Niet verwonderlijk dat ik die niet wist. Ben niet echt een kenner van SLayer en die andere 2 zeggen me eigenlijk helemaal niks (quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik hoop dat de ruit nog heel is, in elk geval, en dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.
Bos, klopt.De andere 3 zijn Sonata Arctica (Reckoning Night), Pain of Salvation (Remedy Lane) en Slayer (Show No Mercy)
dat hoop ik ook ja, als ik hem direct na het incident was tegengekomen had hij een maglite in z'n bek gekregen. nu ben ik alweer iets rustigerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
dat je de dader even een close encounter kan geven met die steen.
Dan geef mij maar een biertjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:52 schreef RayMania het volgende:
Zo, 30 euro in 5 minuten pokeren gewonnen.
quote:
kijk dat willen we horenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:57 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk dat willen we horen
ik ga is de steps proberen op partypoker
Ik zal ook wel geschrokken zijn omdat wij hier nog nooit problemen van deze aard hebben gehad.quote:
Soms wel inderdaad, maar zoiets als is (ipv eens) en na (ipv naar) doen gewoon pijn aan de ogen.quote:
quote:
ik ben ook mijn Utregse accent kwijtgeraakt, dus alles is mogelijkquote:
Ik heb het ook al een paar keer aangegeven. Op zich is het geen ramp, alleen haalt het soms wel het bloed onder m'n nagels vandaan tijdens het lezen.quote:
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:55 schreef SCH het volgende:
hoi
Hum qua ritme is het nu middag voor mijquote:
Mja, avond hier, ben nu 11.5 uur op ofzo. Oftewel vroege avond.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:07 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum qua ritme is het nu middag voor mij![]()
Slaap lekker!quote:
Gelijkenis met jezelf, geloof ik?quote:
Dat vind ik altijd zo vreemd, dan hoor ik het journaal van 1.00 op de radio en zeggen ze goedemorgen, de morgen begint om 6.00quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:25 schreef borisz het volgende:
ik spreek vaak 0 uur al vanaf goeie morgen![]()
Nah ik ben geen leuk plaatje idd.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gelijkenis met jezelf, geloof ik?
goeie nacht hoor je ook nergensquote:Op zaterdag 17 februari 2007 01:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo vreemd, dan hoor ik het journaal van 1.00 op de radio en zeggen ze goedemorgen, de morgen begint om 6.00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |