idd... Je hebt ook wel een voldoende als je alleen het titelblad inlevertquote:
hmm.. misschien, een beetje. Maar het is ook gewoon erg interessant, die man had echt wel ideeen, en de geschiedenis is ook weer leuk.quote:
Ik heb gisteren op tv.com gekeken, de laatste aflevering van het seizoen komt pas begin Maartquote:
Huh, episode 14 is toch al wel uit?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op tv.com gekeken, de laatste aflevering van het seizoen komt pas begin Maart![]()
Wij waren gisteren 100 meter bij het asiel vandaan waar diddle aangeschaft is door ons. DuchessX wilde er heen om te "kijken", en stiekem wilde ik dat ook wel "niet om te kijken"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet kijken op de site van het asiel
Wil ik al die poezels meenemen
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet niet kijken op de site van het asiel
Wil ik al die poezels meenemen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij waren gisteren 100 meter bij het asiel vandaan waar diddle aangeschaft is door ons. DuchessX wilde er heen om te "kijken", en stiekem wilde ik dat ook wel "niet om te kijken"
Toch maar niet gedaan gelukkig.
Moet je wel de info kunnen vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
geschiedenisboeken-overschrijf-onderwerp bedoel je![]()
Ow wacht die is van afgelopen dinsdag, die moeten we idd nog zien!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:48 schreef gurlie het volgende:
[..]
Huh, episode 14 is toch al wel uit?
Is daar een kelder ja? Hoe kom je daar dan in godsnaam?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef gr8w8 het volgende:
Ik weet nog dat we voorstelden om een soort van leerlingenhok te maken onder het lokaal van vRooi, met dus een ingang naar de kelder direct onder zijn raam.We zijn zelfs wezen kijken naar de mopgelijkheden, wat een dump zeg.
Geen kelder in het Auswitztinianum, u-huhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is daar een kelder ja? Hoe kom je daar dan in godsnaam?
Ik dacht dat je alleen de fietsenkelder had.
Ga es gauw terug naar je vriendjes op het Lowwwwwwwwwwwwwwwwwwentzquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geen kelder in het Auswitztinianum, u-huh
Daar stonden pingpong tafels toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
die kelders bij de sportzalen waren erg
quote:
dat waren geen kelders, dat heette kantine. Nooit geen bier gezien daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
die kelders bij de sportzalen waren erg
Kleedkamers van de sporthal daarnaast toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar stonden pingpong tafels toch?
Wat zit er eigenlijk onder het tekenlokaal?
Neem ik SQ wel meequote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga es gauw terug naar je vriendjes op het Lowwwwwwwwwwwwwwwwwwentz.
Daar werden idd ook af en toe brugklas fuiven gehoudenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:07 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
dat waren geen kelders, dat heette kantine. Nooit geen bier gezien daar.Wel tieten.
![]()
Als ik het goed begrepen heb heeft SQ op het Augustinianium toffer gehad dan op dat Lowwwwwentzquote:
Miller, La Route, Royce, Barrel, schoolfeesten in de Hollywood.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:17 schreef bleiblei het volgende:
Eeuwig heersend blijven ook de Stuntfeesten.
Bij ons was het super lekker weer, gebbqed bij het Atrium, daarna ff naar huis, omgekleed en helemaal de tering gezopen in de Millertime. De periode dat ze Daft Punk, Dolly Dots en Tracey Ullman draaiden in de Miller
.
Tegenwoordig schijnt al dat Aug volk in het Brugske te hangenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Miller, La Route, Royce, Barrel, schoolfeesten in de Hollywood.
je weet toch wel wat het niveau van de Engelse les op de middelbare school is tegenwoordig he. Alles moet Apres Ski en NL.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef bleiblei het volgende:
Der was ook een tijd dat ze om 12 uur standaard "Brand New Day" draaiden in veel kroegen. Wanneer is dat afgeschaft?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
je weet toch wel wat het niveau van de Engelse les op de middelbare school is tegenwoordig he. Alles moet Apres Ski en NL.
Ehm.... Zoiets, of was het nou Afrika? In elk geval was ik samen met iemand anders Marokkaans fundamentalistisch zelfmoordcommando. Een riem om met roodgeschilderde rode blokjes en aan het einde van het draadje ik een stekker, de ander een stekkerdoos.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..].
Heb jij eigenlijk eindexamen op het Aug gedaan? Welk Stunt thema hadden jullie? 3de Wereld?
Dan heb jij eindexamen gedaan in het jaar dat ik in de Brugklas zatquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ehm.... Zoiets, of was het nou Afrika? In elk geval was ik samen met iemand anders Marokkaans fundamentalistisch zelfmoordcommando. Een riem om met roodgeschilderde rode blokjes en aan het einde van het draadje ik een stekker, de ander een stekkerdoos.
Moet je nou eens proberen....
Maar wat we verder gedaan hebben, geen idee. BBQ enzo en veel te veel zuipen, niet echt heel bijzonder volgens mij. Oja, en iedereen die je kende van de lagere klassen uit de les halen he.
Inderdaad. Voor het hoofdstuk over het Augustinianum heb ik in het archief in eindhoven allemaal registers door moeten spitten enzo, het valt allemaal niet mee. En geef mij een geschiedenisboek waarin de geschiedenis van Augustinus of de Augustijnen staat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je wel de info kunnen vinden.
Al vraag ik me wel af wat die "plekken waar je liever niet wil zijn" zijn.
De martelkamers van het Augustinianum?
Dit is meer iets voor jouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
Leuk voor in mijn auto![]()
http://www.velleman-kit.com/nl/nl/product/view/?id=9060
In een beetje auto zit dat standaard ingebouwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
Deze heb ik zeker nodig, maar dan liever van de Mascotte ofzo
http://www.velleman-kit.com/nl/nl/product/view/?id=9019
In 1972 nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:06 schreef Juup© het volgende:
In een beetje auto zit dat standaard ingebouwd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In 1972 niet![]()
Mijn auto uit 1972 heeft toevallig wel al een relais voor de clignoteur, dat hadden alleen luxe auto's toen al![]()
Heb je ook een Nissan Micra?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In 1972 niet![]()
Mijn auto uit 1972 heeft toevallig wel al een relais voor de clignoteur, dat hadden alleen luxe auto's toen al![]()
Triest, net als carnaval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Owja... stap ik vanochtend in mijn auto... start de auto. Radio springt aan, 3FM... wat hoor ik?
Madonna - Like a prayer in carnavalsuitvoering!! Pom pwèp Pom pwèp Pom pwèp...
Ik lag 3 minuten in een scheur!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |