Ja verbeter het ff mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:33 schreef dndiek het volgende:
Kruisje in de OP
Gelukkig,quote:
ja idd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
Beter dan die jij had gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
mompelt iets over TT voor topic 1456quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig,
Dan gaat mijn naamtopic dus niet officieel in de boeken
Daar had ik ook een beetje omgevraagd hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
Tssss allebei door een slotje.... schande!!!
Verloedering van de modjes
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
mompelt iets over TT voor topic 1456
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik ook een beetje omgevraagd he![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
nee het is een grapje, maar ik vond het een inkopperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoorquote:
En ik word weer verkeerd begrepen/of ik begrijp deze post verkeerd.quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
Ik ben appart, dus dat maakt me misschien bijzonder/anders dan anderen. Maar ik ben niet meer dan jij., Gollem, Clau, Sientje, Rubber, Methodmich en noem ze maar op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef Suijk het volgende:
Je bent gewoon bijzonder boske.
Alsof anderen niet in een TT vernoemd zijn zeg ...... een Rubber, Clau, SCH, Tong, Vaduz etc hebben ook wel eens een naam in een TT gehad ... nu reageer je wel overdreven zeg....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben appart, dus dat maakt me misschien bijzonder/anders dan anderen. Maar ik ben niet meer dan jij., Gollem, Clau, Sientje, Rubber, Methodmich en noem ze maar op.
Ja, klopt. Maar ik vind gewoon dat ik te vaak genoemd wordt. Een beetje minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof anderen niet in een TT vernoemd zijn zeg ...... een Rubber, Clau, SCH, Tong, Vaduz etc hebben ook wel eens een naam in een TT gehad ... nu reageer je wel overdreven zeg....
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vind gewoon dat ik te vaak genoemd wordt. Een beetje minder mag ook wel.
vraag dat aan brucequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
VoreG.
Volgens mij is dit de 100e HOOLS achtereen waarin ik heb gepost.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgt
Dat is zo, maar ik heb liever van niet dan wel. Af en toe eentje daar ontkom ik gewoon niet aan, dat begrijp ik en realiseer me ook. Misschien neem ik dit wel allemaal te serieus, maar voor mij hoeft die "verering" niet zo. Laat mij maar op de achtergrond fungeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgt
Verering?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb liever van niet dan wel. Af en toe eentje daar ontkom ik gewoon niet aan, dat begrijp ik en realiseer me ook. Misschien neem ik dit wel allemaal te serieus, maar voor mij hoeft die verering niet zo. Laat mij maar op de achtergrond fungeren.
Volgens mij is dit de 1455e Hools waarin ik achtereen gepost heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
VoreG.
Volgens mij is dit de 100e HOOLS achtereen waarin ik heb gepost.
Daarom heb ik het ook aangepast door het tussen haakjes te zetten. Kijk daar heb je het dus weer. Dat ik iets heel anders zeg dan ik het bedoel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verering?![]()
.. die titels zijn gewoon geintjes! Ik vind je een leuke gast, maar ik zette je niet in die titel om je te vereren ofzo
een FB titel niet goed genoeg ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef dndiek het volgende:
Vereer mij maar een keer met een naamtopic van HOOLS
quote:
Niet, je hebt er een paar gemistquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de 1455e Hools waarin ik achtereen gepost heb.![]()
Oh ja, das waar ook. Soms wel eens een weekje (gedwongen) vakantie gehad.quote:
Voor mij nog niet, ik ga eerst even sportenquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef Suijk het volgende:
Geef het maar toe Eilanden, je droomt over Bos en hebt kaarsjes branden bij zijn foto!
En ik maar denken dat ik de enige wasquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was![]()
Je icoon is opgefristquote:
Ondertitel is al een paar dagen zo, maar mijn icoon is ververstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je icoon is opgefrist
Of de ondertitel![]()
OKeequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ondertitel is al een paar dagen zo, maar mijn icoon is ververst
Bram is slim genoeg om te weten dat dat er wel een keer aan zat te komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Moskovitz naar het buitenland gebracht. Wegens doodsbedreigingen.
Tot morgen over een uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en gaat slapen dromend van mandekking op korfbalsters
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en gaat slapen dromend van mandekking op korfbalsters
quote:
Ik ga zelf nog niet slapen hoor (denk ik). Maar morgen wel uitslapen en me goed voorbereiden op morgenavond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]Trusten Bossie. Morgen lekker uitslapen.
Maiden op, zie ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Welkom terug Legolas
quote:
Neu, ik zal niet echt heel veel bier nuttigen. Maar het kan wel een druk avondje worden met hossen enzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
veel indrinken dus
Geen idee, maar ik gok randomly op Powerslave.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik denk dat je ook wel weet welk album
Foutquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok randomly op Powerslave.
Dance of Death.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fout
tip ga eens naar het Wat Luister je nu topic in MEN
Laat ook maar, ik zit vandaag echt in een fase, waarin ik echt geen enkele post op de juiste manier opvatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer genuanceerd brengen..
After I danced the Dance of Death, I had to visit Remedy Lane. Upon taking my leave, I encountered what would turn out to be my Reckoning Night. It felt as though I was Falling into Infinity. I was told to sing for Absolution, lest God adopted Show No Mercy as his mantra for my life.quote:
Hoeveel albums herken je in mijn vorige post? (Die met die italics)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond Vaduz en Bjoro
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Godverdegodver, 1 of andere teringhond gooide net een steen tegen het (behoorlijk grote) raam in onze voorgevel, schrok me de tering
Jammer dat de dader of al weg was, of op een balkon hierachter zit, ik kon hem niet meer vinden helaas. Als ik hem te pakken krijg kan die die steen terug krijgen, ik heb hem netjes bewaard voor hem.
Dance Of Death --> Maidenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dance of Death, Remedy Lane. Upon taking my leave, I encountered what would turn out to be my Reckoning Night. It felt as though I was Falling into Infinity. I was told to sing for Absolution, lest God adopted Show No Mercy as his mantra for my life.
Dat is kut. Ik hoop dat de ruit nog heel is, in elk geval, en dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Godverdegodver, 1 of andere teringhond gooide net een steen tegen het (behoorlijk grote) raam in onze voorgevel, schrok me de tering
Jammer dat de dader of al weg was, of op een balkon hierachter zit, ik kon hem niet meer vinden helaas. Als ik hem te pakken krijg kan die die steen terug krijgen, ik heb hem netjes bewaard voor hem.
voor zover ik kan zien is er geen schade (dubbel glas is verdomd hard af en toe weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk vind je de dader, maar belangrijker is denk ik of de verzekering de gehele materiele schade dekt.
BV Veendam 1-1 zag ik net, ook prima.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was bijna in slaap gevallen in de Adelaarshorst, wat een boutwedstrijd.
Nu maar naar de drank grijpen.
Niet verwonderlijk dat ik die niet wist. Ben niet echt een kenner van SLayer en die andere 2 zeggen me eigenlijk helemaal niks (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik hoop dat de ruit nog heel is, in elk geval, en dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.
Bos, klopt.De andere 3 zijn Sonata Arctica (Reckoning Night), Pain of Salvation (Remedy Lane) en Slayer (Show No Mercy)
dat hoop ik ook ja, als ik hem direct na het incident was tegengekomen had hij een maglite in z'n bek gekregen. nu ben ik alweer iets rustigerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.
Dan geef mij maar een biertjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Zo, 30 euro in 5 minuten pokeren gewonnen.
quote:
kijk dat willen we horenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk dat willen we horen
ik ga is de steps proberen op partypoker
Ik zal ook wel geschrokken zijn omdat wij hier nog nooit problemen van deze aard hebben gehad.quote:
Soms wel inderdaad, maar zoiets als is (ipv eens) en na (ipv naar) doen gewoon pijn aan de ogen.quote:
quote:
ik ben ook mijn Utregse accent kwijtgeraakt, dus alles is mogelijkquote:
Ik heb het ook al een paar keer aangegeven. Op zich is het geen ramp, alleen haalt het soms wel het bloed onder m'n nagels vandaan tijdens het lezen.quote:
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
hoi
Hum qua ritme is het nu middag voor mijquote:
Mja, avond hier, ben nu 11.5 uur op ofzo. Oftewel vroege avond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum qua ritme is het nu middag voor mij![]()
Slaap lekker!quote:
Gelijkenis met jezelf, geloof ik?quote:
Dat vind ik altijd zo vreemd, dan hoor ik het journaal van 1.00 op de radio en zeggen ze goedemorgen, de morgen begint om 6.00quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:25 schreef borisz het volgende:
ik spreek vaak 0 uur al vanaf goeie morgen![]()
Nah ik ben geen leuk plaatje idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gelijkenis met jezelf, geloof ik?
goeie nacht hoor je ook nergensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd, dan hoor ik het journaal van 1.00 op de radio en zeggen ze goedemorgen, de morgen begint om 6.00.
ik hoor het alleen Deelder zeggen in de reclame meer nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik zeg het regelmatig
.
Hey, die edit had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nah ik ben geen leuk plaatje idd.We kunnen tenslotte niet allemaal aan jouw standaard voldoen.
Natuurlijk focus ik daarop.quote:
Mooie overwinning ja, helaas maakt RBC het zich niet bepaald makkelijkquote:
Nah, daar schieten we mensen neer voor de lol.quote:
Dat is weer eens wat anders dan een kleiduif.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, daar schieten we mensen neer voor de lol.
Da's ook zo'n tegenvaller.
Trusten Andy Serkis in vermomming.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een kleiduif.
Mooi geweest nu.
![]()
Ik heb slechts een waterpistooltje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een kleiduif.
Mooi geweest nu.
![]()
Dan krijg je de pis niet lauw.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, daar schieten we mensen neer voor de lol.
Da's ook zo'n tegenvaller.
Ok, denk dat ik maandag ga dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 02:14 schreef popolon het volgende:
Als je dan zo graag carnaval wilt vieren ga dan naar Rio.
Ik hoopte er wel een beetje op eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:38 schreef tong80 het volgende:
Popo m'n MSN is stuk. Dat je niet denkt dat ik je hebt geblocked.
Tja ach, je was de enige ook.quote:
Momentje, even een plekje voor je zoeken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Daar gaat mijn ultieme wens.
Ja.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 05:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben je nu trouwens gestopt met AI kijken popo? Zonder te spoileren, want ik ga morgen pas kijken.
Whehehehehe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:56 schreef VoreG het volgende:
dit zijn toch geen tijden meer. Half 9 opstaan voor een potje voetbal. Belachelijk!
Nope.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop dat je werk heel zwaar was.
Het wordt je teveelquote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope.
Enerlaatste keer. Na vrijdag ga ik stoppen.
Nu snap ik waarom gothics God zo haten.quote:Snijd niet in jezelf, maak geen inkepingen in andermans vlees, uit verdriet, zoals de afgodendienaars dat doen (Lev. 19:28; Deut. 14:1)
M'n vrouw d'r wekker ging al om 5.15 uur ivm verplicht overwerken...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:56 schreef VoreG het volgende:
dit zijn toch geen tijden meer. Half 9 opstaan voor een potje voetbal. Belachelijk!
Nee hoor ik begrijp je volledigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En ik word weer verkeerd begrepen/of ik begrijp deze post verkeerd.
Ik wil dus echt ABSOLUUT niet dat mijn naam in de TT voor gaat komen. Ik ben al veel te vaak genoemd, ik ben niet meer dan iedere andere vaste Hools-bezoeker. Dus waarom verdien ik wel een tt en een andere user weer niet?
Ik voel mij aangesproken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedemorgen mensen die geen carnaval vieren!![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 10:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goedemorgen mensen die geen carnaval vieren!![]()
Ja klote hè ?quote:
ticketmaster.nl kom je er nu makkelijk doorquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hmm die moet ik ook nog even in beslag nemen![]()
Ik loop dalijk wel even 1 van de FRS's inquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
ticketmaster.nl kom je er nu makkelijk door
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:35 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Ze is helemaal doorgeslagen.
Jemigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:29 schreef sjimz het volgende:
Rondje op kosten van Britney "GI Jane" Spears
[afbeelding]
Zou het met Carnaval te maken kunnen hebben?
Dan is je huisje pas klaar?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:36 schreef appelsientje het volgende:
idd je went er erg snel aan zoals jullie zeggen clau en Vom
Ach nog 14 maanden
Wist dat jij van de plassex wasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Mag ik even over Wilders heen urineren?
Neem Verdonk dan ook meteen even mee...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Als je getrouwd bent, mag je ook alles sientjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wist dat jij van de plassex was
Ja idd.... ach komt goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:46 schreef Vom het volgende:
[..]
Dan is je huisje pas klaar?
Dat gaat verdomde lastig worden dan![]()
ooooooooquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je getrouwd bent, mag je ook alles sientje![]()
Ach ermequote:
Hij heeft het camasutra boek doorgespit.quote:
Collegaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:34 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
misschien is een tomtom wat voor haarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Brit is helemaal de weg kwijt.
Hee Ray.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
misschien is een tomtom wat voor haar
zo komen hier morgen door de straat, misschien nog even kijkenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:43 schreef tong80 het volgende:
Vreemd vroeger deed ik zelf mee aan de optocht. Ze komen hier zo langs 50 meter van mijn huis. En ik ga niet eens kijken.
Ik hoef de gordijnen maar te openenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:43 schreef tong80 het volgende:
Vreemd vroeger deed ik zelf mee aan de optocht. Ze komen hier zo langs 50 meter van mijn huis. En ik ga niet eens kijken.
Carnavaleer ze.quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Glenn zingt de ganse dag al "De maken mij, de pis nie lauw"
Maakt niet uit of hij in de viswinkel stond of bij de groenteboer of tegen z'n oma....
En ipv dat hij nu z'n middagdutje doet, is hij het ook al 10 minuten aan het zingen.
Kan zowaar voor het eerst lachen om carnaval
Als je dan svp over Gerdie Verbeet heen wil schijten, want die vind ik in haar handelen minstens net zo erg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:43 schreef SCH het volgende:
Nou nou, ze had echt wel een punt al was het misschien niet zo handig. Maar het is wel haar plicht om voor parlementariers op te komen. Ik vond het wel stoer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je dan svp over Gerdie Verbeet heen wil schijten, want die vind ik in haar handelen minstens net zo erg.
Mag ik niet eens over de gehele Tweede Kamer heenschijten?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je dan svp over Gerdie Verbeet heen wil schijten, want die vind ik in haar handelen minstens net zo erg.
Wat een taal voor een korfballerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mag ik niet eens over de gehele Tweede Kamer heenschijten?
Mens, tong, mens. Niets meer, niets minder.quote:
Ben gister al begonnen. Ga vanavond ff tussendoor naar Vites-Roda.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond gaan we aan de gang!
Uitkijken dat er geen paard in staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond gaan we aan de gang!
sport1 en op soepcast is er een linkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Britney had vast luizen ofzo.![]()
is HSV op een voor een normaal persoon te ontvangen zender of moet je weer een of ander pretpakket hebben?
Sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Opgefokt kut land
Ik wil even m'n auto wassen
Damn had ik nu toch maar vol achteruit geredenquote:
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bossie![]()
Wanneer ga jij carnaval vieren eigenlijk??
Ga je in het zwart ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huis
Nee, ik ga mel verkleden natuurlijk. Ik heb een rood musketierspak, waaronder ik een witte blouse ga dragen (geleend van pa).quote:
Ik wens je alvast heel veel plezier, en hopelijk toch het meeste plezier bij PSV-Arsenalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huis
Dank je wel. Hoewel ik echt niet verwacht dat we winnen van Arsenal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik wens je alvast heel veel plezier, en hopelijk toch het meeste plezier bij PSV-Arsenal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |