Ja verbeter het ff mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:33 schreef dndiek het volgende:
Kruisje in de OP
Gelukkig,quote:
ja idd....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
Beter dan die jij had gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Eilanden het volgende:
Maar dit is een kut titel
mompelt iets over TT voor topic 1456quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig,
Dan gaat mijn naamtopic dus niet officieel in de boeken
Daar had ik ook een beetje omgevraagd hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:34 schreef appelsientje het volgende:
Tssss allebei door een slotje.... schande!!!
Verloedering van de modjes
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
mompelt iets over TT voor topic 1456
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar had ik ook een beetje omgevraagd he![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
nee het is een grapje, maar ik vond het een inkopperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Ik ben de laatste tijd al veel te vaak genoemd in de titels. Kies dan een user die wat minder vaak voorkomt of gewoon een heel ander onderwerp.
Mocht je het toch doen, ga ik een mod verzoeken de titel te wijzigen.
En ik ben serieus nu
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoorquote:
En ik word weer verkeerd begrepen/of ik begrijp deze post verkeerd.quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoef jij niet extra te vermelden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |