Scherp!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Bart is ook bang dat wanneer Brian en Amanda een stelletje wordt, hij één van hun er nooit meer uit krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Day het volgende:
Bart stuurt aan op Amanda.
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/982490/1/100#46370149]Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Daar kunnen ze weer een week mee vullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
Super tv nu.
valentijnsdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
Die neukpartij heeft Brian heel zwak gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef Day het volgende:
Oh die Brian heeft het zo slecht, wie laat hij nou vallen? Bart met wie hij een pact heeft of Amanda die hij net geneukt heeft?
Eensch. Ik zou het niet erg vinden als Bart zou winnen. Liever Huub of Syl, maar Bart zou ook prima zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Bart is goed bezig, maar hij is niet te peilen.
Niemand weet nu eigenlijk wat zijn plan is, bij wie hij hoort, of ie uberhaupt wel ergens bij hoort en of ie uberhaupt wel loyaal is naar iemand.
Zou me niets verbazen als Bart uiteindelijk degene is met het 'hogere' masterplan, die overal tussendoor zoeft terwijl de rest bezig is met plannetjes smeden die op de een of andere manier backfiren
Heb je hem weer, met z'n bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Nee. Maar deze persoon is te bewerkstelligen"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef Tomsky het volgende:
Hij is Brian zwaar aan het bewerkstelligen...
Okee thanx. Was het 's avonds?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangen
thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:45 schreef Missy_1974 het volgende:
het geld komt na 1 jaar vrij, de villa na 2 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |