Ze zei alleen dat ALLE activiteiten worden ingetrokken. Daarbij zei ze niet duidelijk of dat alleen op haar betrekking had of op iedereen.quote:
HUHquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia zegt dat ze alle activiteiten gaan intrekken. Sylvia denkt aan weggaan, maar Huub wil niet dat ze weggaat.
Als de productie haar er zo uit gaat treiteren dan is het voor mij ook over en uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef anno-i-mus het volgende:
Voor mij geldt sylvia of huub weg .... ik weg
nee hoor maar haar activiteiten leveren voor het programma gewoon niks op.. haar input is zo minimaal dat ze haar die bezigheidstherapie ook niet hoeven te gevenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
Belagelijk dat ze aktiviteiten van Syl gaan stoppen, zo zie je maar weer dat de productie allang een winnaar in hun hoofd hebben.
Dit was ik dus even vergeten......dan is die Huub wel heeeeel slim bezig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe goed is Huub eigenlijk bezig geweest. Hij heeft gisteren al een verbond tot stand gebracht tussen hem en Eric en Syl en Eric. Dit mocht nog effe niet tegen Bart gezegd worden. Hij heeft zelf een verbond met Bart gesloten en heeft Bart laten weten dat zowel Syl als Eric voor hem optie zijn om eruit te laten stemmen. Bart is dus gewoon op pad gestuurd door Huub om BAN te gaan bewerken en als het allemaal niet lukt staat Bart met legen handen en eventueel een vertrek en Huub zit dubbel gedekt.
Geen paaldanswedstrijd, geen tangolessen, geen motorrijlessen (ze was bijna klaar), geen....? Wat nog meer?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
Belagelijk dat ze aktiviteiten van Syl gaan stoppen, zo zie je maar weer dat de productie allang een winnaar in hun hoofd hebben.
En daarom mag ze niks meer doen.quote:
Ja dat klopt maar ik denk dat hij toch eerder voor Bart kiest als dat moet want hij denkt via Bart (omdat Bart ook goed in de andere groep ligt) de anderen eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Huub heeft voor deze maand een pact gesloten met Eric.
Is duidelijk vermeld.
't Is al voorbij. Was heel kort tussen Sylvia en Huub en toen werd het gelocked.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef crohntje het volgende:
Waar horen jullie dat? Ik heb maar 2 streams. bart en een douchescene uit Hitchcock
ze hadden Sylvia boos of huilend willen zien nadat er door natasia werd gezegd dat ze er over na dacht dat ze het carnaval wilden blocken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
De redactie wil gewoon dat Sylvia mee gaat doen met het spel. En dat wil/kan ze gewoon niet. Dit is al de 2e of 3e keer dat ze op d'r flikker heeft gekregen.
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
hopen dat syl dit zo graag wilde dat ze er eens een keer voor ging vechten. Ijdele hoop, dat doen anderen voor haar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef marky het volgende:
Als dat zo is dan kan de DGK wel inpakken want dan kijkt er straks geen hond meer. Dit is dus een Syl wegpest aktie om zo de boel vlot te trekken maar dat is natuurlijk gewoon vuil spel. En waht the fuck was dan dat filmpje gisteren????
Wat een gezeik toch de hele tijd over dat televisie maken. Ze heeft een hoop fans en stond hoog in de populariteitspoll. Voor wie maken ze die tv dan, voor de redactie of voor de kijkers??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?
UItnodiging om carnaval in haar geboortestad te gaan vieren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef lillkiss het volgende:
welk fimpje bdoel je van gister??
Dat kan ze niet, ze is een leuke meid, maar niet geschikt om 'het spel' te spelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Day het volgende:
[..]
Een uitokking richting Syl zelf om eindelijk televisie te gaan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |