Komende maand wordt een omzet van 6 miljoen Linden dollars verwacht. In juni 2007 wordt een omzet verwacht van 12 miljoen Linden dollars, hetgeen gelijk is aan zo'n 40.000 keiharde euro.
Volgens oprichter Steve Cassini is het succes van InterXchange te danken aan de unieke implementatie van iDEAL in de pinautomaten die op vrijwel alle bekende Nederlandse lokaties staan in Second Life. ''Wat begon als een extra dienst voor Nederlandse bezoekers in Second Life is binnen twee maanden uitgegroeid tot een groot bedrijf. Steeds meer particulieren en bedrijven storten zich in het tweede leven; een pinautomaat om virtueel geld in te kopen is dan ook onmisbaar.''
InterXchange is van plan om de komende week uit breiden binnen Europa met internationale betalingsmogelijkheden waaronder microbetalingen via telefoon en sms. Ook heeft ABN Amro laten weten geïnteresseerd te zijn in de diensten van InterXchange. Over eventuele mogelijke samenwerking of overname wil InterXchange nog niets kwijt.
Allemaal nog bedankt.. was wel schrikken en ik zat hier met eenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:47 schreef Edap het volgende:
Riff's fans hadden een feestje gebouwd in de Basin
Hey Riffey, we zijn allemaal fan van je!![]()
Hier had ie nog niet helemaal door wat er gaande was zo lijkt het....![]()
Line dancing... Gezellie!!!![]()
Je staat vast wel op 1 van mijn foto's. Ik zal ze vanavond ook even bekijken en uploaden. Nog geen tijd voor gehad.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef EvilDucky het volgende:
Anderhalf uur staan dansen voor meneer, en dan nog niet op de foto staan?
SL Fotoboek is weer beschikbaar. Pro heeft geen limiet aan het aantal foto's.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef Edap het volgende:
Mijn laatste foto's zijn ff niet meer zichtbaar. Flickr vond het te snel gaan zeker. Limiet van 200 foto's bereikt. Vanavond ff een pro account van maken en dan zijn ze er weer..![]()
Sorry voor deze miskleun (..) en daarbij ik ben nog wel to Basin fotograaf gepromoveerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:15 schreef EvilDucky het volgende:
Anderhalf uur staan dansen voor meneer, en dan nog niet op de foto staan?
Duh, zo'n klein ventje is natuurlijk ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef Silmarwen het volgende:
Even voor de record. Ik won wel he.
Maar lachuh was het wel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:29 schreef Troel het volgende:
Sorry Edap, maar ik moest deze even plaatsen
Modderworstelen of ... ? (met commentaar van Edap)
At first she is so overwhelming tender and nice to me..
..and when she had enough, she hit me with her bag.
I cried… Thanks Troel!
quote:TU Delft stapt in Second Life
De Technische Universiteit Delft is van plan om zich op korte termijn te vestigen in het populaire 'spel' Second Life. Op dit moment zijn ze druk bezig met het onderhandelen om een stukje grond te verkrijgen in het spel. Hiermee zou de TU Delft de eerste universiteit van Nederland zijn die zich vestigt in Second Life.
Dr. Igor Mayer is één van de projectleiders en hij verwacht dat binnen enkele weken begonnen kan worden met het inrichten van de stukken grond. De TU zal één stuk grond gebruiken om een soort van campus op te zetten en het andere stuk zal een soort onderzoekscentrum worden. De totale kosten hiervan komen op ongeveer 4000 euro, dit is inclusief het kopen van de grond.
Het onderzoekscentrum krijgt de naam Next Generation Infrastructures en zal in de toekomst ook gebruikt worden voor serious games. Deze games worden bijvoorbeeld gebruikt om besluitprocessen te simuleren, en dit kan prima in Second Life.
Het andere eiland krijgt de naam Delft Technical University en zal dus een soort campus worden. Het wordt geen gewone campus, maar een drijvende campus en is uniek in zijn soort. Het gebouw zal drijven in het water, maar daarvoor zal het eiland eerst onder water gezet moeten worden omdat je in Second Life geen stukken water kunt kopen. "De drijvende campus in Second Life biedt me de gelegendheid om te onderzoeken of mensen een drijvende stad aantrekkelijk vinden", aldus ir.Rutger de Graaf, bedenker van de drijvende stad.
Andere faculteiten hebben ook interesse in Second Life, maar daarvoor zijn nog geen concrete plannen. Voor de faculteit Industrieel Ontwerpen is Second Life in principe een ideale testwereld. Veel producten kunnen eerst getest en beoordeeld worden in Second Life voordat het uitgebracht wordt in de echte wereld.
Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:09 schreef bonke het volgende:
een kennis van mij probeert ook in te loggen
maar elke keer loopt ze vast en zegt ie dat er caps word gebruikt of zo
weet iemand hoe dit kan ?
of wat ze fout doet ?
wachtwoord schijnt gewoon te kloppen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.
hebben ze nog met geld gestrooid op badlands ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Sorella het volgende:
klopt
hot wax?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
Dat gebeurt mij ook vaak genoeg Ratel. Op de schoenen klikken en dan take off. Daarna kan je jezelf weer aankleden. Niemand die op je let.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
gewoon aardig doen zoals ikquote:Op zondag 25 februari 2007 11:16 schreef souvenir het volgende:
Ik zit nu ook op SL. Mijn naam is Kimber Bellah.
Weet iemand een goeie plek waar je kan campen zonder dat je eerst L$ hoeft te betalen? Iedere keer als ik dat doe crasht SL. Heb op die manier al L$30 'verloren'.![]()
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
je beweegt niet genoeg denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerd![]()
lijkt wel tubgirlquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef bonke het volgende:
loop je ff lekker door amsterdam... kom je dit tegen
[afbeelding]
Ken ik jou?quote:
Heb ik ook soms, even cache legen onder preferences en reloggen does the trick for me...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
Ja, gelukkig issie nu alleen nog maar lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef Riffey4 het volgende:
Da's de lelijke noob die moet poepen toch?
bron: http://www.webwereld.nl/a(...)-in-second-life.htmlquote:Terreuraanslagen op bedrijfspanden in Second Life
Maandag 26 februari 2007, 09:19 - Een terroristische organisatie heeft aanslagen gepleegd in de wereld van Second Life. Deze organisatie, genaamd het SL Liberation Army, eist meer invloed op de omgeving.
In totaal werden twee bommen tot ontploffing gebracht vlakbij bedrijfspanden in Second Life. Een bom ging af naast een winkel van American Appeal en de ander vlakbij een Reebok winkel.
De leider van het SL Liberation Army, Marshal Cahill, eist van ontwikkelaar Linden Labs dat spelers door middel van stemrecht meer invloed krijgen op hun omgeving. Cahill zegt in zijn verklaring niet of dit voor iedereen moet gaan gelden of dat het alleen voor zijn leger bedoeld is.
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbijquote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Het is inderdaad alleen in mijn appartement op dit moment.. Maar in principe ondersteunt het systeem straks sensoren die over geplaatst kunnen worden en dus in theorie heel Second Life in de gaten kunnen houden. Maar gelukkig gaat dat niet gebeuren..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbij
Ik hou me altijd aanbevolen. Ik gooi binnenkort wel eens een balletje bij je op. Of denk eens aan mij als je weer een opdracht hebtquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.
Ben aan't shoppen en loop rond op Skye Plaza Mall. Komt er opeens iemand naar me toe: "Do you need money?" Ik: "Who doesn't?"quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |