En ik maar denken dat ik de enige wasquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:24 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was![]()
Je icoon is opgefristquote:
Ondertitel is al een paar dagen zo, maar mijn icoon is ververstquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je icoon is opgefrist
Of de ondertitel![]()
OKeequote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ondertitel is al een paar dagen zo, maar mijn icoon is ververst
Bram is slim genoeg om te weten dat dat er wel een keer aan zat te komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:02 schreef tong80 het volgende:
Moskovitz naar het buitenland gebracht. Wegens doodsbedreigingen.
Tot morgen over een uurquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en gaat slapen dromend van mandekking op korfbalsters
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:11 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en gaat slapen dromend van mandekking op korfbalsters
quote:
Ik ga zelf nog niet slapen hoor (denk ik). Maar morgen wel uitslapen en me goed voorbereiden op morgenavond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]Trusten Bossie. Morgen lekker uitslapen.
Maiden op, zie ik?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Welkom terug Legolas
quote:
Neu, ik zal niet echt heel veel bier nuttigen. Maar het kan wel een druk avondje worden met hossen enzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef borisz het volgende:
veel indrinken dus
Geen idee, maar ik gok randomly op Powerslave.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik denk dat je ook wel weet welk album
Foutquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik gok randomly op Powerslave.
Dance of Death.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fout
tip ga eens naar het Wat Luister je nu topic in MEN
Laat ook maar, ik zit vandaag echt in een fase, waarin ik echt geen enkele post op de juiste manier opvatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer genuanceerd brengen..
After I danced the Dance of Death, I had to visit Remedy Lane. Upon taking my leave, I encountered what would turn out to be my Reckoning Night. It felt as though I was Falling into Infinity. I was told to sing for Absolution, lest God adopted Show No Mercy as his mantra for my life.quote:
Hoeveel albums herken je in mijn vorige post? (Die met die italics)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond Vaduz en Bjoro
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Godverdegodver, 1 of andere teringhond gooide net een steen tegen het (behoorlijk grote) raam in onze voorgevel, schrok me de tering
Jammer dat de dader of al weg was, of op een balkon hierachter zit, ik kon hem niet meer vinden helaas. Als ik hem te pakken krijg kan die die steen terug krijgen, ik heb hem netjes bewaard voor hem.
Dance Of Death --> Maidenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dance of Death, Remedy Lane. Upon taking my leave, I encountered what would turn out to be my Reckoning Night. It felt as though I was Falling into Infinity. I was told to sing for Absolution, lest God adopted Show No Mercy as his mantra for my life.
Dat is kut. Ik hoop dat de ruit nog heel is, in elk geval, en dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef Againzender het volgende:
Godverdegodver, 1 of andere teringhond gooide net een steen tegen het (behoorlijk grote) raam in onze voorgevel, schrok me de tering
Jammer dat de dader of al weg was, of op een balkon hierachter zit, ik kon hem niet meer vinden helaas. Als ik hem te pakken krijg kan die die steen terug krijgen, ik heb hem netjes bewaard voor hem.
voor zover ik kan zien is er geen schade (dubbel glas is verdomd hard af en toe weet ik uit ervaringquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk vind je de dader, maar belangrijker is denk ik of de verzekering de gehele materiele schade dekt.
BV Veendam 1-1 zag ik net, ook prima.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik was bijna in slaap gevallen in de Adelaarshorst, wat een boutwedstrijd.
Nu maar naar de drank grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |