okee dank!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef n1ek het volgende:
[..]
tussen 22:00:-00:00 ongeveer dacht ik
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylviaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies! Hij probeert het vertrouwen van beide groepjes te winnen om zo iedereen eruit te krijgen
ik denk wel dat we Huub hieraan kunnen toevoegen, nog vóór Bert. Is ook nog maar de vraag of Bert deze instelling wel zal volhouden (ik verwacht het zeker niet)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Inukshuk het volgende:
Wat kan ik Bart nu goed begrijpen. Soms is het zo'n eikel, maar hoe hij nu alles uitlegt denk ik, 'helemaal gelijk'. Het is tenslotte een spel, maar zo langzamerhand lijken de bewoners het allemaal wel goed te vinden, de grote boze buitenwereld is ver weg. Bart is de enige die het spel echt door heeft momenteel. Heb heel veel respect voor Bart op dit moment!!!![]()
![]()
![]()
*tsk tsk, had ik ook nooit van mijzelf gedacht dat ik dat ooit nog zou zeggen*![]()
Ja, er waren veel soortgelijke reakties.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar is hij écht voor Huub? Of probeert hij Huubs vertrouwen te winnen door Amanda of Natasia eruit te werken en gaat hij daarna voor Sylvia?
Bart's einddoel is precies wat hij tegen Brian zei zich houden aan het pact met Brian en overblijven met hem!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar is hij écht voor Huub? Of probeert hij Huubs vertrouwen te winnen door Amanda of Natasia eruit te werken en gaat hij daarna voor Sylvia?
Bart's plannen zijn iets duidelijker geworden, maar zijn einddoel nog niet.
Bert kent toch enige zelfkritiek, hij heeft ingezien en toegegeven in het gesprek met Brian dat het dom was om Nathanael er niet uit te te stemmen. Ik denk ook dat hij daarom Huub nu eest "tegemoet komt" - als je het zo wil stellen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylvia
Hmmm, weet niet of hij dat nog steeds wil. Hij kan het ook gezegd hebben om Brian te paaien.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef Clank het volgende:
[..]
Bart's einddoel is precies wat hij tegen Brian zei zich houden aan het pact met Brian en overblijven met hem!
Wat mij betreft wel. Zijn einddoel is winnen. Dus ja, hij zal op een gegeven moment ook Huub en Sylvia eruit willen werken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij de kant van Huub gekozen en zodra Natasia eruit is wilt hij dat Huub Sylvia opoffert. Huub weet dat Bart vandaag met Brian praat en als Huub merkt dat Bart zijn gesprek heeft gewerkt heeft Bart Huub zeker zijn vertrouwen gewonnen. Misschien dat Huub dan Sylvia opoffert.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel duidelijk de kant van Huub gekozen. De pijlen worden gericht op Brian en Natasia. Als die eruit zijn, zal het natuurlijk weer hard tegen hard worden, maar voor nu speelt hij een beetje samen met Huub en Sylvia
Zijn einddoel is een smak geld!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:06 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nog een aardigheid... Huub vermaakt zich overal, in de villa en buiten de villa, met en zonder miljoen. Hij is een levensgenieter en haalt er altijd uit wat er in zit. Voor Bart is de villa een lijdensweg. Als Huub dit gestuurd heeft dan vind ik het echt meesterlijk.
Misschien gaan Huub en Sylvia daar toch wel in mee, vanuit het idee dat er iig iemand uit moet, en ze elkaar toch als backup hebben.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef bunnyma het volgende:
Ik betwijfel of Bart er iets mee is opgeschoten.
Het enige wat Brian nu wil doen is een ontslagprocedure aanvragen voor Eric.
Huub zit er ook met dezelfde instelling, en heeft meer plezier in DGK, logisch Bart z'n skatje zit in de buitenwereld. Als Huub een speler is, dan offert hij Sylvia ook op de langere termijn op. Mensen die het TE leuk gaan vinden, en overal de mooie kant van zien zijn niet meer met het spel bezig. Bull shit om te blijven zitten voor je doelen, je dingen en je plannetjes. Het gaat op de centen, en daar is Sylvia ook niet mee bezig. Leuke meid die Syl, maar geen waardige player.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk wel dat we Huub hieraan kunnen toevoegen, nog vóór Bert. Is ook nog maar de vraag of Bert deze instelling wel zal volhouden (ik verwacht het zeker niet)
Dat zijn einddoel dat geld is, snap ik wel. Maar met wíe hij dat wil bereiken, nog niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Zijn einddoel is winnen. Dus ja, hij zal op een gegeven moment ook Huub en Sylvia eruit willen werken.
Zou prima zijn als het zo zou lopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Utrecht het volgende:
Ik denk dat het scenario (van Huub en consorten nu is):
Natasia eruit
Amanda weg pesten
Brian eruit
Eric eruit
Silvia eruit
Bart en Huub strijden om de hoofdprijs.
Dat is waar, alleen zegt hij het dan in de verkeerde situatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel, hij kopieert Bart's redenatievermogen en retoriek vaak in andere situaties. Let maar eens op. In Brians wijze monologen komen vaak dingen terug die hij een paar dagen eerder op een iets andere manier van Bart gehoord heeft.
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zijn einddoel dat geld is, snap ik wel. Maar met wíe hij dat wil bereiken, nog niet.
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee want hij heeft tegen Huub gezegd dat hij vandaag een Briandagje zou hebben en wanneer hij met dit gesprek Amanda of Natasia eruit krijgt heeft hij het vertrouwen van Huub wel gewonnen en offert Huub Sylvia op.
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Voor nu heeft hij de kant van Huub gekozen en zodra Natasia eruit is wilt hij dat Huub Sylvia opoffert. Huub weet dat Bart vandaag met Brian praat en als Huub merkt dat Bart zijn gesprek heeft gewerkt heeft Bart Huub zeker zijn vertrouwen gewonnen. Misschien dat Huub dan Sylvia opoffert.
(mijn mening)
Dan heeft hij geen backup meer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef jinca het volgende:
Huub laat Sylvia zo vallen waar ze bij staat....alles voor het spel,toch?
Ik denk eerder dat Bart bekijkt met wie hij kan spelen. Als hij Brian af gaat vallen zal hij dat wel aangeven denk ik.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dus
Ja Huub is slimquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.
Hij zei net tegen Brian dat hij zou begrijpen als Brian hem er gewoon uit zou stemmen... pact of geen pact. Daarmee zei hij volgens mij een beetje dat je dat pact-gedoe niet zo heel erg serieus moet nemen. Een klein beetje een vooraankondiging zeg maar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een man van zijn woord is. Ik denk dat Brian dat is dus
Bart laat Brian niet vallen.. het enige wat hij wilt is vooruitgang en dat bveseft Brian nu ook eindelijk..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.
Daarom wilt Bart Brian ook nog niet weghebbenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Hij snapt ook vast wel dat Huub Sylvia niet weg zal stemmen. Als Brian weg is, loopt Bart juist enorm risico eruit gestemd te worden. Best wel vreemd dat Bart daar helemaal niet bij stil staat.
quote:Nou...wat zijn we ineens allemaal Bart fan...ben ik dan de enige die al die tijd de potentie in hem heb gezien? We hoeven echt niet allemaal op de voorgrond met een hele grote mond en zo vreselijk weinig te zeggen te hebben...alla Huubje...die geef ik helemaal niets....
quote:Nog een aardigheid... Huub vermaakt zich overal, in de villa en buiten de villa, met en zonder miljoen. Hij is een levensgenieter en haalt er altijd uit wat er in zit. Voor Bart is de villa een lijdensweg. Als Huub dit gestuurd heeft dan vind ik het echt meesterlijk.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef Suikeroom het volgende:
Bart laat Brian niet vallen.. het enige wat hij wilt is vooruitgang en dat bveseft Brian nu ook eindelijk..
Ongelooflijk eigenlijk, dat dat wijf zichzelf als een christen beschouwt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:10 schreef Elounda het volgende:
heeft nog wel even proberen te bidden
Klopt, ik zie Huub "speler" Syl ook wel afvallen. Misschien wil Huub Eric in de komende periode wel als "dekker" gebruiken. Tussen de heren Bert en Huub zal denk ik nooit vol vertrouwen komen, beide moeten nu toch inzien dat die twijfel noodzakelijk is om echt te spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:14 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Huub zit er ook met dezelfde instelling, en heeft meer plezier in DGK, logisch Bart z'n skatje zit in de buitenwereld. Als Huub een speler is, dan offert hij Sylvia ook op de langere termijn op. Mensen die het TE leuk gaan vinden, en overal de mooie kant van zien zijn niet meer met het spel bezig. Bull shit om te blijven zitten voor je doelen, je dingen en je plannetjes. Het gaat op de centen, en daar is Sylvia ook niet mee bezig. Leuke meid die Syl, maar geen waardige player.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |