Ok .. ik heb de stream uit staan .. hoe langer ik het zie hoe meer zakkies ik nodig heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef Brici het volgende:
Ik bedoel ze SCHREEUWDE het
Dat zou idd een HORROR scenario zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik haak af op het moment dat ik ook maar enige indruk krijg dat Brain en Natasia aan de winnende hand zijn. En dat gaat gebeuren zodra Huub onverhoopt het huis zou moeten verlaten. Kortom er moet alles aan gedaan worden om Huub in het huis te houden.
Brian zal in benevelde toestand wel beter te harden zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Brici het volgende:
een uur geleden ook al
toen wou ze alcoholist worden
Dat zou het wel helemaal wezen....quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef bunnyma het volgende:
Wat zijn Huub en Bart aan het doen? Oefenen voor 6-letter lingo?
Vond het wel leuk dat ze de jurk kreeg voor haar verjaardag ....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
Zou natasia nu echt niet door hebben dat haar bloesje te klein is.
Ik denk dat ze een beetje de spion wil uithangen voor Huubs team. Wel slim. Om niet verdacht te worden in Nasty's teamm doet ze het zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook geen moment nee, maar ik vond haar optreden net alles behalve Sylvia-waardig. Ze viel Huub toch wat af en zat Brian naar de bek te slijmen en dat allemaal voor een uitje? Nee, dat gaat mij veel te ver. Ik denk dat ze die dingen over Huub ook gewoon echt meende. Ze laat hem niet vallen, want ze heeft hem nodig. Maar ik denk wél dat ze die opmerkingen meende.
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje de spion wil uithangen voor Huubs team. Wel slim. Om niet verdacht te worden in Nasty's teamm doet ze het zo.
Mogen ze daar naar toe?quote:
Alles is haar te klein. Voor een jurk bijvoorbeeld kan ze beter naar de gordijnen afdeling van de kwantum gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
Zou natasia nu echt niet door hebben dat haar bloesje te klein is.
Dan zijn ze een keer niet bezig met "snode plannen"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, kunnen jullie Bart en Huub niet even uit die ruimte halen. Dat gezeik met dat lingo.
is toch leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, kunnen jullie Bart en Huub niet even uit die ruimte halen. Dat gezeik met dat lingo.
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef Miraaa het volgende:
Zit ze nu Rogier te schrijven ???
nee aan Nena.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef Miraaa het volgende:
Zit ze nu Rogier te schrijven ???
Heb je die vorige niet gezien? Echt typtaal, "gister", "em"... van dat soort...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou erg graag die brief even willen zien die Amanda nu aan het schrijven is. Even het aantal schrijffouten tellen
Ik hep ut met me eiguh oogen gesien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Frasier het volgende:
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"
Hoe ziet ie er uit en wat staat er in ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet nu echt even de boze buitenwereld in om boodschappen in huis te halen.
Let even op of Sylvia mijn kaart krijgt.![]()
"Hij pakte me hier, ....kijk hier, ik heb het zelf gezien."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"
straks ff posten in updates?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain & Syl
http://www.youtube.com/watch?v=-cWIFKdfeoE
nog half uurtje in de pruttelaar
Amanda, je bent een hoer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:03 schreef Ashrak het volgende:
Wat staat er nu op de schermen ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda, je bent een hoer.
Groetjes Nena
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |