Brian zou ook Lesley proberen te "pacten" als die bij hem in bed zou gaan liggen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik weet precies wat er gebeurt aan de andere kant. Ik weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar je weet wat ik heb gezegd: vertrouwen!"
Brian knikt: "vertrouwen"
BOINGGGGG![]()
Sorry, ik kan nooit meer 'true' horen zonder aan Nathanaels semi-Engelse blabla te denkenquote:
volgens mij zijn er niet veel anderen die doorhebben dat hij spioneert binnen huubs groepjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
is Scan nou de enige die oplet hier?
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef crohntje het volgende:
Bart zegt dat ie nu weet hoe alles zit bij Huub,Syl en Eric. Maar niet hoe het zit bij Brian,Amanda en Natasia...vertrouw me nou eens zegt ie...![]()
BS bart is niet gek hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Judah het volgende:
Oeh, dit is dus Bart z'n snode plannetje. Hij infiltreert bij het groepje van Huub om zieltjes te winnen.
Das kut.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.
Alleen maar omdat hij dat tegen Brian zegt? Vind ik niet voldoende. Bovendien leek het er in het gesprek dat hij met Lesley had toch echt meer op dat hij naar Huubs kant trok. Maar uiteindelijk wil Bart er gewoon iemand uit - maakt niet uit wie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.
Nee, Bart gaat nu echt gemeend los. Kun je merken aan z'n houding.quote:
Sorry dat ik je gevoellig snaar heb geraakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef noa84 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nooit meer 'true' horen zonder aan Nathanaels semi-Engelse blabla te denken![]()
de neige die heel snel kan typen en luisteren tegelijk denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
is Scan nou de enige die oplet hier?
bart hoort bij iedereen en niemand, slim! Met dit verhaal maakt hij een heleboel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is echt goed nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb Bart nog niet zo sterk gezien als nu. Hij stijgt echt in mijn achting
Dank je... ja, het gaat lang duren voordat dit gesleten is...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sorry dat ik je gevoellig snaar heb geraakt.
een dubbelspion..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor,Bart wil gewoon zaken doen,en probeert da Brother zo ver te krijgen dat hij er is over gaat denken om er iemand uit te stemmen,wie maakt hem geen zak uit!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef crohntje het volgende:
Bart draaft door
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk zegt bart dat huub en syl eruit mogen, bart weet dat die elkaar backen, dus is het slim om dat te zeggen want gaat niet gebeuren, en brian vertrouwd bart
maar bart is niet achterlijk hij heeft vanacht zelf tegen huub gezegt dat hij hem wel mag omdat hij met huub kan lachen etc.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Eerst iemand hier en dan Huub. Maar ik kan niet te veel praten anders komt alles in briefjes"
Ik heb zo het idee dat dit deel van het plan is. Brian zover krijgen dat hij of Natasia of Amanda wegstemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Eerst iemand hier en dan Huub. Maar ik kan niet te veel praten anders komt alles in briefjes"
Heeft hij dat gezegd? En dan: maar is de kans groot dat hij het meent?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef Missy_1974 het volgende:
maar bart is niet achterlijk hij heeft vanacht zelf tegen huub gezegt dat hij hem wel mag omdat hij met huub kan lachen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |