Scherp!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Bart is ook bang dat wanneer Brian en Amanda een stelletje wordt, hij één van hun er nooit meer uit krijgtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Day het volgende:
Bart stuurt aan op Amanda.
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/982490/1/100#46370149]Op vrijdag 16 februari 2007 15:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.
Daar kunnen ze weer een week mee vullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef yvonne het volgende:
Super tv nu.
valentijnsdagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Wanneer zei hij dat? dan zoek ik dat op in de COS.
Die neukpartij heeft Brian heel zwak gemaaktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef Day het volgende:
Oh die Brian heeft het zo slecht, wie laat hij nou vallen? Bart met wie hij een pact heeft of Amanda die hij net geneukt heeft?
Eensch. Ik zou het niet erg vinden als Bart zou winnen. Liever Huub of Syl, maar Bart zou ook prima zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef LuNaTiC het volgende:
Bart is goed bezig, maar hij is niet te peilen.
Niemand weet nu eigenlijk wat zijn plan is, bij wie hij hoort, of ie uberhaupt wel ergens bij hoort en of ie uberhaupt wel loyaal is naar iemand.
Zou me niets verbazen als Bart uiteindelijk degene is met het 'hogere' masterplan, die overal tussendoor zoeft terwijl de rest bezig is met plannetjes smeden die op de een of andere manier backfiren
Heb je hem weer, met z'n bewerkstelligen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Nee. Maar deze persoon is te bewerkstelligen"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef Tomsky het volgende:
Hij is Brian zwaar aan het bewerkstelligen...
Okee thanx. Was het 's avonds?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:42 schreef n1ek het volgende:
[..]
op valentijnsdag toen Lesley er was. Toen vroeg ze met wie hij nu goed kon opschieten en Lesley was toen tussen neus en lippen door ook niet helemaal over Brian te spreken. Ze zij toen nog over hem dat hij zijn IQ tussen zn benen had hangen
thxquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:45 schreef Missy_1974 het volgende:
het geld komt na 1 jaar vrij, de villa na 2 jaar
ik begin toch steeds meer te geloven dat hij -als je dan toch een kant moet kiezen- op de hand van Huub is. Idd, hij stuurt aan op een vertrek van Natasia, bij alles wat ie zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:47 schreef Missy_1974 het volgende:
brian begint weer over eric, bart zegt en als dat niet lukt, dan moeten we een ander eruit stemmen, dus natas
Het interesseert hem geen drolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef crohntje het volgende:
Wil ie nou wel of niet dat Syl naar carnaval gaat?
Jawel, hij kopieert Bart's redenatievermogen en retoriek vaak in andere situaties. Let maar eens op. In Brians wijze monologen komen vaak dingen terug die hij een paar dagen eerder op een iets andere manier van Bart gehoord heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef My_ het volgende:
Brian zegt altijd: "Ik neem het mee."
Maar omdat hij zo ongelovelijk dom is, doet hij er nooit wat mee!!![]()
Dat boeit hem geen reet,als er maar iemand uit gaat het einde van de maand!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:49 schreef crohntje het volgende:
Wil ie nou wel of niet dat Syl naar carnaval gaat?
Bart heeft wel tegen Huub gezegd dat hij tegen Brian zou zeggen dat hij wou gebruiken dat Brian dan zijn op langer temijn achteopvang van brian dan weg zou vallenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:39 schreef n1ek het volgende:
Dit kan ook net zo goed onderdeel zijn om Brian zover te krijgen om 1 van zn 2 vrienden eruit te krijgen. Maar het kan ook andersom zijn. Opzich wel slim. Maar wat hij tegen Lesley zegt is denk ik meer aannemelijk.
is toneel om Brainless over te halen ! Amanda of Natas eruit te krijgen ...Syl gaat toch echt niet lukken want die heeft backup van Huub en Ericquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:50 schreef Sug4r het volgende:
Bart wilt eerst Natasia of Amanda naar huis en daarna Sylvia of Eric.
jij snapt hetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Zoals ik het nu zie is Bart datgeen aan het doen wat hij met HES heeft afgesproken.
Zo erg hier dat het vrijwel niet te volgen is. Ben dan ook blij met de reacties op Fok! zodat ik tenminste nog een beetje kan volgen wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef tipsch het volgende:
haperende streams, iemand anders ook last van?
Ik denk ook dat het allemaal verspilde moeite is van Bart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
Eerst zien dan geloven.
Brian is nu overrompeld, maar hij zal Natasia er echt niet uit stemmen. Zó dom is hij nu ook weer niet.
Ja, dat hebben ze gisteren afgesproken en Bart zou vandaag met Brian praten, dus bij deze.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Zoals ik het nu zie is Bart datgeen aan het doen wat hij met HES heeft afgesproken.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij kijkt een konijn ongeveer zo in de laatste miliseconden, vlak voordat hij overreden wordt.
Bart heeft tegen Les gezegd dat huub het meest te vertrouwen is. Hoeveel meer info hebben we nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Bart is bezig met een conference?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |