Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik haak af op het moment dat ik ook maar enige indruk krijg dat Brain en Natasia aan de winnende hand zijn. En dat gaat gebeuren zodra Huub onverhoopt het huis zou moeten verlaten. Kortom er moet alles aan gedaan worden om Huub in het huis te houden.
Dat was een grapje...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef scanman01 het volgende:
Amanda jaloers omdat Brian zo lang bij Sylvia was
Nee dat valt opquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Jazekers ... ze moet gelijk naar Huub.
Ik begin ook te twijfelen, want ze valt hem nu wel heel erg af.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me echt af of dit spel is van Sylvia. Ik twijfel heel erg.
Sylvia weet dat dat ze niet van vertrouwen moet uitgaan, daarom kan sylvia ook zo sterk op zichzelf staan. zodra ze ruimte voor zichzelf kijkt kan ze het weer overzien en bij zichzelf komen en conclusies trekken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Sylvia daar in trapt verdient ze niet beter.
Ze valt nu ook Huub een beetje af
Daarom denk ik dat het geen spelletje was.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef Clank het volgende:
Sylvia is véééééééél te eerlijk voor dit vieze spelletje.
Waarom?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Als sylvia straight is gaat ze nu naar Huub........
Nix tegen brabo's hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Sylvia, je gaat nu naar Huub toe om alles te vertellen en anders ben je een achterbakse lelijke brabantse sloerie........
Ik begrijp het niet. Ze heeft toch alleen aan Brian gevraagd of hij voor wil stemmen dat zij carnaval kan vieren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:42 schreef anno-i-mus het volgende:
zijn jullie nou echt zo simpel hier???
sylvia laat huub echt niet vallen om dit
Als ze verstandig is gaat ze niet meteen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Sylvia, je gaat nu naar Huub toe om alles te vertellen en anders ben je een achterbakse lelijke brabantse sloerie........
precies .... want wat moet hij nu vanavond gaan zeggen om het tegen te houden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:43 schreef snetje het volgende:
oke ...alle argumenten om tegen te stemmen zijn nu weg bij brian ..... ben benieuwd wat hij vanavond gaat zeggen
Dat denk ik ook geen moment nee, maar ik vond haar optreden net alles behalve Sylvia-waardig. Ze viel Huub toch wat af en zat Brian naar de bek te slijmen en dat allemaal voor een uitje? Nee, dat gaat mij veel te ver. Ik denk dat ze die dingen over Huub ook gewoon echt meende. Ze laat hem niet vallen, want ze heeft hem nodig. Maar ik denk wél dat ze die opmerkingen meende.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:42 schreef anno-i-mus het volgende:
zijn jullie nou echt zo simpel hier???
sylvia laat huub echt niet vallen om dit
Ja, ze moet dus met Huub gaan praten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waarom?
Sylvia gaat gewoon haar gang, en wil via deze tactiek haar carnavalsuitje redden. Het enige wat ze daarover met Huub moet bepraten is dat hij zich een beetje koest moet houden tot na de stemming.
Ik denk naar Rogier, want ze vind hem Hypocriet en een meeloper omdat hij een break wildequote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:44 schreef blomst het volgende:
heeft amanda een brief naar brian geschreven?
Hallo, wat heeft het voor nut om dit met Huub door te spreken?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:41 schreef Mr_Bojangles het volgende:
"Ik heb lekkur met jou vrientje geneukd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:46 schreef Brici het volgende:
Naar nena heeft ze een brief geschreven
Wat staat er in deze brief?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Het was toch een soort uitmaakbrief helaas.
Dat maakt brian ervanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Brici het volgende:
HIJ HAD AL IEMAND ANDERS
Wat een paupervolkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Brici het volgende:
HIJ HAD AL IEMAND ANDERS
Nog meer complottheoriënquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef tipsch het volgende:
goed, die Rogier is vrijwel zeker helemaal verzonnen
De enige inschattingsfout die ze maakt is dat Brian straks wel voor stemt en Natsia tegen. Dan heeft Brian toch wat hij wil.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook geen moment nee, maar ik vond haar optreden net alles behalve Sylvia-waardig. Ze viel Huub toch wat af en zat Brian naar de bek te slijmen en dat allemaal voor een uitje? Nee, dat gaat mij veel te ver. Ik denk dat ze die dingen over Huub ook gewoon echt meende. Ze laat hem niet vallen, want ze heeft hem nodig. Maar ik denk wél dat ze die opmerkingen meende.
Of dat maken de Amoebes ervan ... want waar je hart van vol is ....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:49 schreef Brici het volgende:
Hij had meteen al iemand anders dat staat in de brief
haar zusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij had ie idd al een ander
Ok .. ik heb de stream uit staan .. hoe langer ik het zie hoe meer zakkies ik nodig heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef Brici het volgende:
Ik bedoel ze SCHREEUWDE het
Dat zou idd een HORROR scenario zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik haak af op het moment dat ik ook maar enige indruk krijg dat Brain en Natasia aan de winnende hand zijn. En dat gaat gebeuren zodra Huub onverhoopt het huis zou moeten verlaten. Kortom er moet alles aan gedaan worden om Huub in het huis te houden.
Brian zal in benevelde toestand wel beter te harden zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Brici het volgende:
een uur geleden ook al
toen wou ze alcoholist worden
Dat zou het wel helemaal wezen....quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:53 schreef bunnyma het volgende:
Wat zijn Huub en Bart aan het doen? Oefenen voor 6-letter lingo?
Vond het wel leuk dat ze de jurk kreeg voor haar verjaardag ....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
Zou natasia nu echt niet door hebben dat haar bloesje te klein is.
Ik denk dat ze een beetje de spion wil uithangen voor Huubs team. Wel slim. Om niet verdacht te worden in Nasty's teamm doet ze het zo.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook geen moment nee, maar ik vond haar optreden net alles behalve Sylvia-waardig. Ze viel Huub toch wat af en zat Brian naar de bek te slijmen en dat allemaal voor een uitje? Nee, dat gaat mij veel te ver. Ik denk dat ze die dingen over Huub ook gewoon echt meende. Ze laat hem niet vallen, want ze heeft hem nodig. Maar ik denk wél dat ze die opmerkingen meende.
Ik help het je hopenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een beetje de spion wil uithangen voor Huubs team. Wel slim. Om niet verdacht te worden in Nasty's teamm doet ze het zo.
Mogen ze daar naar toe?quote:
Alles is haar te klein. Voor een jurk bijvoorbeeld kan ze beter naar de gordijnen afdeling van de kwantum gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef blomst het volgende:
Zou natasia nu echt niet door hebben dat haar bloesje te klein is.
Dan zijn ze een keer niet bezig met "snode plannen"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, kunnen jullie Bart en Huub niet even uit die ruimte halen. Dat gezeik met dat lingo.
is toch leuk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, kunnen jullie Bart en Huub niet even uit die ruimte halen. Dat gezeik met dat lingo.
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef Miraaa het volgende:
Zit ze nu Rogier te schrijven ???
nee aan Nena.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef Miraaa het volgende:
Zit ze nu Rogier te schrijven ???
Heb je die vorige niet gezien? Echt typtaal, "gister", "em"... van dat soort...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou erg graag die brief even willen zien die Amanda nu aan het schrijven is. Even het aantal schrijffouten tellen
Ik hep ut met me eiguh oogen gesien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Frasier het volgende:
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"
Hoe ziet ie er uit en wat staat er in ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:00 schreef bunnyma het volgende:
Ik moet nu echt even de boze buitenwereld in om boodschappen in huis te halen.
Let even op of Sylvia mijn kaart krijgt.![]()
"Hij pakte me hier, ....kijk hier, ik heb het zelf gezien."quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Ja er is echt niks gebeurt vannacht, ik lag er zelf naast"
straks ff posten in updates?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef IkWeetNiets het volgende:
Brain & Syl
http://www.youtube.com/watch?v=-cWIFKdfeoE
nog half uurtje in de pruttelaar
Amanda, je bent een hoer.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:03 schreef Ashrak het volgende:
Wat staat er nu op de schermen ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda, je bent een hoer.
Groetjes Nena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |