Scherp!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Bart is ook bang dat wanneer Brian en Amanda een stelletje wordt, hij één van hun er nooit meer uit krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Day het volgende:
Bart stuurt aan op Amanda.
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/982490/1/100#46370149]Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Daar kunnen ze weer een week mee vullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
Super tv nu.
valentijnsdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
Die neukpartij heeft Brian heel zwak gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef Day het volgende:
Oh die Brian heeft het zo slecht, wie laat hij nou vallen? Bart met wie hij een pact heeft of Amanda die hij net geneukt heeft?
Eensch. Ik zou het niet erg vinden als Bart zou winnen. Liever Huub of Syl, maar Bart zou ook prima zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Bart is goed bezig, maar hij is niet te peilen.
Niemand weet nu eigenlijk wat zijn plan is, bij wie hij hoort, of ie uberhaupt wel ergens bij hoort en of ie uberhaupt wel loyaal is naar iemand.
Zou me niets verbazen als Bart uiteindelijk degene is met het 'hogere' masterplan, die overal tussendoor zoeft terwijl de rest bezig is met plannetjes smeden die op de een of andere manier backfiren
Heb je hem weer, met z'n bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Nee. Maar deze persoon is te bewerkstelligen"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef Tomsky het volgende:
Hij is Brian zwaar aan het bewerkstelligen...
Okee thanx. Was het 's avonds?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangen
thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:45 schreef Missy_1974 het volgende:
het geld komt na 1 jaar vrij, de villa na 2 jaar
ik begin toch steeds meer te geloven dat hij -als je dan toch een kant moet kiezen- op de hand van Huub is. Idd, hij stuurt aan op een vertrek van Natasia, bij alles wat ie zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef Missy_1974 het volgende:
brian begint weer over eric, bart zegt en als dat niet lukt, dan moeten we een ander eruit stemmen, dus natas
Het interesseert hem geen drolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef crohntje het volgende:
Wil ie nou wel of niet dat Syl naar carnaval gaat?
Jawel, hij kopieert Bart's redenatievermogen en retoriek vaak in andere situaties. Let maar eens op. In Brians wijze monologen komen vaak dingen terug die hij een paar dagen eerder op een iets andere manier van Bart gehoord heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef My_ het volgende:
Brian zegt altijd: "Ik neem het mee."
Maar omdat hij zo ongelovelijk dom is, doet hij er nooit wat mee!!![]()
Dat boeit hem geen reet,als er maar iemand uit gaat het einde van de maand!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef crohntje het volgende:
Wil ie nou wel of niet dat Syl naar carnaval gaat?
Bart heeft wel tegen Huub gezegd dat hij tegen Brian zou zeggen dat hij wou gebruiken dat Brian dan zijn op langer temijn achteopvang van brian dan weg zou vallenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:39 schreef n1ek het volgende:
Dit kan ook net zo goed onderdeel zijn om Brian zover te krijgen om 1 van zn 2 vrienden eruit te krijgen. Maar het kan ook andersom zijn. Opzich wel slim. Maar wat hij tegen Lesley zegt is denk ik meer aannemelijk.
is toneel om Brainless over te halen ! Amanda of Natas eruit te krijgen ...Syl gaat toch echt niet lukken want die heeft backup van Huub en Ericquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
Bart wilt eerst Natasia of Amanda naar huis en daarna Sylvia of Eric.
jij snapt hetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Zoals ik het nu zie is Bart datgeen aan het doen wat hij met HES heeft afgesproken.
Zo erg hier dat het vrijwel niet te volgen is. Ben dan ook blij met de reacties op Fok! zodat ik tenminste nog een beetje kan volgen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef tipsch het volgende:
haperende streams, iemand anders ook last van?
Ik denk ook dat het allemaal verspilde moeite is van Bart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
Eerst zien dan geloven.
Brian is nu overrompeld, maar hij zal Natasia er echt niet uit stemmen. Zó dom is hij nu ook weer niet.
Ja, dat hebben ze gisteren afgesproken en Bart zou vandaag met Brian praten, dus bij deze.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Zoals ik het nu zie is Bart datgeen aan het doen wat hij met HES heeft afgesproken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kijkt een konijn ongeveer zo in de laatste miliseconden, vlak voordat hij overreden wordt.
Bart heeft tegen Les gezegd dat huub het meest te vertrouwen is. Hoeveel meer info hebben we nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is bezig met een conference?
Dat wist ik niet, is dat zo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef Missy_1974 het volgende:
dit hele gebeuren is toch besproken met huub en syl, want hij zou erop hameren dat er iemand uit moet, bart doet pcies wat besproken is in de afgelopen dagen![]()
Hij had gezegd dat hij Brian onder druk zou gaan zetten .... dat lijkt aardig te lukken dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Ja zo zie ik het ook !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kijkt een konijn ongeveer zo in de laatste miliseconden, vlak voordat hij overreden wordt.
Oneens. Ik ben niet echt een fan van hem, maar na Huub, Syl en Eric is hij de beste.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
Bart is gewoon een negatieve zeikerd, en waarom HEM er niet uitstemmen. Flikker op zeg, meneertje doet alsof hij het spel in de hand heeft, maar hij heeft helemaal niks.......
BART ERUIT !! BART ERUIT !! BART ERUIT !!![]()
![]()
![]()
Dat heeft hij wel min of meer gezegd, maar dat mag niet te duidelijk he, vanwege de regels. Hij noemde zichzelf wel als mogelijkheid.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef Gigageil het volgende:
Bart is gewoon een negatieve zeikerd, en waarom HEM er niet uitstemmen. Flikker op zeg, meneertje doet alsof hij het spel in de hand heeft, maar hij heeft helemaal niks.......
BART ERUIT !! BART ERUIT !! BART ERUIT !!![]()
![]()
![]()
Nee want hij heeft tegen Huub gezegd dat hij vandaag een Briandagje zou hebben en wanneer hij met dit gesprek Amanda of Natasia eruit krijgt heeft hij het vertrouwen van Huub wel gewonnen en offert Huub Sylvia op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef elsie het volgende:
[..]
is toneel om Brainless over te halen ! Amanda of Natas eruit te krijgen ...Syl gaat toch echt niet lukken want die heeft backup van Huub en Eric
Ik twijfelde eerst heel erg aan Bart's motivatie, maar vanaf het moment dat hij begon aan te sturen op een exit van Natasia wist ik zeker dat hij nog steeds aan de kant van Huub staatquote:
Dat zit er wel in, maar als brian echt nu doet wat Bart wil, heeft ze daar ook niets aan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef crohntje het volgende:
Binnen 24 uur Wilgo aan de telefoon of brieven van haar zussen![]()
even hoor, waarom lukt Erik ook alweer niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef Missy_1974 het volgende:
bart geef nogmaals aan dat iemand eruit moet en dat het dus iemand moet zijn die ze eruit krijgen, syl,huub en eric gaat niet lukken
de enige die eruit kan eventueel is natasbart blijft er maar op hameren
Is niet erg, zit toch al een scheurtje in de brodda band. wordt dan alleen maar groterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zit er wel in, maar als brian echt nu doet wat Bart wil, heeft ze daar ook niets aan.
syl zal eric backup gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
even hoor, waarom lukt Erik ook alweer niet?
Natasia gaat hij e c h t n i e t d o e n.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit deel van het plan is. Brian zover krijgen dat hij of Natasia of Amanda wegstemt.
Wanneer precies was dit? op Valentijnsdag, maar hoe laat ongeveer? 's Middags, s avonds, voor het eten, na het eten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Bart heeft tegen Les gezegd dat huub het meest te vertrouwen is.
Nee ik denk dat Bart alleen staat. Hij wilt eerst Brian overhalen, Natasia of Amanda op te offeren en daarn Huub om Sylvia op te offeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst heel erg aan Bart's motivatie, maar vanaf het moment dat hij begon aan te sturen op een exit van Natasia wist ik zeker dat hij nog steeds aan de kant van Huub staat
Maakt niet uit. bart zegt tegen beide kampen vertrouw me...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:00 schreef n1ek het volgende:
En dit alles komt weer terug in brieven. Dat blijft het kutte
tussen 22:00:-00:00 ongeveer dacht ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer precies was dit? op Valentijnsdag, maar hoe laat ongeveer? 's Middags, s avonds, voor het eten, na het eten?
Scan, thanks voor je kleine gespreksverslagjes telkens, erg fijn voor de mensen op het werk die geen streams kunnen kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Wij hebben een pact, maar als je met iedereen een pact gaat sluiten wordt de stekker eruit getrokken, want dan gebeurt er niets."
Brian: "Jij denkt dat Syl niet meegaat met Eric"
Bart: "Weet ik niet. Ik heb gezegd dat het mij niet uitmaakt als het maar niet Brian is. En Sylvia vindt alles wel prima. Ja, lik me hol. En dat Syl en Huub een pact hebben... dat zegt helemaal niets"
Brian: "Je maakt een goede statement. Heel belangrijk en duidelijk. Ja."
weet ik niet meer, die streams verknallen m'n hele gevoel voor tijd, tis dat ik overdag naar me werk moet....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer precies was dit? op Valentijnsdag, maar hoe laat ongeveer? 's Middags, s avonds, voor het eten, na het eten?
je zou eens wat meer streams moeten volgen want je snapt er geen hol van, dit is besproken tussen huub en bart, bart praat pcies volgens planningquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik denk dat Bart alleen staat. Hij wilt eerst Brian overhalen, Natasia of Amanda op te offeren en daarn Huub om Sylvia op te offeren.
Het gaat erom dat er iemand uit gaat bij hem en maakt niet uit voor Bart wie dat is.
ja maar je hebt kennissen die veel fora lezen dus dan kom je er zo achter dat het misschien wel spel is. Hoewel ik niet denk dat ze het snel zo zullen interpreteren. Wat dat betreft is het wel slim gespeeld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef crohntje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. bart zegt tegen beide kampen vertrouw me...
Precies! Hij probeert het vertrouwen van beide groepjes te winnen om zo iedereen eruit te krijgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Kinga het volgende:
Ben eruit. Bart hoort bij beide groepjes. En speelt daarnaast nog eens zijn eigen spel.
Misschien om nog meer cp'en in de wacht te slepen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
woot, echt waar? heb ik gemist - waarom zou ze hem backup geven?
Hij begrijpt het wel, maar dit is een kwestie van vertrouwen. Vertrouwt Brian Bart genoeg om 1 van zijn vrouwen te laten gaan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sebi het volgende:
[..]
Brian is dus gewoon niet bereid om Amanda en Natasia op te geven, alhoewel hij zegt de boodschap van Bart te begrijpen...pffffffff![]()
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
Bart is echt de grootste held van de villa![]()
pfff, na 4 maanden wordt het wel eens tijd om eens iets te laten zien. ik denk niet dat Bert het gaat halen om een ander dan hijzelf eruit te werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef Suikeroom het volgende:
Bart is echt de grootste held van de villa![]()
Ik volg de streams genoeg en weet dat Bart dit heeft besproken. Dit is mijn mening, die geef jij toch ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
je zou eens wat meer streams moeten volgen want je snapt er geen hol van, dit is besproken tussen huub en bart, bart praat pcies volgens planning
Ja, dat klopt wel. Maar is hij écht voor Huub? Of probeert hij Huubs vertrouwen te winnen door Amanda of Natasia eruit te werken en gaat hij daarna voor Sylvia?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik twijfelde eerst heel erg aan Bart's motivatie, maar vanaf het moment dat hij begon aan te sturen op een exit van Natasia wist ik zeker dat hij nog steeds aan de kant van Huub staat
okee dank!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
tussen 22:00:-00:00 ongeveer dacht ik
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies! Hij probeert het vertrouwen van beide groepjes te winnen om zo iedereen eruit te krijgen
ik denk wel dat we Huub hieraan kunnen toevoegen, nog vóór Bert. Is ook nog maar de vraag of Bert deze instelling wel zal volhouden (ik verwacht het zeker niet)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Inukshuk het volgende:
Wat kan ik Bart nu goed begrijpen. Soms is het zo'n eikel, maar hoe hij nu alles uitlegt denk ik, 'helemaal gelijk'. Het is tenslotte een spel, maar zo langzamerhand lijken de bewoners het allemaal wel goed te vinden, de grote boze buitenwereld is ver weg. Bart is de enige die het spel echt door heeft momenteel. Heb heel veel respect voor Bart op dit moment!!!![]()
![]()
![]()
*tsk tsk, had ik ook nooit van mijzelf gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen*![]()
Ja, er waren veel soortgelijke reakties.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar is hij écht voor Huub? Of probeert hij Huubs vertrouwen te winnen door Amanda of Natasia eruit te werken en gaat hij daarna voor Sylvia?
Bart's einddoel is precies wat hij tegen Brian zei zich houden aan het pact met Brian en overblijven met hem!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar is hij écht voor Huub? Of probeert hij Huubs vertrouwen te winnen door Amanda of Natasia eruit te werken en gaat hij daarna voor Sylvia?
Bart's plannen zijn iets duidelijker geworden, maar zijn einddoel nog niet.
Bert kent toch enige zelfkritiek, hij heeft ingezien en toegegeven in het gesprek met Brian dat het dom was om Nathanael er niet uit te te stemmen. Ik denk ook dat hij daarom Huub nu eest "tegemoet komt" - als je het zo wil stellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylvia
Hmmm, weet niet of hij dat nog steeds wil. Hij kan het ook gezegd hebben om Brian te paaien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Bart's einddoel is precies wat hij tegen Brian zei zich houden aan het pact met Brian en overblijven met hem!
Wat mij betreft wel. Zijn einddoel is winnen. Dus ja, hij zal op een gegeven moment ook Huub en Sylvia eruit willen werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij de kant van Huub gekozen en zodra Natasia eruit is wilt hij dat Huub Sylvia opoffert. Huub weet dat Bart vandaag met Brian praat en als Huub merkt dat Bart zijn gesprek heeft gewerkt heeft Bart Huub zeker zijn vertrouwen gewonnen. Misschien dat Huub dan Sylvia opoffert.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylvia
Zijn einddoel is een smak geld!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog een aardigheid... Huub vermaakt zich overal, in de villa en buiten de villa, met en zonder miljoen. Hij is een levensgenieter en haalt er altijd uit wat er in zit. Voor Bart is de villa een lijdensweg. Als Huub dit gestuurd heeft dan vind ik het echt meesterlijk.
Misschien gaan Huub en Sylvia daar toch wel in mee, vanuit het idee dat er iig iemand uit moet, en ze elkaar toch als backup hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik betwijfel of Bart er iets mee is opgeschoten.
Het enige wat Brian nu wil doen is een ontslagprocedure aanvragen voor Eric.
Huub zit er ook met dezelfde instelling, en heeft meer plezier in DGK, logisch Bart z'n skatje zit in de buitenwereld. Als Huub een speler is, dan offert hij Sylvia ook op de langere termijn op. Mensen die het TE leuk gaan vinden, en overal de mooie kant van zien zijn niet meer met het spel bezig. Bull shit om te blijven zitten voor je doelen, je dingen en je plannetjes. Het gaat op de centen, en daar is Sylvia ook niet mee bezig. Leuke meid die Syl, maar geen waardige player.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk wel dat we Huub hieraan kunnen toevoegen, nog vóór Bert. Is ook nog maar de vraag of Bert deze instelling wel zal volhouden (ik verwacht het zeker niet)
Dat zijn einddoel dat geld is, snap ik wel. Maar met wíe hij dat wil bereiken, nog niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Zijn einddoel is winnen. Dus ja, hij zal op een gegeven moment ook Huub en Sylvia eruit willen werken.
Zou prima zijn als het zo zou lopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Utrecht het volgende:
Ik denk dat het scenario (van Huub en consorten nu is):
Natasia eruit
Amanda weg pesten
Brian eruit
Eric eruit
Silvia eruit
Bart en Huub strijden om de hoofdprijs.
Dat is waar, alleen zegt hij het dan in de verkeerde situatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, hij kopieert Bart's redenatievermogen en retoriek vaak in andere situaties. Let maar eens op. In Brians wijze monologen komen vaak dingen terug die hij een paar dagen eerder op een iets andere manier van Bart gehoord heeft.
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zijn einddoel dat geld is, snap ik wel. Maar met wíe hij dat wil bereiken, nog niet.
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee want hij heeft tegen Huub gezegd dat hij vandaag een Briandagje zou hebben en wanneer hij met dit gesprek Amanda of Natasia eruit krijgt heeft hij het vertrouwen van Huub wel gewonnen en offert Huub Sylvia op.
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij de kant van Huub gekozen en zodra Natasia eruit is wilt hij dat Huub Sylvia opoffert. Huub weet dat Bart vandaag met Brian praat en als Huub merkt dat Bart zijn gesprek heeft gewerkt heeft Bart Huub zeker zijn vertrouwen gewonnen. Misschien dat Huub dan Sylvia opoffert.
(mijn mening)
Dan heeft hij geen backup meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef jinca het volgende:
Huub laat Sylvia zo vallen waar ze bij staat....alles voor het spel,toch?
Ik denk eerder dat Bart bekijkt met wie hij kan spelen. Als hij Brian af gaat vallen zal hij dat wel aangeven denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dus
Ja Huub is slimquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.
Hij zei net tegen Brian dat hij zou begrijpen als Brian hem er gewoon uit zou stemmen... pact of geen pact. Daarmee zei hij volgens mij een beetje dat je dat pact-gedoe niet zo heel erg serieus moet nemen. Een klein beetje een vooraankondiging zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dus
Bart laat Brian niet vallen.. het enige wat hij wilt is vooruitgang en dat bveseft Brian nu ook eindelijk..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.
Daarom wilt Bart Brian ook nog niet weghebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.
quote:Nou...wat zijn we ineens allemaal Bart fan...ben ik dan de enige die al die tijd de potentie in hem heb gezien? We hoeven echt niet allemaal op de voorgrond met een hele grote mond en zo vreselijk weinig te zeggen te hebben...alla Huubje...die geef ik helemaal niets....
quote:Nog een aardigheid... Huub vermaakt zich overal, in de villa en buiten de villa, met en zonder miljoen. Hij is een levensgenieter en haalt er altijd uit wat er in zit. Voor Bart is de villa een lijdensweg. Als Huub dit gestuurd heeft dan vind ik het echt meesterlijk.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef Suikeroom het volgende:
Bart laat Brian niet vallen.. het enige wat hij wilt is vooruitgang en dat bveseft Brian nu ook eindelijk..
Ongelooflijk eigenlijk, dat dat wijf zichzelf als een christen beschouwt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
heeft nog wel even proberen te bidden
Klopt, ik zie Huub "speler" Syl ook wel afvallen. Misschien wil Huub Eric in de komende periode wel als "dekker" gebruiken. Tussen de heren Bert en Huub zal denk ik nooit vol vertrouwen komen, beide moeten nu toch inzien dat die twijfel noodzakelijk is om echt te spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub zit er ook met dezelfde instelling, en heeft meer plezier in DGK, logisch Bart z'n skatje zit in de buitenwereld. Als Huub een speler is, dan offert hij Sylvia ook op de langere termijn op. Mensen die het TE leuk gaan vinden, en overal de mooie kant van zien zijn niet meer met het spel bezig. Bull shit om te blijven zitten voor je doelen, je dingen en je plannetjes. Het gaat op de centen, en daar is Sylvia ook niet mee bezig. Leuke meid die Syl, maar geen waardige player.
lekker helder, minder kans op depressies.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:18 schreef dark80 het volgende:
Je zou het leven maar zo zwart-wit zien zoals Bart doet
Ik hoorde haar zeggen dat ALLE activiteiten worden ingetrokkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef Day het volgende:
Syl heeft weer op d'r kop gehad van de redactie?
what the fuckquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zegt dat ze alle activiteiten gaan intrekken. Sylvia denkt aan weggaan, maar Huub wil niet dat ze weggaat.
Laten we het hopen. waarom? omdat ze weer eens niets deed?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef Day het volgende:
Syl heeft weer op d'r kop gehad van de redactie?
dat doet hij alleen in DGK hij is gewoon zakelijk en is voor de knaken gekomen.. dat wij ondertussen naar een reality show kijken interesseert hem geen holquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:18 schreef dark80 het volgende:
Je zou het leven maar zo zwart-wit zien zoals Bart doet
Dat denk ik ook, ja. Bart beseft wel goed dat hij zonder Brian er ook in no time uitligt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daarom wilt Bart Brian ook nog niet weghebben
Het leek erop dat dat alleen voor Syl geldt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef Missy_1974 het volgende:
voor iedereen de activiteiten of alleen voor syl ?
al HAAR activiteiten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat ALLE activiteiten worden ingetrokken
Dat meende ik ook gehoord te hebben. Einde DGK?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik hoorde haar zeggen dat ALLE activiteiten worden ingetrokken
Huub heeft voor deze maand een pact gesloten met Eric.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien gaan Huub en Sylvia daar toch wel in mee, vanuit het idee dat er iig iemand uit moet, en ze elkaar toch als backup hebben.
Ik weet niet hoe hard de afspraken tussen Eric en Huub/ Sylvia zijn, heb ze zelf niet gehoord.
Ze zei alleen dat ALLE activiteiten worden ingetrokken. Daarbij zei ze niet duidelijk of dat alleen op haar betrekking had of op iedereen.quote:
HUHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zegt dat ze alle activiteiten gaan intrekken. Sylvia denkt aan weggaan, maar Huub wil niet dat ze weggaat.
Als de productie haar er zo uit gaat treiteren dan is het voor mij ook over en uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef anno-i-mus het volgende:
Voor mij geldt sylvia of huub weg .... ik weg
nee hoor maar haar activiteiten leveren voor het programma gewoon niks op.. haar input is zo minimaal dat ze haar die bezigheidstherapie ook niet hoeven te gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
Belagelijk dat ze aktiviteiten van Syl gaan stoppen, zo zie je maar weer dat de productie allang een winnaar in hun hoofd hebben.
Dit was ik dus even vergeten......dan is die Huub wel heeeeel slim bezig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.
Geen paaldanswedstrijd, geen tangolessen, geen motorrijlessen (ze was bijna klaar), geen....? Wat nog meer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
Belagelijk dat ze aktiviteiten van Syl gaan stoppen, zo zie je maar weer dat de productie allang een winnaar in hun hoofd hebben.
En daarom mag ze niks meer doen.quote:
Ja dat klopt maar ik denk dat hij toch eerder voor Bart kiest als dat moet want hij denkt via Bart (omdat Bart ook goed in de andere groep ligt) de anderen eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Huub heeft voor deze maand een pact gesloten met Eric.
Is duidelijk vermeld.
't Is al voorbij. Was heel kort tussen Sylvia en Huub en toen werd het gelocked.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef crohntje het volgende:
Waar horen jullie dat? Ik heb maar 2 streams. bart en een douchescene uit Hitchcock
ze hadden Sylvia boos of huilend willen zien nadat er door natasia werd gezegd dat ze er over na dacht dat ze het carnaval wilden blocken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
De redactie wil gewoon dat Sylvia mee gaat doen met het spel. En dat wil/kan ze gewoon niet. Dit is al de 2e of 3e keer dat ze op d'r flikker heeft gekregen.
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
hopen dat syl dit zo graag wilde dat ze er eens een keer voor ging vechten. Ijdele hoop, dat doen anderen voor haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?
UItnodiging om carnaval in haar geboortestad te gaan vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef lillkiss het volgende:
welk fimpje bdoel je van gister??
Dat kan ze niet, ze is een leuke meid, maar niet geschikt om 'het spel' te spelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
dat kan misschien wel maar je kan mensen niet dwingen om iets te doen waar ze niet achterstaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
en hoeveel mensen ergeren zich ook niet aan haar kleurloze gedrag. Gisteravond zaten heel wat mensen zich op te vreten dat ze niet gewoon eens een keer voor zichzelf opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??
Alsof hele volksstammen voor de tv zitten om die saaie griet te zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En what the fuck was dan dat filmpje gisteren????
Syl speelt het op haar manier. Meer subtiel 1 op 1 daar moet ook ruimte voor zijn. Er zitten al te veel blaaskaken in het programma. Misschien is de redaktie wel geschrokken van de populariteit van Syl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:27 schreef 2live het volgende:
[..]
hopen dat syl dit zo graag wilde dat ze er eens een keer voor ging vechten. Ijdele hoop, dat doen anderen voor haar.
Helemaal met je eens, maar de redactie ziet het anders. Die willen gewoon spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kan misschien wel maar je kan mensen niet dwingen om iets te doen waar ze niet achterstaan.
ik vind syl erg sterk en ze verlaagd zich gewoon niet tot het niveau van de slabekken.
en als syl daarom weg gaat begrijp ik haar, ik zou hetzelfde doen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
Dit vind ik dus echt niet kunnen he.
Volgens mij zeggen de valentijnskaarten al genoeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef My_ het volgende:
Waarom is het voor de redactie zo vervelend om een normaal persoon in DGK te hebben?
Ik vind het echt super oneerlijk als Sylvia niets meer mag omdat ze 'saai' zou zijn.
Als dat zo is, dan moet er filnk voor Syl gesmst worden, om te laten zien hoe populair ze is.
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, ze is een leuke meid, maar niet geschikt om 'het spel' te spelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de redactie dat ze Sylvia's activiteiten blokkeren, ze moet maar eens wat meer laten zien en niet altijd de "Zwitserland" spelen
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar de redactie ziet het anders. Die willen gewoon spanning en sensatie.
Jaja, soms zegt Bongetje ook eens wat heftigersquote:
De regie is daar zeker blind voor dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de valentijnskaarten al genoeg.
Waarom denk jij dat ze haar activiteiten opschorten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.
En wie is dan de back up van Huub?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef jinca het volgende:
Huub laat Sylvia zo vallen waar ze bij staat....alles voor het spel,toch?
Is wel zo, maar zonder echte bijdrage van Sylvia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!
Alleen wat Huub betreft. En er zijn meerdere die zo'n rol kunnen vervullen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.
Dan hoop ik dat ze in het bij zijn van Bart vraagt of Brian echt zo'n dekhengst is als hij beweerd te zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond om 1900 komt de zus van Amanda.
Vind ik ook. Er zijn genoeg anderen die spanning brengen en Sylvia is een stabiele factor in het spel. Die heb je ook nodig toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!
Er zijn ook heel veel mensen die zich aan Natasia ergeren. Die wordt ook niet de duimschroeven aangedraaid door de redactie...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef 2live het volgende:
[..]
en hoeveel mensen ergeren zich ook niet aan haar kleurloze gedrag. Gisteravond zaten heel wat mensen zich op te vreten dat ze niet gewoon eens een keer voor zichzelf opkomt.
Mag hopen Eric. Alles doen om dat smerig ongedierte (Brian en Natasia) niet te laten winnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En wie is dan de back up van Huub?
Als sylvia er niet was geweest was Huub allang thuis geweest. Dus ze heeft wel degelijk een rol.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Is wel zo, maar zonder echte bijdrage van Sylvia.
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ze haar activiteiten opschorten?
Ik begreep dat ze zei ze willen al mijn aktiviteiten laten stoppen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.
Ja, dat kun je over iedereen wel zeggen. Maar ik vind ook Sylvia thuis horen in het programmaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Alleen wat Huub betreft. En er zijn meerdere die zo'n rol kunnen vervullen.
Ja maar ze is geen kijkcijferhit. We willen toch allemaal ruzies, roddels en intriges zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er zijn genoeg anderen die spanning brengen en Sylvia is een stabiele factor in het spel. Die heb je ook nodig toch?![]()
Oh ok, ik verstond dus alleen die van haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.
Maar Erik zal Huub er zo uitstemmen als Bart dat vraagt want hij denkt dat Bart zijn back up is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag hopen Eric. Alles doen om dat smerig ongedierte (Brian en Natasia) niet te laten winnen!
Denk niet dat we die gesprekken mogen horen, ze draaiden de srteams niet voor niets weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ok, ik verstond dus alleen die van haar.
Nou misschien krijgen we straks iets meer info, ze gaat straks met Huub praten.
Ik denk dat het programma nou niet echt op rustige normale mensen zitten te wachten, die kan ik op de markt ook bekijken ( maar niet tijdens de grote uitverkoop bij de bloemenkraamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je over iedereen wel zeggen. Maar ik vind oo Sylvia thuis horen in het programma![]()
Als was het alleen maar om te laten zien dat er ook nog rustige normale mensen bestaan.
Ja, ik meende ook te horen dat alle activiteiten stoppen. Maar dan wordt het toch juist saai? Net BB1 met bewoners die alleen maar bankhangen. Vond de activiteiten een plus aan dit programma.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
het is ook niet boeiend of natasia wel of niet haar rijbewijs haalt, of dat brian vlieglessen krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij is Natasia geen kijkcijferhit en Sylvia wel. Voor iedereen is dat anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar ze is geen kijkcijferhit. We willen toch allemaal ruzies, roddels en intriges zien
Dat nepperige "televisie-maken" met die instant-ruzies die een half uur later ineens totaal uit de lucht zijn, nee dát is boeiend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??
Ja, dat klopt. Ze gaf niet aan of het haarzelf of iedereen betrof. Maar omdat verder helemaal niemand enige reactie geeft, lijkt het erop dat het alleen Sylvia betreft. Natasia zou zeker ontploffen als haar verjaardagsfeest en rijles zou zijn ingetrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda stapt ook zo bij iemand in de auto als ze een snoepje krijgt aangeboden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda voelt dat brian eerlijk is. Negatieve energie voelt ze gelijk, zegt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |