abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46368117
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Volgens mij kijkt Brian op tegen Bart en Bart neer op Brian.
Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.
pi_46368127
Kronkel kronkel Brian, hier kom je niet meer uit.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:36:55 #53
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46368140
Bart: "Die keuze is voor hem gemaakt dóór jullie. En meer door Amanda dan door jou, maar als ik jou was ging ik er niet tussen zitten. "
Brian: "Dat is leuk als er geen aantrekkingskracht is, maar ik ga mezelf niet remmen om iets niet te willen doen. "
Bart: "Dat zou ik wel doen"
Brian: "Maar ik praat ook met haar over hem en dat zij nog zoveel moet leren. Dan leg ik voor haar uit hoe het moet zijn voor Rogier om dingen terug te zien"
Bart: "Ga in de schoenen staan van Rogier. Dat is behoorlijk kut en dat zou ik mezelf aanrekenen"
Brian: "Ze heeft een bewuste keuze gedaan. Hij had alles en zij had niks."
Bart: "Ik vind het echt heel goedkoop van Amanda. Je hebt een vriend thuis."
Brian: "Zij heeft hem uitgenodigd en hij wilde niet komen"
Bart: "Ik zou ook niet meer willen komen"
Brian: "Hij zei dat al na een paar dagen"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46368148
brian snapt er geen klote van, hij kraamt onzin uit, en dat neuken is hij maar even vergeten

achja rogier is dom he brian
pi_46368149
Brainless ik denk dat het goed is dat hij niet komt.... hij zou je persoonlijk de villa uit gooien.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46368158
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.
Klopt, Bart is ijzersterk nu!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:37:46 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46368163
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46368191
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het zou je leraar maar zijn.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46368198
Klasse Bert, je verhaal is goed - Voel je niet te zuur over het verlies van je ex-maatje Brian. "Heb vertrouwen" _ je gaat prima zo!
pi_46368216
brian heeft geen fatsoen dat probeerd bart hem duidelijk te maken, maar brian wil het gewoon niet zien
pi_46368235
Natasia vraagt zich af of het wel een echte tattoo is van Huub want zijn tattoo loopt uit?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:40:28 #62
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_46368242
Meesterlijke Bart
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:40:37 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46368251
Bart: "Het communicatie systeem hier is niet de manier waarop je zou moeten communiceren."
Brian: "Maar als hij te kennen geeft dat hij niet wil komen."
Bart: "Zij trok haar conclusies al aan de telefoon dat ze niet zou wachten op zijn volgende brief."
Brian: "Hij heeft die brief ook niet geschreven. Die had hij 5 minuten na dat telefoontje al moeten schrijven."
Bart: "Maar zij heeft toch alle tijd. Ze heeft haar conclusies gewoon al getrokken. Kon ze niet nog gewoon nog 1 week wachten? Kon ze niet nog 2 weken wachten?"
Brian: "Jij weet ook niet hoe het zit met die relatie"
Bart: "Nee, maar ik keur het wel af. In afwachting al andere stappen ondernemen is zó pijnlijk."
pi_46368252
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Om zichzelf en vooral anderen er van te overtuigen dat hij alles onder controle heeft, volkomen relaxed en vredelievend is.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_46368275
Bert naar Briaan:"Ik zou, als ik jou was niet ertussen gaan zitten" - klasse Bert!
pi_46368287
Brian heeft er wel in gewroet
pi_46368305
ik heb echt het idee dat brian in 2 werelden leeft
pi_46368309
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:41 schreef crohntje het volgende:
Brian heeft er wel in gewroet
Ze hebben toch ook geen se* gehad
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:42:31 #69
58921 Day
You can fly!
pi_46368319
Ja Brian, Bartje heeft helemaal gelijk.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46368322
Bart veegt de vloer aan met Brians argumenten, alleen dat wil er toch niet in.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_46368336
Zo, ik loop constant achter de feiten aan. Ben al uren aan het bijlezen van al de cossen.
Maar jullie kunnen me overhoren. Ik weet alles
pi_46368348
en hop, gooit Nena er nog even tegenaan - daag Brrrrrrrrrian
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:43:19 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46368349
Bart: "Ik zou er nooit tussen gaan zitten. Ik zou zeggen dat ze het eerst met haar vriend moet regelen. Voor die tijd zou ik er niet in gaat zitten wroeten. "
Brian: "Ik ben niet gaan wroeten. Ik ben niet gaan flirten en praten en doen en doen. Dat hele gestoei en dat gekke gedoe is gewoon gebeurd. Ik heb haar gewoon met rust gelaten. Ze heeft mijn mening gevraagd en die heb ik gegeven. Ze praat over haar relatie en geeft aan waar ze wel of niet blij mee is"
Bart: "Dat snap ik al niet. Als ik een probleem heb in mijn relatie dan ga ik dat niet hier bespreken. Juist hier niet omdat die ander thuis zit. Dat is ook over Nena gezegd en dat heeft Nena ook gehoord. Dat is geen communiceren. Als je ruzie hebt met iemand in de buitenwereld, zet het dan even stop, maar ga niet met iemand anders hier daarover praten."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:44:50 #74
58921 Day
You can fly!
pi_46368382
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik zou er nooit tussen gaan zitten. Ik zou zeggen dat ze het eerst met haar vriend moet regelen. Voor die tijd zou ik er niet in gaat zitten wroeten. "
Brian: "Ik ben niet gaan wroeten. Ik ben niet gaan flirten en praten en doen en doen. Dat hele gestoei en dat gekke gedoe is gewoon gebeurd. Ik heb haar gewoon met rust gelaten. Ze heeft mijn mening gevraagd en die heb ik gegeven. Ze praat over haar relatie en geeft aan waar ze wel of niet blij mee is"
Bart: "Dat snap ik al niet. Als ik een probleem heb in mijn relatie dan ga ik dat niet hier bespreken. Juist hier niet omdat die ander thuis zit. Dat is ook over Nena gezegd en dat heeft Nena ook gehoord. Dat is geen communiceren. Als je ruzie hebt met iemand in de buitenwereld, zet het dan even stop, maar ga niet met iemand anders hier daarover praten."
Damned Scan, jij tikt snel!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 14:45:19 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46368391
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Amanda is een meisje die (sic) .. ahhhmmmm
Moeite heeft voor zichzelf haar eigen gedachten op een rijtje te zetten... ahhmmmm
Dus probeer ik haar te hellepuh... uit te leggen, te verklaren. .aahmm
Hoe zij meer begrip kan... bewerkstelligen
Voor haar eigen situatie. Haar state of mind.
Go with the flow, weet je..

blablablablablablablablablablablablablablablabla
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')