Het gaat Bart volgens mij nu niet om de spel-tactiek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bart heeft wel gelijk, maar iedereen zit met een ander doel in het huis.
Maar Brian heeft nu Amanda in zijn bed en zit ook voor de winst. Ik geloof nooit dat hij Amanda uit het huis gaat stemmen.
Tis wel heel belangrijk wat er besproken wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef My_ het volgende:
4 Streams op Bart en Brian?!
Dat is wel heeel overdreven!
ja dat is het mooiste van allemaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
Wat had Brian aan Bart willen zeggen dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Ende van een briljant gesprek dat Brian was ingegaan om Bart eens goed de waarheid te zeggen![]()
bedankt voor je verslagquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje een herhaling van zetten, dus ik neem even pauze.
echt? Heb het begin gemist.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:18 schreef pullup het volgende:
Eensch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:21 schreef maikel112 het volgende:
kijk dat willen we vaker zien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Mocht Bart nu nog steeds Huub ondersteunen, dan speelt hij het spel nu briljant geloofwaardig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |