Hij herkent het, hij is ws net zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Brian kent Rogier door en door en weet alles precies![]()
Wat voor plannetje? (ik zat namelijk op de andere stream)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
Wat voor plannetje ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Brici het volgende:
Huub en bart hebben een plannetje
It takes one to know one.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:08 schreef scanman01 het volgende:
Amanda over Rogier: "Hij was boos op mij en toen sloeg hij tegen een deur aan."
Eric: "Is hij zo agressief dan?"
Amanda: "Ja, tegen de spullen in het huis."
Brian: "Dat is een kwestie van tijd"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij weet dat ik nooit vreemd ga"
Bart wil net doen alsof hij tegen gaat stemmen, zodat Liegebeest evt voor kan stemmen, omdat Bart dan alsnog de stemming blokkeert. Bij dit plan rekenen Huub en Bart op een voor stem van Brainless.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef schatje het volgende:
Dat gesprek tussen Natasia en Huub over Bart? Waar ging dat over
op je verjaardag mogen er 4 mensen komen gedurende 2 uur (geen contactpunten voor nodig)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Dark het volgende:
ff een vraag; Mag iedere miljonair mensen uitnodigen als ze jarig zijn? (zdngmw 25 of 26 februari)
Hoeft daar niet over gestemd te worden, kost dat contactpunten? Lees nog niet zolang mee dus ken de spelregels niet zo goed.
En weer een niveautje lager.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hij weet dat ik nooit vreemd ga"
Omdat ze niet van die schoudertouwtjes heeft. Leek haar wel handig ofzo denk ik, hetkan natuurlijk ook dat Brian vannacht per ongeluk het ventiel van haar siliconen heeft losgemaakt waardoor ze wat leegliepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Yvet_te het volgende:
daarom zit ze dr bh steeds op te hijsen
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Omdat ze niet van die schoudertouwtjes heeft. Leek haar wel handig ofzo denk ik, hetkan natuurlijk ook dat Brian vannacht per ongeluk het ventiel van haar siliconen heeft losgemaakt waardoor ze wat leegliepen.
-edit- ik las waarom.
Nou ja sporten .... heb je d'r bij Carlos gezien van de week ? Ze begreep de oefeningen na de sessie pas, bewegen is bij Amanda niks meer dan een plan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Yvet_te het volgende:
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!
Huub doet een schudtestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
en dan nu met dezelfde bh gaan sporten?!
oh oke dat had ik nog niet meegekregen..maar vind het toch raar dat ze in dezelfde bh gaat sporten...en dan zometeen na het sporten weer aanhouden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nou ja sporten .... heb je d'r bij Carlos gezien van de week ? Ze begreep de oefeningen na de sessie pas, bewegen is bij Amanda niks meer dan een plan.
ze zit continue met de BH-s te kutten, lijkt wel een fetishquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef Copycat het volgende:
Wat is ze aan het doen met die beha?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef elcastel het volgende:
Echt je kan ook niet even een post plaatsen hier zonder dat Amanda weer wat anders aan heeft.
Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Volgens mij kijkt Brian op tegen Bart en Bart neer op Brian.
Klopt, Bart is ijzersterk nu!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart veegt hem subtiel de mantel uit, en Brian kijkt net zo schuldig en betrapt als toen Ilona hem aansprak op het stelen van de beautycase.
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Het zou je leraar maar zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.
Om zichzelf en vooral anderen er van te overtuigen dat hij alles onder controle heeft, volkomen relaxed en vredelievend is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Cyan het volgende:
Waarom praat Brian zooo langzaam en met veel uh en hmz?
Ze hebben toch ook geen se* gehadquote:
Damned Scan, jij tikt snel!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik zou er nooit tussen gaan zitten. Ik zou zeggen dat ze het eerst met haar vriend moet regelen. Voor die tijd zou ik er niet in gaat zitten wroeten. "
Brian: "Ik ben niet gaan wroeten. Ik ben niet gaan flirten en praten en doen en doen. Dat hele gestoei en dat gekke gedoe is gewoon gebeurd. Ik heb haar gewoon met rust gelaten. Ze heeft mijn mening gevraagd en die heb ik gegeven. Ze praat over haar relatie en geeft aan waar ze wel of niet blij mee is"
Bart: "Dat snap ik al niet. Als ik een probleem heb in mijn relatie dan ga ik dat niet hier bespreken. Juist hier niet omdat die ander thuis zit. Dat is ook over Nena gezegd en dat heeft Nena ook gehoord. Dat is geen communiceren. Als je ruzie hebt met iemand in de buitenwereld, zet het dan even stop, maar ga niet met iemand anders hier daarover praten."
Amanda is een meisje die (sic) .. ahhhmmmmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij denkt dat dat heel geleerd overkomt. Onze Professor Pauper.
Dat weet hij toch al lang?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
bart heeft helemaal gelijk, ik hoop dat hij lesley binnenkort te spreken krijgt, dan kan zij hem vertellen dat brian allang al heeft liggen rampetampen met amanda.
We kunnen eigenlijk maar 2 dingen zeggen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
bart praat tegen de muur, want brian ziet het toch anders en de sneren komen niet eens aan, hoe dom kan je zijn
geloof vooral in je eigen waarheid Bart.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik heb haar negatieve uitspraken over Nena horen doen terwijl Nena er niet bij is. Ik heb Nena nog nooit iets negatiefs over Amanda horen zeggen"
ja thanks scan for the play-by-play..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ik heb haar negatieve uitspraken over Nena horen doen terwijl Nena er niet bij is. Ik heb Nena nog nooit iets negatiefs over Amanda horen zeggen"
Say what ? Is er al eerder wat gebeurt dan ? Of mis ik even het punt ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:45 schreef jacqjacq het volgende:
bart heeft helemaal gelijk, ik hoop dat hij lesley binnenkort te spreken krijgt, dan kan zij hem vertellen dat brian allang al heeft liggen rampetampen met amanda.
brian heeft zijn mond vol over volwassen gedrag, maar gaat wel en plein public naar bed met een labiel meisje waarvan hij weet dat ze nog een relatie heeft. dat is pas volwassen----not
Brian is een een gevoelsmens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
bart praat tegen de muur, want brian ziet het toch anders en de sneren komen niet eens aan, hoe dom kan je zijn
Brian heeft écht wel precies in de gaten waar Bart op doelt. Hij weet dondersgoed dat-ie meedogenloos en respectloos voor z'n eigen pleziertje is gegaan. Maar hij kan en wil dat ook weer niet echt accepteren. Het is niet leuk om aan jezelf toe te geven dat je een egoistische klootzak bent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Ja, op een plek tussen zijn benen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |