Mens, tong, mens. Niets meer, niets minder.quote:
Ben gister al begonnen. Ga vanavond ff tussendoor naar Vites-Roda.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond gaan we aan de gang!
Uitkijken dat er geen paard in staat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:46 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond gaan we aan de gang!
sport1 en op soepcast is er een linkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Britney had vast luizen ofzo.![]()
is HSV op een voor een normaal persoon te ontvangen zender of moet je weer een of ander pretpakket hebben?
Sorryquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Opgefokt kut land
Ik wil even m'n auto wassen
Damn had ik nu toch maar vol achteruit geredenquote:
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bossie![]()
Wanneer ga jij carnaval vieren eigenlijk??
Ga je in het zwart ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huis
Nee, ik ga mel verkleden natuurlijk. Ik heb een rood musketierspak, waaronder ik een witte blouse ga dragen (geleend van pa).quote:
Ik wens je alvast heel veel plezier, en hopelijk toch het meeste plezier bij PSV-Arsenalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanavond en maandag naar de kroeg. Dinsdag in het stadion en omdat ik woensdag moet werken ga ik na de wedstrijd meteen naar huis
Dank je wel. Hoewel ik echt niet verwacht dat we winnen van Arsenal.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik wens je alvast heel veel plezier, en hopelijk toch het meeste plezier bij PSV-Arsenal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |