ze hadden Sylvia boos of huilend willen zien nadat er door natasia werd gezegd dat ze er over na dacht dat ze het carnaval wilden blocken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
De redactie wil gewoon dat Sylvia mee gaat doen met het spel. En dat wil/kan ze gewoon niet. Dit is al de 2e of 3e keer dat ze op d'r flikker heeft gekregen.
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
hopen dat syl dit zo graag wilde dat ze er eens een keer voor ging vechten. Ijdele hoop, dat doen anderen voor haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?
UItnodiging om carnaval in haar geboortestad te gaan vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef lillkiss het volgende:
welk fimpje bdoel je van gister??
Dat kan ze niet, ze is een leuke meid, maar niet geschikt om 'het spel' te spelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
dat kan misschien wel maar je kan mensen niet dwingen om iets te doen waar ze niet achterstaan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
en hoeveel mensen ergeren zich ook niet aan haar kleurloze gedrag. Gisteravond zaten heel wat mensen zich op te vreten dat ze niet gewoon eens een keer voor zichzelf opkomt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??
Alsof hele volksstammen voor de tv zitten om die saaie griet te zien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En what the fuck was dan dat filmpje gisteren????
Syl speelt het op haar manier. Meer subtiel 1 op 1 daar moet ook ruimte voor zijn. Er zitten al te veel blaaskaken in het programma. Misschien is de redaktie wel geschrokken van de populariteit van Syl.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:27 schreef 2live het volgende:
[..]
hopen dat syl dit zo graag wilde dat ze er eens een keer voor ging vechten. Ijdele hoop, dat doen anderen voor haar.
Helemaal met je eens, maar de redactie ziet het anders. Die willen gewoon spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
dat kan misschien wel maar je kan mensen niet dwingen om iets te doen waar ze niet achterstaan.
ik vind syl erg sterk en ze verlaagd zich gewoon niet tot het niveau van de slabekken.
en als syl daarom weg gaat begrijp ik haar, ik zou hetzelfde doen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Kinga het volgende:
Dit vind ik dus echt niet kunnen he.
Volgens mij zeggen de valentijnskaarten al genoeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef My_ het volgende:
Waarom is het voor de redactie zo vervelend om een normaal persoon in DGK te hebben?
Ik vind het echt super oneerlijk als Sylvia niets meer mag omdat ze 'saai' zou zijn.
Als dat zo is, dan moet er filnk voor Syl gesmst worden, om te laten zien hoe populair ze is.
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, ze is een leuke meid, maar niet geschikt om 'het spel' te spelen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben het volledig eens met de redactie dat ze Sylvia's activiteiten blokkeren, ze moet maar eens wat meer laten zien en niet altijd de "Zwitserland" spelen
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar de redactie ziet het anders. Die willen gewoon spanning en sensatie.
Jaja, soms zegt Bongetje ook eens wat heftigersquote:
De regie is daar zeker blind voor dan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen de valentijnskaarten al genoeg.
Waarom denk jij dat ze haar activiteiten opschorten?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.
En wie is dan de back up van Huub?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef jinca het volgende:
Huub laat Sylvia zo vallen waar ze bij staat....alles voor het spel,toch?
Is wel zo, maar zonder echte bijdrage van Sylvia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!
Alleen wat Huub betreft. En er zijn meerdere die zo'n rol kunnen vervullen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat hoeft ook niet. Sylvia speelt een sleutelrol en dat moet zo blijven.
Dan hoop ik dat ze in het bij zijn van Bart vraagt of Brian echt zo'n dekhengst is als hij beweerd te zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
Vanavond om 1900 komt de zus van Amanda.
Vind ik ook. Er zijn genoeg anderen die spanning brengen en Sylvia is een stabiele factor in het spel. Die heb je ook nodig toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is er toch voldoende? Nog nooit zo'n non stop spannende reality soap gezien!
Er zijn ook heel veel mensen die zich aan Natasia ergeren. Die wordt ook niet de duimschroeven aangedraaid door de redactie...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:30 schreef 2live het volgende:
[..]
en hoeveel mensen ergeren zich ook niet aan haar kleurloze gedrag. Gisteravond zaten heel wat mensen zich op te vreten dat ze niet gewoon eens een keer voor zichzelf opkomt.
Mag hopen Eric. Alles doen om dat smerig ongedierte (Brian en Natasia) niet te laten winnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En wie is dan de back up van Huub?
Als sylvia er niet was geweest was Huub allang thuis geweest. Dus ze heeft wel degelijk een rol.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef Day het volgende:
[..]
Is wel zo, maar zonder echte bijdrage van Sylvia.
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat ze haar activiteiten opschorten?
Ik begreep dat ze zei ze willen al mijn aktiviteiten laten stoppen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.
Ja, dat kun je over iedereen wel zeggen. Maar ik vind ook Sylvia thuis horen in het programmaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Alleen wat Huub betreft. En er zijn meerdere die zo'n rol kunnen vervullen.
Ja maar ze is geen kijkcijferhit. We willen toch allemaal ruzies, roddels en intriges zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vind ik ook. Er zijn genoeg anderen die spanning brengen en Sylvia is een stabiele factor in het spel. Die heb je ook nodig toch?![]()
Oh ok, ik verstond dus alleen die van haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat ze alle activiteiten stoppen, dus niet alleen die van haar. Zo kwam het in iedergeval niet over. En waarom ze dat dan doen? Geen idee, misschien niet boeiend genoeg ofzo.
Maar Erik zal Huub er zo uitstemmen als Bart dat vraagt want hij denkt dat Bart zijn back up is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag hopen Eric. Alles doen om dat smerig ongedierte (Brian en Natasia) niet te laten winnen!
Denk niet dat we die gesprekken mogen horen, ze draaiden de srteams niet voor niets weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ok, ik verstond dus alleen die van haar.
Nou misschien krijgen we straks iets meer info, ze gaat straks met Huub praten.
Ik denk dat het programma nou niet echt op rustige normale mensen zitten te wachten, die kan ik op de markt ook bekijken ( maar niet tijdens de grote uitverkoop bij de bloemenkraamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat kun je over iedereen wel zeggen. Maar ik vind oo Sylvia thuis horen in het programma![]()
Als was het alleen maar om te laten zien dat er ook nog rustige normale mensen bestaan.
Ja, ik meende ook te horen dat alle activiteiten stoppen. Maar dan wordt het toch juist saai? Net BB1 met bewoners die alleen maar bankhangen. Vond de activiteiten een plus aan dit programma.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
het is ook niet boeiend of natasia wel of niet haar rijbewijs haalt, of dat brian vlieglessen krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij is Natasia geen kijkcijferhit en Sylvia wel. Voor iedereen is dat anders.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar ze is geen kijkcijferhit. We willen toch allemaal ruzies, roddels en intriges zien
Dat nepperige "televisie-maken" met die instant-ruzies die een half uur later ineens totaal uit de lucht zijn, nee dát is boeiend.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??
Ja, dat klopt. Ze gaf niet aan of het haarzelf of iedereen betrof. Maar omdat verder helemaal niemand enige reactie geeft, lijkt het erop dat het alleen Sylvia betreft. Natasia zou zeker ontploffen als haar verjaardagsfeest en rijles zou zijn ingetrokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |