Hij herkent het, hij is ws net zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Brian kent Rogier door en door en weet alles precies![]()
Wat voor plannetje? (ik zat namelijk op de andere stream)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
Wat voor plannetje ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
It takes one to know one.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over Rogier: "Hij was boos op mij en toen sloeg hij tegen een deur aan."
Eric: "Is hij zo agressief dan?"
Amanda: "Ja, tegen de spullen in het huis."
Brian: "Dat is een kwestie van tijd"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij weet dat ik nooit vreemd ga"
Bart wil net doen alsof hij tegen gaat stemmen, zodat Liegebeest evt voor kan stemmen, omdat Bart dan alsnog de stemming blokkeert. Bij dit plan rekenen Huub en Bart op een voor stem van Brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef schatje het volgende:
Dat gesprek tussen Natasia en Huub over Bart? Waar ging dat over
op je verjaardag mogen er 4 mensen komen gedurende 2 uur (geen contactpunten voor nodig)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Dark het volgende:
ff een vraag; Mag iedere miljonair mensen uitnodigen als ze jarig zijn? (zdngmw 25 of 26 februari)
Hoeft daar niet over gestemd te worden, kost dat contactpunten? Lees nog niet zolang mee dus ken de spelregels niet zo goed.
En weer een niveautje lager.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij weet dat ik nooit vreemd ga"
Omdat ze niet van die schoudertouwtjes heeft. Leek haar wel handig ofzo denk ik, hetkan natuurlijk ook dat Brian vannacht per ongeluk het ventiel van haar siliconen heeft losgemaakt waardoor ze wat leegliepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Yvet_te het volgende:
daarom zit ze dr bh steeds op te hijsen
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ze niet van die schoudertouwtjes heeft. Leek haar wel handig ofzo denk ik, hetkan natuurlijk ook dat Brian vannacht per ongeluk het ventiel van haar siliconen heeft losgemaakt waardoor ze wat leegliepen.
-edit- ik las waarom.
Nou ja sporten .... heb je d'r bij Carlos gezien van de week ? Ze begreep de oefeningen na de sessie pas, bewegen is bij Amanda niks meer dan een plan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Yvet_te het volgende:
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!
Huub doet een schudtestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!
oh oke dat had ik nog niet meegekregen..maar vind het toch raar dat ze in dezelfde bh gaat sporten...en dan zometeen na het sporten weer aanhouden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja sporten .... heb je d'r bij Carlos gezien van de week ? Ze begreep de oefeningen na de sessie pas, bewegen is bij Amanda niks meer dan een plan.
ze zit continue met de BH-s te kutten, lijkt wel een fetishquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is ze aan het doen met die beha?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef elcastel het volgende:
Echt je kan ook niet even een post plaatsen hier zonder dat Amanda weer wat anders aan heeft.
Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Volgens mij kijkt Brian op tegen Bart en Bart neer op Brian.
Klopt, Bart is ijzersterk nu!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Het zou je leraar maar zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.
Om zichzelf en vooral anderen er van te overtuigen dat hij alles onder controle heeft, volkomen relaxed en vredelievend is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Ze hebben toch ook geen se* gehadquote:
Damned Scan, jij tikt snel!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik zou er nooit tussen gaan zitten. Ik zou zeggen dat ze het eerst met haar vriend moet regelen. Voor die tijd zou ik er niet in gaat zitten wroeten. "
Brian: "Ik ben niet gaan wroeten. Ik ben niet gaan flirten en praten en doen en doen. Dat hele gestoei en dat gekke gedoe is gewoon gebeurd. Ik heb haar gewoon met rust gelaten. Ze heeft mijn mening gevraagd en die heb ik gegeven. Ze praat over haar relatie en geeft aan waar ze wel of niet blij mee is"
Bart: "Dat snap ik al niet. Als ik een probleem heb in mijn relatie dan ga ik dat niet hier bespreken. Juist hier niet omdat die ander thuis zit. Dat is ook over Nena gezegd en dat heeft Nena ook gehoord. Dat is geen communiceren. Als je ruzie hebt met iemand in de buitenwereld, zet het dan even stop, maar ga niet met iemand anders hier daarover praten."
Amanda is een meisje die (sic) .. ahhhmmmmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.
Dat weet hij toch al lang?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
bart heeft helemaal gelijk, ik hoop dat hij lesley binnenkort te spreken krijgt, dan kan zij hem vertellen dat brian allang al heeft liggen rampetampen met amanda.
We kunnen eigenlijk maar 2 dingen zeggen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
bart praat tegen de muur, want brian ziet het toch anders en de sneren komen niet eens aan, hoe dom kan je zijn
geloof vooral in je eigen waarheid Bart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik heb haar negatieve uitspraken over Nena horen doen terwijl Nena er niet bij is. Ik heb Nena nog nooit iets negatiefs over Amanda horen zeggen"
ja thanks scan for the play-by-play..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik heb haar negatieve uitspraken over Nena horen doen terwijl Nena er niet bij is. Ik heb Nena nog nooit iets negatiefs over Amanda horen zeggen"
Say what ? Is er al eerder wat gebeurt dan ? Of mis ik even het punt ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
bart heeft helemaal gelijk, ik hoop dat hij lesley binnenkort te spreken krijgt, dan kan zij hem vertellen dat brian allang al heeft liggen rampetampen met amanda.
brian heeft zijn mond vol over volwassen gedrag, maar gaat wel en plein public naar bed met een labiel meisje waarvan hij weet dat ze nog een relatie heeft. dat is pas volwassen----not
Brian is een een gevoelsmens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
bart praat tegen de muur, want brian ziet het toch anders en de sneren komen niet eens aan, hoe dom kan je zijn
Brian heeft écht wel precies in de gaten waar Bart op doelt. Hij weet dondersgoed dat-ie meedogenloos en respectloos voor z'n eigen pleziertje is gegaan. Maar hij kan en wil dat ook weer niet echt accepteren. Het is niet leuk om aan jezelf toe te geven dat je een egoistische klootzak bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Ja, op een plek tussen zijn benen.quote:
ik denk dat bart wel het een en ander heeft gehoord ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:49 schreef crohntje het volgende:
Weet Bart van streken ,van Amanda richting Nena, via Huub?
Dat is Brian ten voeten uit. Overdrijven. Verhullen Blablabla. Amanda huilt niet. Nee, Amanda huilt verdriétig. Bij gebrek aan goede argumenten, blaat hij er maar een eind op los en probeert met truckjes zijn woorden nog wat gewicht mee te geven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Brian "daar is nooit een brief van hem terug gekomen"
Nooit? paar daagjes, Brian
als ik bart was zou ik nooit meer een gesprek aangaan met brian en amanda, laat ze maar lekker in hun sop gaarkoken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is Brian ten voeten uit. Overdrijven. Verhullen Blablabla. Amanda huilt niet. Nee, Amanda huilt verdriétig. Bij gebrek aan goede argumenten, blaat hij er maar een eind op los en probeert met truckjes zijn woorden nog wat gewicht mee te geven.
Dat is absoluut duidelijk inderdaad!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:52 schreef Elounda het volgende:
Bart is ontzettend goed in zijn betoog, en hij heeft natuurlijk volkomen gelijk.
Brian is totaal geen gesprekspartner voor Bart.
Wat een niksig geneuzel komt er toch uit die gozer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik ga op gevoel in waarom ze zo reageert. Ik spreek haar anders toe dan dat ik haar afschrijf."
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef crohntje het volgende:
Natúúrlijk steekt Brian er tijd in om een goed gesprek met Amanda te hebben, dat is z'n voorspel...
Dit slaat echt alles .....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:57 schreef 2live het volgende:
aha, bart heeft gewoon geen diepgang..ja hoor Brian![]()
Brainless heeft het ook nog niet ontkend bij Bart ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef crohntje het volgende:
Bart heeft echt minachting voor Brian. Brian zal wel denken; ai,ai,ai, hoe moet dat als ie weet dat ik er écht heb geneukt vannacht? Kwestie van tijd en ze weten het écht...
weten ze het nog niet dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef crohntje het volgende:
Bart heeft echt minachting voor Brian. Brian zal wel denken; ai,ai,ai, hoe moet dat als ie weet dat ik er écht heb geneukt vannacht? Kwestie van tijd en ze weten het écht...
Tekenend voor Amanda: kennis maakt verantwoordelijk voor je doen en laten. En dat wil ze niet. Lekker niets weten, kan ze alles flikken want ikke weet van niets.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik zie het positieve van iemand in. Ik geloof niet dat ze alleen een simpleminded girl is."
bart: "Dat respecteer ik wel. Dat heb ik met Nena ook gedaan. Maar als ik zulke dingen van haar zie vind ik dat wel heel erg kort door de bocht. "
Brian: "Maar ik laat mezelf toe om meer moeite te tonen en geen etiketje te plakken."
Bart: "Ik plak een etiket op wat ik hoor en wat ze doet. Niet op haar uiterlijk. Ze had geen idee wat het hier allemaal was. Ze wist niet dat alles op internet komt. Ze kent ontslagdag niet eens. Dat vind ik totale desinteresse. Toch was er voor kerst al een gesprek met haar dat ze zou komen. Ze heeft alle tijd gehad om afleveringen van haar beste vriendin te kijken. heeft zen iet gedaan. Ze heeft geen flauw idee waar ze in terecht komt."
Brian: "Vind je dat slecht?"
Bart: "ja, dat vind ik slecht. Jij zou exact het tegenovergestelde doen. Jij zou alles weten."
Brian: "Ja klopt."
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:54 schreef avonne het volgende:
Hij wou IQ zeggen, echt waar !!!!!!!!
Bart "Jij hebt wat dat betreft een ander ikkeeeeehhh ander gesprek dan ik"
ik zou ook gewoon over the issue heenlullenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar ff zonder dollen, ik heb een scoop: Stijn en Natasia zijn één en dezelfde persoon....![]()
Vind ik ook, ik vind hem erg sterk nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:59 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb toch serieus respect voor bart nu, zou willen dat hij vaker zulke gesprekken voert
Zei hij dat over Amanda? Zijn verloofde nu al zo dissenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
Brian "ze is onnozel"
snelle reactiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon over the issue heenlullen
Jawel dat weet hij wel hoor.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef Utrecht het volgende:
Bart weet dus niet dat Brian en Amanda sex gehad hebben????
Hij had het toch eerder over youtube of was dat een grapje
een paar keer bewerkstelligen erin gooienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:04 schreef 2live het volgende:
hoe moet brian dit nu rechtpraten..
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef farceman het volgende:
Eng dat dit soort figuren alles naar hun hand kunnen zetten.
alles wat Brian doet praat hij goed
Dat gaat niet.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:04 schreef 2live het volgende:
hoe moet brian dit nu rechtpraten..
Oehoe, bart, doe ff een brain, snel aan snollie vertellen dat loverboy haar onnozel noemt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
Brian "ze is onnozel"
Gewoon,coetsie..coetsie stijl.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef crohntje het volgende:
Hoe zal Brian nu tegen Amanda gaan doen?![]()
Dat moet nog blijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:07 schreef tipsch het volgende:
d'r zus is toch de nieuwe vriendin van Rogier?
Alleen jammer dat Brian dat niet door heeft, hoe gelijk Bart heeftquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Suikeroom het volgende:
damn Bart heeft hem zo in de hoek heh
Bart wil gewoon zijn mening geven, omdat hij hierover een sterke mening heeft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Sug4r het volgende:
Ik weet niet wat Bart zijn doel is met dit gesprek. Maar als hij wilt proberen Brian over te halen om Amanda eruit te stemmen kan hij dat vergeten.
Brian denkt nu niet met zijn hoofd over Amanda maar met een ander koppie.
Scanman zit zich rot te typenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
Neemt iemand dit eigenlijk op?
En hij is nog niet eens over de sexpartij van vannacht begonnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef maikel112 het volgende:
69-0 voor bart al?
Bart heeft wel gelijk, maar iedereen zit met een ander doel in het huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Bart wil gewoon zijn mening geven, omdat hij hierover een sterke mening heeft.
Hij vind ze beide respectloos bezig, en wilde om dit soort praktijken DGK in het verleden verlaten. Hij is teleurgesteld in zijn mede-miljonairs. Het is onder zijn niveau, en terecht.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Judah het volgende:
Bart: "Als ik die vriend was, dan had ik voor het hek gewacht. Dan was ik even in de kofferbak van die capoeira-jochies gekropen"
Brian slikt even, letterlijk.
Of ie het wel of niet snapt? Ik denk dat hij er iig zoveel van snapt dat hij zich nu voldoende klote voelt en hem goed begint te knijpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Missy_1974 het volgende:
brian snapt het niet hij blijft maar doorzagen dat bart een gesprek met haar moet aangaan, bart heeft duidelijk aan dat het geen nut heeft want ze luisterd toch niet
Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten, dus ik neem even pauze.quote:
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:16 schreef 2live het volgende:
en opnieuw; brian heeft diepgang met amanda, zegt hij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Missy_1974 het volgende:
scan je bent een topper, mooie teksten, die horen idd achter elkaar in het update topic, lol
Het gaat Bart volgens mij nu niet om de spel-tactiek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart heeft wel gelijk, maar iedereen zit met een ander doel in het huis.
Maar Brian heeft nu Amanda in zijn bed en zit ook voor de winst. Ik geloof nooit dat hij Amanda uit het huis gaat stemmen.
Tis wel heel belangrijk wat er besproken wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef My_ het volgende:
4 Streams op Bart en Brian?!
Dat is wel heeel overdreven!
ja dat is het mooiste van allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
Wat had Brian aan Bart willen zeggen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
bedankt voor je verslagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten, dus ik neem even pauze.
echt? Heb het begin gemist.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Eensch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef maikel112 het volgende:
kijk dat willen we vaker zien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Mocht Bart nu nog steeds Huub ondersteunen, dan speelt hij het spel nu briljant geloofwaardig!
Hij zat eerder op de middag zichzelf en Amanda en Natasia op te fokken over wat geintjes die Huub en Bart richting A-del maakten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat had Brian aan Bart willen zeggen dan?
Bart is bloedserieus nu geloof me..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af of Bart nu liegt...
en hij zooooo gelijk!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart is bloedserieus nu geloof me..
Ben? Die ogen he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Nu weet ik op wie die Eric lijkt, op die gast van Lost
Dat is een onkostenvergoeding, meer niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Kinga het volgende:
Ohhh, wat interessant dit.... Brian doet het em ook om die maandelijkse bijdrage.
Best wel suf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Kinga het volgende:
Ohhh, wat interessant dit.... Brian doet het em ook om die maandelijkse bijdrage.
Welke?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Nu weet ik op wie die Eric lijkt, op die gast van Lost
So true.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
"een mooi zwembad waar we nooit induiken, een paard die zich kapot zit te vervelen"
Brian zou ook Lesley proberen te "pacten" als die bij hem in bed zou gaan liggen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik weet precies wat er gebeurt aan de andere kant. Ik weet niet wat er bij jullie gebeurt, maar je weet wat ik heb gezegd: vertrouwen!"
Brian knikt: "vertrouwen"
BOINGGGGG![]()
Sorry, ik kan nooit meer 'true' horen zonder aan Nathanaels semi-Engelse blabla te denkenquote:
volgens mij zijn er niet veel anderen die doorhebben dat hij spioneert binnen huubs groepjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
is Scan nou de enige die oplet hier?
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef crohntje het volgende:
Bart zegt dat ie nu weet hoe alles zit bij Huub,Syl en Eric. Maar niet hoe het zit bij Brian,Amanda en Natasia...vertrouw me nou eens zegt ie...![]()
BS bart is niet gek hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Judah het volgende:
Oeh, dit is dus Bart z'n snode plannetje. Hij infiltreert bij het groepje van Huub om zieltjes te winnen.
Das kut.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.
Alleen maar omdat hij dat tegen Brian zegt? Vind ik niet voldoende. Bovendien leek het er in het gesprek dat hij met Lesley had toch echt meer op dat hij naar Huubs kant trok. Maar uiteindelijk wil Bart er gewoon iemand uit - maakt niet uit wie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt er weer heel erg op dat Bart idd als een soort spion in het team van Huub zit.
Nee, Bart gaat nu echt gemeend los. Kun je merken aan z'n houding.quote:
Sorry dat ik je gevoellig snaar heb geraakt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef noa84 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan nooit meer 'true' horen zonder aan Nathanaels semi-Engelse blabla te denken![]()
de neige die heel snel kan typen en luisteren tegelijk denk ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef IkWeetNiets het volgende:
is Scan nou de enige die oplet hier?
bart hoort bij iedereen en niemand, slim! Met dit verhaal maakt hij een heleboel duidelijk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dit expres tegenover Brian. Tegen Lesley is hij altijd wel eerlijk en daartegen zei hij meer aan Huubs kant te staan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is echt goed nu.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb Bart nog niet zo sterk gezien als nu. Hij stijgt echt in mijn achting
Dank je... ja, het gaat lang duren voordat dit gesleten is...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Sorry dat ik je gevoellig snaar heb geraakt.
een dubbelspion..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor,Bart wil gewoon zaken doen,en probeert da Brother zo ver te krijgen dat hij er is over gaat denken om er iemand uit te stemmen,wie maakt hem geen zak uit!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:30 schreef crohntje het volgende:
Bart draaft door
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef Missy_1974 het volgende:
tuurlijk zegt bart dat huub en syl eruit mogen, bart weet dat die elkaar backen, dus is het slim om dat te zeggen want gaat niet gebeuren, en brian vertrouwd bart
maar bart is niet achterlijk hij heeft vanacht zelf tegen huub gezegt dat hij hem wel mag omdat hij met huub kan lachen etc.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Eerst iemand hier en dan Huub. Maar ik kan niet te veel praten anders komt alles in briefjes"
Ik heb zo het idee dat dit deel van het plan is. Brian zover krijgen dat hij of Natasia of Amanda wegstemt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Eerst iemand hier en dan Huub. Maar ik kan niet te veel praten anders komt alles in briefjes"
Heeft hij dat gezegd? En dan: maar is de kans groot dat hij het meent?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:31 schreef Missy_1974 het volgende:
maar bart is niet achterlijk hij heeft vanacht zelf tegen huub gezegt dat hij hem wel mag omdat hij met huub kan lachen etc.
dat gevoel had ik ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit deel van het plan is. Brian zover krijgen dat hij of Natasia of Amanda wegstemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |