Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Owja... stap ik vanochtend in mijn auto... start de auto. Radio springt aan, 3FM... wat hoor ik?
Madonna - Like a prayer in carnavalsuitvoering!! Pom pwèp Pom pwèp Pom pwèp...
Ik lag 3 minuten in een scheur!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Dat is niet mijn wagenquote:
Het was iig bij Gerard Ekdom, Arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ik.
Cool!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpersquote:
Ik wel maar was weer zo'n fout ding waarbij je iets moest gaan installeren ofzo voor een password. Niet dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow wacht die is van afgelopen dinsdag, die moeten we idd nog zien!![]()
![]()
Maar die heb ik dus nog niet gedownload nee
Oh oh, doe je de mijne ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpers![]()
Ja hoor, ik ga zo wel ff een paar blikken verf halen bij de Gammaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh oh, doe je de mijne ook?
Roze met bloemetjes.
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me soms net een reisbureau
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over cquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef C_W het volgende:
Dadelijk nog een carnavals outfit in elkaar zetten...
ik zal maar niet vertellen wat mijn friends bedacht hebben....
toon ballen, ga niet!quote:
Ik begrijp je puntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over crn
v
l hebt..
![]()
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.quote:
* murmelt iets over principes...quote:
cheap ass americans?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.
Kun je d'r niet uitlenen aan de ouders van een vriendinnetje ofzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef FUFR het volgende:
mijn dochter wil haar prinsessenjurk niet uitdoen![]()
ze wil morgen ook carnavallen.![]()
niet dus![]()
Vanaf 22u in Café de Stunt is er een OGD Carnaval-kick-off borrelquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef C_W het volgende:
is er vanavond nog ergens een borrel?
ik ben vandaag vroeg klaar met werken... (nog 5 min)
Daar is vast geen alcohol bij.quote:De Organisatie voor mensen met een lichamelijke handicap Delft (OGD) is een onafhankelijke belangenorganisatie, die zich inzet om mensen de mogelijkheid te ...
ze mag gerust met mensen mee, maar drukke dingen als Carquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je d'r niet uitlenen aan de ouders van een vriendinnetje ofzo
zullen we een ban aanvragen voor g8w8 wegens trollen?quote:
Banaanvragenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zullen we een ban aanvragen voor g8w8 wegens trollen?
jij bent nog erger dan ikquote:
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ik
(gooi net frikandelletjes in de nuke-machine)![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:32 schreef gr8w8 het volgende:
OGD?
[..]
Daar is vast geen alcohol bij.
4x snee brood met katenspekquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?
250 ml magere yoghurt met 30 gram allbran
zakje kerstomaatjes
1 appel
3 crackers met slankie
kan water
kan koffie
Durf er om te wedden dat jouw maag voller is
en honger dat je hebtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
4x snee brood met katenspek
1 L water
1 mini frikandelletje (zijn ze warm genoeg)
1 glas drinkyoghurt
Kerst omaatjes, of kers tomaatjes?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben heul niet erger dan jou, je weet toch niet wat ik op heb vandaag?
zakje kerstomaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |