Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:09 schreef bonke het volgende:
een kennis van mij probeert ook in te loggen
maar elke keer loopt ze vast en zegt ie dat er caps word gebruikt of zo
weet iemand hoe dit kan ?
of wat ze fout doet ?
wachtwoord schijnt gewoon te kloppen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat is hun manier om te vertellen dat het wachtwoord niet klopt, kijk dit dus na.
hebben ze nog met geld gestrooid op badlands ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef Sorella het volgende:
klopt
hot wax?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
Dat gebeurt mij ook vaak genoeg Ratel. Op de schoenen klikken en dan take off. Daarna kan je jezelf weer aankleden. Niemand die op je let.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
En gisteren had ik mn haar en mn beide schoenen tegelijk in mn kont. Jewelry vind ik daar ook heel vaak terug.
Ik durf niet eens meer te TPen naar drukke plekken waar ik meteen tussen de 'mensen' sta. Ik moet mezelf altijd eerst helemaal nachecken.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
gewoon aardig doen zoals ikquote:Op zondag 25 februari 2007 11:16 schreef souvenir het volgende:
Ik zit nu ook op SL. Mijn naam is Kimber Bellah.
Weet iemand een goeie plek waar je kan campen zonder dat je eerst L$ hoeft te betalen? Iedere keer als ik dat doe crasht SL. Heb op die manier al L$30 'verloren'.![]()
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerdquote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
je beweegt niet genoeg denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 12:24 schreef longinus het volgende:
[..]
Hmm, ik kreeg maar 10 L$ als ik ging strippen, wat doe ik verkeerd![]()
lijkt wel tubgirlquote:Op zondag 25 februari 2007 20:03 schreef bonke het volgende:
loop je ff lekker door amsterdam... kom je dit tegen
[afbeelding]
Ken ik jou?quote:
Heb ik ook soms, even cache legen onder preferences en reloggen does the trick for me...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[afbeelding]!!
Ja, gelukkig issie nu alleen nog maar lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 00:41 schreef Riffey4 het volgende:
Da's de lelijke noob die moet poepen toch?
bron: http://www.webwereld.nl/a(...)-in-second-life.htmlquote:Terreuraanslagen op bedrijfspanden in Second Life
Maandag 26 februari 2007, 09:19 - Een terroristische organisatie heeft aanslagen gepleegd in de wereld van Second Life. Deze organisatie, genaamd het SL Liberation Army, eist meer invloed op de omgeving.
In totaal werden twee bommen tot ontploffing gebracht vlakbij bedrijfspanden in Second Life. Een bom ging af naast een winkel van American Appeal en de ander vlakbij een Reebok winkel.
De leider van het SL Liberation Army, Marshal Cahill, eist van ontwikkelaar Linden Labs dat spelers door middel van stemrecht meer invloed krijgen op hun omgeving. Cahill zegt in zijn verklaring niet of dit voor iedereen moet gaan gelden of dat het alleen voor zijn leger bedoeld is.
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbijquote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Metsel het volgende:
Ik heb me verdiept in LSL (scripting taal van SL) en daar kan ik wel mee uit de voeten. Daar valt goed wat geld mee te verdienen heb ik gemerkt. Ben dus nu op zoek naar nieuwe opdrachten
Ik heb in mijn appartement wat sensoren gelegd/gehangen waardoor ik binnenkort op mijn site kan zien, wie waar heeft gezeten en hoe lang
SL roeleert!
Het is inderdaad alleen in mijn appartement op dit moment.. Maar in principe ondersteunt het systeem straks sensoren die over geplaatst kunnen worden en dus in theorie heel Second Life in de gaten kunnen houden. Maar gelukkig gaat dat niet gebeuren..quote:Op maandag 26 februari 2007 10:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je enkel kan zien wie waar IN JE APPARTEMENT heeft gezeten en hoe lang. En niet in heel SL. Krijg meteen zo'n Big Brother gevoel erbij
Ik hou me altijd aanbevolen. Ik gooi binnenkort wel eens een balletje bij je op. Of denk eens aan mij als je weer een opdracht hebtquote:Op maandag 26 februari 2007 10:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als jij wat beter wordt daarin heb ik vast wel opdrachten voor je.
Ben aan't shoppen en loop rond op Skye Plaza Mall. Komt er opeens iemand naar me toe: "Do you need money?" Ik: "Who doesn't?"quote:Op zondag 25 februari 2007 12:22 schreef bonke het volgende:
[..]
gewoon aardig doen zoals ik
was gister lekker aan et tuinieren kreeg ik opeens van een owner 250 linden
ff eenbabbeltje gemaakt en gezegt dat ik een skin ging kopen enzo
dus zij ff zoeken waar die dingen te krijgen waren
maar die waren natuurlijk veel te duur voor mij![]()
1800 linden terwijl ik er maar 800 had
huppekeej kreeg ik er weer 2000 bij van der
leuke skin uitgezocht en wat ik over hield heb ik terug gegeven
i like sl
Ziet er gezellig uit daar. Geniet er maar van want over 90 dagen is de foto weg. (maaruh, wie kijkt DAN nog naar dit topic)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:05 schreef bonke het volgende:
lekker muziekie op het festival terrein
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |