Ja verbeter het ff mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:33 schreef dndiek het volgende:
Kruisje in de OP
Gelukkig,quote:
ja idd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
Beter dan die jij had gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
mompelt iets over TT voor topic 1456quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig,
Dan gaat mijn naamtopic dus niet officieel in de boeken
Daar had ik ook een beetje omgevraagd hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
Tssss allebei door een slotje.... schande!!!
Verloedering van de modjes
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
mompelt iets over TT voor topic 1456
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik ook een beetje omgevraagd he![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
nee het is een grapje, maar ik vond het een inkopperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoorquote:
En ik word weer verkeerd begrepen/of ik begrijp deze post verkeerd.quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
Ik ben appart, dus dat maakt me misschien bijzonder/anders dan anderen. Maar ik ben niet meer dan jij., Gollem, Clau, Sientje, Rubber, Methodmich en noem ze maar op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:47 schreef Suijk het volgende:
Je bent gewoon bijzonder boske.
Alsof anderen niet in een TT vernoemd zijn zeg ...... een Rubber, Clau, SCH, Tong, Vaduz etc hebben ook wel eens een naam in een TT gehad ... nu reageer je wel overdreven zeg....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben appart, dus dat maakt me misschien bijzonder/anders dan anderen. Maar ik ben niet meer dan jij., Gollem, Clau, Sientje, Rubber, Methodmich en noem ze maar op.
Ja, klopt. Maar ik vind gewoon dat ik te vaak genoemd wordt. Een beetje minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof anderen niet in een TT vernoemd zijn zeg ...... een Rubber, Clau, SCH, Tong, Vaduz etc hebben ook wel eens een naam in een TT gehad ... nu reageer je wel overdreven zeg....
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar ik vind gewoon dat ik te vaak genoemd wordt. Een beetje minder mag ook wel.
vraag dat aan brucequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
VoreG.
Volgens mij is dit de 100e HOOLS achtereen waarin ik heb gepost.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgt
Dat is zo, maar ik heb liever van niet dan wel. Af en toe eentje daar ontkom ik gewoon niet aan, dat begrijp ik en realiseer me ook. Misschien neem ik dit wel allemaal te serieus, maar voor mij hoeft die "verering" niet zo. Laat mij maar op de achtergrond fungeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De laatste keer was # 1443 ... dus het is niet dat je iedere Hools naar je vernoemd krijgt
Verering?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik heb liever van niet dan wel. Af en toe eentje daar ontkom ik gewoon niet aan, dat begrijp ik en realiseer me ook. Misschien neem ik dit wel allemaal te serieus, maar voor mij hoeft die verering niet zo. Laat mij maar op de achtergrond fungeren.
Volgens mij is dit de 1455e Hools waarin ik achtereen gepost heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:54 schreef RayMania het volgende:
VoreG.
Volgens mij is dit de 100e HOOLS achtereen waarin ik heb gepost.
Daarom heb ik het ook aangepast door het tussen haakjes te zetten. Kijk daar heb je het dus weer. Dat ik iets heel anders zeg dan ik het bedoel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Verering?![]()
.. die titels zijn gewoon geintjes! Ik vind je een leuke gast, maar ik zette je niet in die titel om je te vereren ofzo
een FB titel niet goed genoeg ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef dndiek het volgende:
Vereer mij maar een keer met een naamtopic van HOOLS
quote:
Niet, je hebt er een paar gemistquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de 1455e Hools waarin ik achtereen gepost heb.![]()
Oh ja, das waar ook. Soms wel eens een weekje (gedwongen) vakantie gehad.quote:
Voor mij nog niet, ik ga eerst even sportenquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:59 schreef Suijk het volgende:
Geef het maar toe Eilanden, je droomt over Bos en hebt kaarsjes branden bij zijn foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |