quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
nee! schreiffout..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:58 schreef gr8w8 het volgende:
De spanning... Ben ik op tijd met dit vervolgtopic.... Voldoet de TT...
Ik geloof dat Filmclub er nog steeds is. Vorig jaar iig wel. Niet meer met de ouderwetsche projector waar van die grote rollen in gingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk ja
komt uit dat zelfde boek als een facistquote:
Ikweetsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt uit dat zelfde boek als een facist
Sloeries met een dikke kans op blaasontsteking, geen gelukkige combinatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef FUFR het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1093939.ece
ofwel: parachutespringende vrouwen zijn sloeries...
ga heen met je alaafquote:
gaarheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef febster het volgende:
Joowww
Ik leef nog, tikje gaar, maar komt goed
Het was echt tof gister
Heb je al terug gelezen? Shibby!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef febster het volgende:
Joowww
Ik leef nog, tikje gaar, maar komt goed
Het was echt tof gister
dat zou discriminatie van mijn auto zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:29 schreef gr8w8 het volgende:
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenregio/article1117808.ece
Forenzen.Je fietst toch gewoon tussen Geldrop en Eindhoven?
Half uurtje, appeltje eitje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zou discriminatie van mijn auto zijn
woensel-noord naar geldrop ... brrrrr
Laat mij maar in de sportschool fietsen.. warmer enzo..
Door weer en wind elke dag centrum - airport en weer terugquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Half uurtje, appeltje eitje.MP3-speler op en gaan. Behalve met regen, zo ben ik dan ook wel weer.
Nee, maar jij bent dan ook een uitzondering met je fietsvreesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef FUFR het volgende:
geloof me, je wil me niet tegenkomen als ik door weer en wind een 15 km heb moeten fietsen...
zadelvreesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook een uitzondering met je fietsvrees
Rooie bakkes van de kouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:43 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Wind & regen.Lang geleden overigens.
De rest van de dag veul water drinken in mijn gevalquote:
en opeens besef je het: ik ben amerikaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rooie bakkes van de kouHerkenbaar
Altijd leuk als we net amerikanen op kantoor hebben. Die snappen dat echt niet.
"Why on earth would you voluntarily ride a bike in this weather?"
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef febster het volgende:
[..]
De rest van de dag veul water drinken in mijn geval
Wanneer komt de film uit?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef FUFR het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1093939.ece
ofwel: parachutespringende vrouwen zijn sloeries...
Hey, das daar waar jij gaat wonen aan de andere kant vant kanaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:43 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Wind & regen.Lang geleden overigens.
Ah, nu herken ik ook de nieuwe Theta-loodsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey, das daar waar jij gaat wonen aan de andere kant vant kanaal.
Ja ik deed echt keiveel op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, moet jij echt zeggen he.
Ik ga toch ook gewoon werken in de vakantie.
niet te moeilijk, te uitgebreid. Het gaat over Augustinus, de Augustijnen en het Augustinianumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef bleiblei het volgende:
Dan heb je een veels te moeilijk onderwerp gekozen.
Mijn broertje heeft em al af en die had imho wel een tof onderzoeksthingy.
Waar gaat je PWS over?
idd... Je hebt ook wel een voldoende als je alleen het titelblad inlevertquote:
hmm.. misschien, een beetje. Maar het is ook gewoon erg interessant, die man had echt wel ideeen, en de geschiedenis is ook weer leuk.quote:
Ik heb gisteren op tv.com gekeken, de laatste aflevering van het seizoen komt pas begin Maartquote:
Huh, episode 14 is toch al wel uit?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op tv.com gekeken, de laatste aflevering van het seizoen komt pas begin Maart![]()
Wij waren gisteren 100 meter bij het asiel vandaan waar diddle aangeschaft is door ons. DuchessX wilde er heen om te "kijken", en stiekem wilde ik dat ook wel "niet om te kijken"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet kijken op de site van het asiel
Wil ik al die poezels meenemen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet kijken op de site van het asiel
Wil ik al die poezels meenemen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij waren gisteren 100 meter bij het asiel vandaan waar diddle aangeschaft is door ons. DuchessX wilde er heen om te "kijken", en stiekem wilde ik dat ook wel "niet om te kijken"
Toch maar niet gedaan gelukkig.
Moet je wel de info kunnen vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
geschiedenisboeken-overschrijf-onderwerp bedoel je![]()
Ow wacht die is van afgelopen dinsdag, die moeten we idd nog zien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Huh, episode 14 is toch al wel uit?
Is daar een kelder ja? Hoe kom je daar dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef gr8w8 het volgende:
Ik weet nog dat we voorstelden om een soort van leerlingenhok te maken onder het lokaal van vRooi, met dus een ingang naar de kelder direct onder zijn raam.We zijn zelfs wezen kijken naar de mopgelijkheden, wat een dump zeg.
Geen kelder in het Auswitztinianum, u-huhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is daar een kelder ja? Hoe kom je daar dan in godsnaam?
Ik dacht dat je alleen de fietsenkelder had.
Ga es gauw terug naar je vriendjes op het Lowwwwwwwwwwwwwwwwwwentzquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen kelder in het Auswitztinianum, u-huh
Daar stonden pingpong tafels toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
die kelders bij de sportzalen waren erg
quote:
dat waren geen kelders, dat heette kantine. Nooit geen bier gezien daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
die kelders bij de sportzalen waren erg
Kleedkamers van de sporthal daarnaast toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar stonden pingpong tafels toch?
Wat zit er eigenlijk onder het tekenlokaal?
Neem ik SQ wel meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga es gauw terug naar je vriendjes op het Lowwwwwwwwwwwwwwwwwwentz.
Daar werden idd ook af en toe brugklas fuiven gehoudenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
dat waren geen kelders, dat heette kantine. Nooit geen bier gezien daar.Wel tieten.
![]()
Als ik het goed begrepen heb heeft SQ op het Augustinianium toffer gehad dan op dat Lowwwwwentzquote:
Miller, La Route, Royce, Barrel, schoolfeesten in de Hollywood.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Eeuwig heersend blijven ook de Stuntfeesten.
Bij ons was het super lekker weer, gebbqed bij het Atrium, daarna ff naar huis, omgekleed en helemaal de tering gezopen in de Millertime. De periode dat ze Daft Punk, Dolly Dots en Tracey Ullman draaiden in de Miller
.
Tegenwoordig schijnt al dat Aug volk in het Brugske te hangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Miller, La Route, Royce, Barrel, schoolfeesten in de Hollywood.
je weet toch wel wat het niveau van de Engelse les op de middelbare school is tegenwoordig he. Alles moet Apres Ski en NL.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef bleiblei het volgende:
Der was ook een tijd dat ze om 12 uur standaard "Brand New Day" draaiden in veel kroegen. Wanneer is dat afgeschaft?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
je weet toch wel wat het niveau van de Engelse les op de middelbare school is tegenwoordig he. Alles moet Apres Ski en NL.
Ehm.... Zoiets, of was het nou Afrika? In elk geval was ik samen met iemand anders Marokkaans fundamentalistisch zelfmoordcommando. Een riem om met roodgeschilderde rode blokjes en aan het einde van het draadje ik een stekker, de ander een stekkerdoos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Heb jij eigenlijk eindexamen op het Aug gedaan? Welk Stunt thema hadden jullie? 3de Wereld?
Dan heb jij eindexamen gedaan in het jaar dat ik in de Brugklas zatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ehm.... Zoiets, of was het nou Afrika? In elk geval was ik samen met iemand anders Marokkaans fundamentalistisch zelfmoordcommando. Een riem om met roodgeschilderde rode blokjes en aan het einde van het draadje ik een stekker, de ander een stekkerdoos.
Moet je nou eens proberen....
Maar wat we verder gedaan hebben, geen idee. BBQ enzo en veel te veel zuipen, niet echt heel bijzonder volgens mij. Oja, en iedereen die je kende van de lagere klassen uit de les halen he.
Inderdaad. Voor het hoofdstuk over het Augustinianum heb ik in het archief in eindhoven allemaal registers door moeten spitten enzo, het valt allemaal niet mee. En geef mij een geschiedenisboek waarin de geschiedenis van Augustinus of de Augustijnen staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel de info kunnen vinden.
Al vraag ik me wel af wat die "plekken waar je liever niet wil zijn" zijn.
De martelkamers van het Augustinianum?
Dit is meer iets voor jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
Leuk voor in mijn auto![]()
http://www.velleman-kit.com/nl/nl/product/view/?id=9060
In een beetje auto zit dat standaard ingebouwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
Deze heb ik zeker nodig, maar dan liever van de Mascotte ofzo
http://www.velleman-kit.com/nl/nl/product/view/?id=9019
In 1972 nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Juup© het volgende:
In een beetje auto zit dat standaard ingebouwd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In 1972 niet![]()
Mijn auto uit 1972 heeft toevallig wel al een relais voor de clignoteur, dat hadden alleen luxe auto's toen al![]()
Heb je ook een Nissan Micra?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In 1972 niet![]()
Mijn auto uit 1972 heeft toevallig wel al een relais voor de clignoteur, dat hadden alleen luxe auto's toen al![]()
Triest, net als carnaval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Owja... stap ik vanochtend in mijn auto... start de auto. Radio springt aan, 3FM... wat hoor ik?
Madonna - Like a prayer in carnavalsuitvoering!! Pom pwèp Pom pwèp Pom pwèp...
Ik lag 3 minuten in een scheur!![]()
Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Owja... stap ik vanochtend in mijn auto... start de auto. Radio springt aan, 3FM... wat hoor ik?
Madonna - Like a prayer in carnavalsuitvoering!! Pom pwèp Pom pwèp Pom pwèp...
Ik lag 3 minuten in een scheur!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Dat is niet mijn wagenquote:
Het was iig bij Gerard Ekdom, Arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ik.
Cool!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpersquote:
Ik wel maar was weer zo'n fout ding waarbij je iets moest gaan installeren ofzo voor een password. Niet dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow wacht die is van afgelopen dinsdag, die moeten we idd nog zien!![]()
![]()
Maar die heb ik dus nog niet gedownload nee
Oh oh, doe je de mijne ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpers![]()
Ja hoor, ik ga zo wel ff een paar blikken verf halen bij de Gammaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh oh, doe je de mijne ook?
Roze met bloemetjes.
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me soms net een reisbureau
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over cquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef C_W het volgende:
Dadelijk nog een carnavals outfit in elkaar zetten...
ik zal maar niet vertellen wat mijn friends bedacht hebben....
toon ballen, ga niet!quote:
Ik begrijp je puntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over crn
v
l hebt..
![]()
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.quote:
* murmelt iets over principes...quote:
cheap ass americans?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.
Kun je d'r niet uitlenen aan de ouders van een vriendinnetje ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef FUFR het volgende:
mijn dochter wil haar prinsessenjurk niet uitdoen![]()
ze wil morgen ook carnavallen.![]()
niet dus![]()
Vanaf 22u in Café de Stunt is er een OGD Carnaval-kick-off borrelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef C_W het volgende:
is er vanavond nog ergens een borrel?
ik ben vandaag vroeg klaar met werken... (nog 5 min)
Daar is vast geen alcohol bij.quote:De Organisatie voor mensen met een lichamelijke handicap Delft (OGD) is een onafhankelijke belangenorganisatie, die zich inzet om mensen de mogelijkheid te ...
ze mag gerust met mensen mee, maar drukke dingen als Carquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je d'r niet uitlenen aan de ouders van een vriendinnetje ofzo
zullen we een ban aanvragen voor g8w8 wegens trollen?quote:
Banaanvragenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zullen we een ban aanvragen voor g8w8 wegens trollen?
jij bent nog erger dan ikquote:
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ik
(gooi net frikandelletjes in de nuke-machine)![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef gr8w8 het volgende:
OGD?
[..]
Daar is vast geen alcohol bij.
4x snee brood met katenspekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?
250 ml magere yoghurt met 30 gram allbran
zakje kerstomaatjes
1 appel
3 crackers met slankie
kan water
kan koffie
Durf er om te wedden dat jouw maag voller is
en honger dat je hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
4x snee brood met katenspek
1 L water
1 mini frikandelletje (zijn ze warm genoeg)
1 glas drinkyoghurt
Kerst omaatjes, of kers tomaatjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?
zakje kerstomaatjes
T-Bone steaks van > 500 gram Hmmmmm....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:42 schreef FUFR het volgende:
heb al de hele dag visioenen over sjarma, kroketten en T-bone steaks..
quote:het wordt kipfilet met roerbakgebeuren en rijst.
Ja lekker, zo veel vlees dat je er van moet kitsenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
T-Bone steaks van > 500 gram Hmmmmm....
[..]
ga jij als aarstulp carnaquote:
Valt me mee dat je de quote niet verneuktquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zullen we een ban aanvragen voor g8w8 wegens trollen?
"Hah gij soms nie gesien dah ik als ne rijpe puist verkleed was sèh?"quote:
Ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:57 schreef Twinky het volgende:
Staat er trouwens al vanaf het begin schruftige?
Al thuis. Via BK op station zelfs.quote:
bmi van 22quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:08 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Al thuis. Via BK op station zelfs.![]()
Da's de eerste keer dat ik BK of Mac heb gegeten sinds ik weg ben uit Amsterdam trouwens.Echter, ben ik sinds ik niet meer daar woon, drie kilo aangekomen. BMI=22, voor zover dat wat zegt. 1+1=2, BK & Mac zijn goed voor de lijn.
![]()
Wat was het ook alweer, je BMI moet lager zijn dan je leeftijd?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
bmi van 22![]()
de mijne is 30+![]()
om een of andere reden sta ik niet meer in het afvaltopique met mn bmi..
oh, nix aan de hand dusquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:13 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, je BMI moet lager zijn dan je leeftijd?![]()
toch niet in eindhoven?quote:
SQ: je moet eens per maand updaten om er in te blijvenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
bmi van 22![]()
de mijne is 30+![]()
om een of andere reden sta ik niet meer in het afvaltopique met mn bmi..
Whopperquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef gr8w8 het volgende:
Yups, sinds deze week. Op de plek waar de foodcourt zat, naast de Hermes-winkel en de AH.
SQ! gaddemee?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:49 schreef gr8w8 het volgende:
Yups, sinds deze week. Op de plek waar de foodcourt zat, naast de Hermes-winkel en de AH.
zo ziet ie er nooit uit...quote:
oh, habe ich nicht gewoestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ: je moet eens per maand updaten om er in te blijven
Verdorie, ik was te laat met de informatie over de nieuwe BK. Spuug maar gewoon uit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:35 schreef FlowDesign het volgende:
Zojuist een SS Big Mac menuutje en een Euroknallende hamburger verorbert![]()
Paul Rabbering maakt ze: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/196961quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was iig bij Gerard Ekdom, Arbeidsvitaminen![]()
BKquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:39 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Verdorie, ik was te laat met de informatie over de nieuwe BK. Spuug maar gewoon uit.
http://www.rabradio.nl/page/audioarchief/#quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Paul Rabbering maakt ze: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/196961
ze zijn![]()
In het begin dacht ik ff dat het opzet was... maar volgens mij is het wel echtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:02 schreef Mex_ het volgende:
http://content2.totallycrap.com/audio/valentijnsbloemetje/![]()
![]()
Die Rösti is best goed te doen anders maar BK roelsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
McShit
Chili Whopper van Burger King![]()
Dank, dankquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die Rösti is best goed te doen anders maar BK roels
Ik vind die accordeon mixen van Eminem en 50Cent leuker.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
http://www.rabradio.nl/page/audioarchief/#
Onder Borrelnootmixen, Numb/Uncore![]()
![]()
En Like a prayer![]()
![]()
die staat voor morgen op het menuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je 10 maart iets te doen/je remmen al gefikst?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waar dan? Die kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind die accordeon mixen van Eminem en 50Cent leuker.
Dit is beetje lafjes.
quote:EINDHOVEN - Twee mannen hebben vrijdagochtend een winkel aan het Belgiëplein in Eindhoven overvallen. Ze kwamen rond kwart voor negen de winkel binnen en duwden het personeel aan de kant. Daarna stalen ze een onbekend geldbedrag.
Met de buit vluchtten ze door de hoofdingang naar buiten.
Beide daders waren getint, ongeveer 23 jaar oud en ongeveer 1.90 meter lang. Een van de twee had een smal postuur, een zwarte muts, een beige jas en een paarse rugzak. De tweede dader had een normaal postuur en een bol gezicht. Hij droeg donkere schoenen met een gele opdruk, een donkere broek en een zwarte dikke trui.
Voor de winkel stond een man met een scooter. Hij was ongeveer 18 jaar oud, had een smal postuur en was ongeveer 1.90 meter. Op het zadel van zijn scooter was een Marokkaanse vlag te zien.
De politie zoekt getuigen en wil weten waar de genoemde mensen zich bevinden. Mensen met informatie kunnen bellen met de politie in Woensel-Noord via 0900-8844.
blinde darm ontstekingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Het plan is om vanavond te gaan carnavallen maar ik heb sinds gisteravond buikpijn
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je 10 maart iets te doen/je remmen al gefikst?
Waar doe jij het sleutelwerk eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.
Bij mijn pa op de zaak, daar mag ik de brug gebruikenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar doe jij het sleutelwerk eigenlijk?
Ben benieuwd.quote:
Greetings from the Windows Home Server Team
You have been approved to be in the Windows Home Server Beta program.
To accept this invitation and apply to become a member of this program, please follow these steps:
1) Use your Internet connection to visit the Microsoft Connect Web site (http://connect.microsoft.com).
2) Click Invitations on the Connect menu.
3) You will need to sign in using a valid Windows Live ID before you can continue to the Invitations page.
4) Enter your Invitation ID in the box.
5) Click Go.
6) If you have not previously registered with Microsoft Connect, you might be required to register before you continue with the invitation process.
Follow the steps shown to you by that program to apply to become an active participant. (You may be asked to take a survey, or complete other activities.)
On the Windows Home Server Connect site you will find:
*
Product Documentation
*
Windows Home Server Software
*
Product Keys
*
Links for submitting bugs & suggestions
If you have any issues submitting bugs, product suggestions, or using the Windows Home Server Connect site, please contact the Windows Home Server Beta team at mailto:WHSBeta@microsoft.com
Thanks a lot,
Kevin Beares
Community Lead
lucky you...ik nietquote:
Misschien hebben ze mij uitgekozen omdat ik hier al een netwerk heb draaien met minimaal 3 pc's en 1 PDA erin?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lucky you...ik niet
wel ff een bug melden he.
Anders kun je mooi je oude blokken en schijven oproken en erna de Brembo's monterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.
Dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Anders kun je mooi je oude blokken en schijven oproken en erna de Brembo's monteren![]()
Is dat ook langs het kanaal in Helmond?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij mijn pa op de zaak, daar mag ik de brug gebruiken
[afbeelding]
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:45 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook een netwerk hoor..alleen met een linux server
PMS?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef amaranta het volgende:
en wel fokken....typisch fokverslaafden, 350 graden koorts hebben en dan nog op fok, sterven van de buikpijn en dan nog op fok, als je godverdomme kunt fokken kende ook op stap!
begrepen!
Nope, op het industrieterreinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat ook langs het kanaal in Helmond?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef daNpy het volgende:
4 hoog? Nou en?
[afbeelding]
[afbeelding]
moet je aan okkes kat vragenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi uitzicht zal hij/zij misschien denken
*blazende smiley zoektquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef daNpy het volgende:
4 hoog? Nou en?
[afbeelding]
[afbeelding]
Yes!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb lekker gegrilde groentemix met een ongepaneerde schnitzel gemaakt
SQ is in 4 weken tijd 3,5 kilo afgevallen
Ik sta ook stil maar toch paste vandaag mijn levi's die twee weken terug nog niet dichtgingquote:
Ga op een avond dat PSV thuis speelt naar het stadion en zie daar, de fritkramen. Alwaar ze overheerlijke puntzakken frit verkopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
frit?
Love Boatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zal mijn Captain Stubing pak eens aan gaan hijsen![]()
Wrom nie?quote:Op zondag 18 februari 2007 00:35 schreef amaranta het volgende:
wij gaan niet meer
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zal mijn Captain Stubing pak eens aan gaan hijsen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!. (BB says).
Precies, en het eerste schaap is al over de damquote:Op zondag 18 februari 2007 01:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nouw, heb ballen en toon je outfit op Fok!. (BB says).
Ben jij gurlie tegengekomen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 05:32 schreef febster het volgende:
Overigens is gekoppeld worden aan een vrouw van 1 meter 60 niet grappig.. Ze was op zich wel oke, maar vrouwen die ik op mijn handpalm kan zetten, zijn niet zo mijn ding
Nou, ik kan niet wachten op je volgende updatequote:Op zondag 18 februari 2007 05:29 schreef febster het volgende:
[..]
Precies, en het eerste schaap is al over de dam
1e avond, zoals verwacht vet, maar niet werelds, redelijk veel gezopen, maar 1e avonden zijn gewoon nog een beetje inkomen, net zoiets als inlopen bij het voetbal, daarna gebeuren pas de hoofddingen.
Morgenavond dus pas helemaal los, en dan ook de vette verhalen... Overigens willen de vrouwen aub van mijn kont afblijven, heel het jaar merk je niks, en dan is het carnaval gaan ze massaal in je kont knijpen, het liefst als er 5 vrouwen om me heen staan en je dus niet weet wie het was
Ik kwam je zus nog tegenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten op je volgende update.
Ach, zeikstraalquote:Op zondag 18 februari 2007 12:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, ik kan niet wachten op je volgende update.
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categoriequote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categorie
IPH'tjequote:Op zondag 18 februari 2007 15:34 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, die valt idd in dezelfde categorie.. "vrouwen die als ze op het podium staan nog niet groter dan mij zijn" categorie
Ja maar meestal voor een IPH'tje moet er eerst gezoend worden en dan loop ik al een hernia op en valt er dus niks meer te IPH'enquote:
moet dat? wat ouderwetsquote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar meestal voor een IPH'tje moet er eerst gezoend worden en dan loop ik al een hernia op en valt er dus niks meer te IPH'en
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet dat? wat ouderwets
Ik heb ook eens een vriendin van 1m60 gehad...idd een nekhernia aan over gehouden
weer eens wat anders dan een soa
Ik weet het ook niet, ik was er nietquote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef gr8w8 het volgende:
Goedenochtend! Is er gister nog iets bijzonders geweest in de stad? Ik weet het niet meer.
OUD.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:12 schreef amaranta het volgende:
ik kreeg dit mailtje, ik weet niet of ik moet huilen of lachen
Niet gek he !
Ans Leysner
Hallo allemaal,
Bij de firma Ericsson geven ze GRATIS een gsm weg. HET IS GEEN GRAPJE. Om hun eigen naamsbekendheid te verhogen schenkt Ericsson hagelnieuwe WAP-GSM's.
Alles wat u moet doen is aan minimaal 8 personen per E-MAIL deze actie mailen.
Ongeveer 2 weken nadien ontvangt u de nieuwe T18.
Verstuurt u aan meer dan 20 personen deze mail, dan ontvangt u zelfs een r 320 GSM.
Stuur ten allen tijde aan kopie (CC) aan anna.swelung@ericsson.com
Vergeet niet uw naam en adres te vermelden
Groetjes,
Claudia
Moeten we het voor je spellen?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:33 schreef febster het volgende:
Waarom vind ik alle nr's van de gayparade 25 (op tmf) echt heerlijk?
Jij hebt altijd nog de Bob bak.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn wc bril is kapot en ligt er nu helemaal af.
Eerst wassie maar aan 1 kant kapot.
Ga snel een nieuwe kopen, maar miss morgen eerst carnavallen
Bij de Xenos zijn die niet zo duurquote:Op zondag 18 februari 2007 21:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Mn wc bril is kapot en ligt er nu helemaal af.
Eerst wassie maar aan 1 kant kapot.
Ga snel een nieuwe kopen, maar miss morgen eerst carnavallen
WE-RE-LDSquote:
Echt, zo wereldsquote:In Afrika daar smaken rauwe bonen nogal zoet
omdat er altijd ergens wel een hongersnoodje woedt
je zit dan psychologisch net iets sneller in een dal
daarom zeg ik Afrikaantjes vier toch ook eens carnaval!
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
ze maken mij de pis niet lauw
ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou
en in het midden oosten daar heb je een conflict
daar lijkt mij polonaise uitermate voor geschikt
argumenten gaan dan ongemerkt over in gelal
nou dan hoor je al van verre, ja daar is het carnaval
hup kom op die beentjes wijd ik blijf je altijd trouw
dat is geen schoudervulling, nee dat is gewoon m'n bouw
Amerika, het land van Bush..dat is de president
het zijn de nieuwe nazi's al wordt dat door hun ontkend
ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val
ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval
ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw
doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw
In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
het kan heel even pijn doen als ik 'em naar binnen douw
de boodschap die is duidelijk, hou maar op met dat ge-au
Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel
dat heet dan met een mooi woord multicultureel
ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal
en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhoud
Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
zo te lezen heb jij dus een magistrale nacht gehadquote:Op maandag 19 februari 2007 05:32 schreef febster het volgende:
Overigens is dit de enige manier waarop ik nog kan communiceren, een stem, was da
Tering, wat ik heb ik zin morgen
Heb je mijn iepod bij de receptie gelegd?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mogguh!
heel het MT is afwezig deze week
Verder vooral niet gecarnavald
First thing this morningquote:Op maandag 19 februari 2007 09:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je mijn iepod bij de receptie gelegd?.
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n enz. .quote:Op maandag 19 februari 2007 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
First thing this morning
Bedankt voor het vertrouwen
No worries, pakketje ligt te wachten, receptioniste heeft instructies gekregen dus gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 19 februari 2007 09:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij z'n enz. .
Ik zou zoiets totaal vergeten namelijk.
Ach, waarom ook niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:28 schreef bleiblei het volgende:
Jan Jaap is nieuwe vriendje van Eva Duijvestein.
apart koppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |