Bart heeft wel gelijk, maar iedereen zit met een ander doel in het huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:10 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Bart wil gewoon zijn mening geven, omdat hij hierover een sterke mening heeft.
Hij vind ze beide respectloos bezig, en wilde om dit soort praktijken DGK in het verleden verlaten. Hij is teleurgesteld in zijn mede-miljonairs. Het is onder zijn niveau, en terecht.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:13 schreef Judah het volgende:
Bart: "Als ik die vriend was, dan had ik voor het hek gewacht. Dan was ik even in de kofferbak van die capoeira-jochies gekropen"
Brian slikt even, letterlijk.
Of ie het wel of niet snapt? Ik denk dat hij er iig zoveel van snapt dat hij zich nu voldoende klote voelt en hem goed begint te knijpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Missy_1974 het volgende:
brian snapt het niet hij blijft maar doorzagen dat bart een gesprek met haar moet aangaan, bart heeft duidelijk aan dat het geen nut heeft want ze luisterd toch niet
Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten, dus ik neem even pauze.quote:
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:16 schreef 2live het volgende:
en opnieuw; brian heeft diepgang met amanda, zegt hij.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:11 schreef Missy_1974 het volgende:
scan je bent een topper, mooie teksten, die horen idd achter elkaar in het update topic, lol
Het gaat Bart volgens mij nu niet om de spel-tactiek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart heeft wel gelijk, maar iedereen zit met een ander doel in het huis.
Maar Brian heeft nu Amanda in zijn bed en zit ook voor de winst. Ik geloof nooit dat hij Amanda uit het huis gaat stemmen.
Tis wel heel belangrijk wat er besproken wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef My_ het volgende:
4 Streams op Bart en Brian?!
Dat is wel heeel overdreven!
ja dat is het mooiste van allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
Wat had Brian aan Bart willen zeggen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
bedankt voor je verslagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten, dus ik neem even pauze.
echt? Heb het begin gemist.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Eensch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef maikel112 het volgende:
kijk dat willen we vaker zien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Mocht Bart nu nog steeds Huub ondersteunen, dan speelt hij het spel nu briljant geloofwaardig!
Hij zat eerder op de middag zichzelf en Amanda en Natasia op te fokken over wat geintjes die Huub en Bart richting A-del maakten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat had Brian aan Bart willen zeggen dan?
Bart is bloedserieus nu geloof me..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef Kinga het volgende:
Vraag me af of Bart nu liegt...
en hij zooooo gelijk!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart is bloedserieus nu geloof me..
Ben? Die ogen he.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:25 schreef maikel112 het volgende:
Nu weet ik op wie die Eric lijkt, op die gast van Lost
Dat is een onkostenvergoeding, meer niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:24 schreef Kinga het volgende:
Ohhh, wat interessant dit.... Brian doet het em ook om die maandelijkse bijdrage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |