quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:39 schreef Twinky het volgende:
Goh, leuk topic
Even serieus. gr8w8 sprak me aan om iets op de weblog te doen met het 1000-topice bestaan van de Eindhoven topics in ONZ. Aangezien ik een geboren Aalst-Waalrenaar ben kan ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Toch heb ik jullie hulp daarbij nodig, want ik ben zelf absoluut geen slowchatter en heb niet genoeg tijd om 1000 topics door te lezen (ik ga proberen vanaf nu wel zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeef me als het niet lukt)
Dus. Vind jij het leuk om de Eindhovenreeks op de weblog te zien? PM (envelopje rechts boven deze reactie) me dan even. Met ideeen, wat je van deze topics vindt enzovoort.
Als het nou kan, zou de volgende TS dit ook even in de OP willen zetten?
nee! schreiffout..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:58 schreef gr8w8 het volgende:
De spanning... Ben ik op tijd met dit vervolgtopic.... Voldoet de TT...
Ik geloof dat Filmclub er nog steeds is. Vorig jaar iig wel. Niet meer met de ouderwetsche projector waar van die grote rollen in gingenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:51 schreef Twinky het volgende:
[..]
de filmclub is afgeschaft volgens mij. Niemand kwam nog, en er werd teveel keet getrapt. Toen ik nog een klein Twinkje was, of iig een jonger Twinkje, was het nog wel leuk ja
komt uit dat zelfde boek als een facistquote:
Ikweetsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
komt uit dat zelfde boek als een facist
Sloeries met een dikke kans op blaasontsteking, geen gelukkige combinatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef FUFR het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1093939.ece
ofwel: parachutespringende vrouwen zijn sloeries...
ga heen met je alaafquote:
gaarheidquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef febster het volgende:
Joowww
Ik leef nog, tikje gaar, maar komt goed
Het was echt tof gister
Heb je al terug gelezen? Shibby!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:28 schreef febster het volgende:
Joowww
Ik leef nog, tikje gaar, maar komt goed
Het was echt tof gister
dat zou discriminatie van mijn auto zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:29 schreef gr8w8 het volgende:
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenregio/article1117808.ece
Forenzen.Je fietst toch gewoon tussen Geldrop en Eindhoven?
Half uurtje, appeltje eitje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat zou discriminatie van mijn auto zijn
woensel-noord naar geldrop ... brrrrr
Laat mij maar in de sportschool fietsen.. warmer enzo..
Door weer en wind elke dag centrum - airport en weer terugquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Half uurtje, appeltje eitje.MP3-speler op en gaan. Behalve met regen, zo ben ik dan ook wel weer.
Nee, maar jij bent dan ook een uitzondering met je fietsvreesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef FUFR het volgende:
geloof me, je wil me niet tegenkomen als ik door weer en wind een 15 km heb moeten fietsen...
zadelvreesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent dan ook een uitzondering met je fietsvrees
Rooie bakkes van de kouquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:43 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Wind & regen.Lang geleden overigens.
De rest van de dag veul water drinken in mijn gevalquote:
en opeens besef je het: ik ben amerikaan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rooie bakkes van de kouHerkenbaar
Altijd leuk als we net amerikanen op kantoor hebben. Die snappen dat echt niet.
"Why on earth would you voluntarily ride a bike in this weather?"
herkenbaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef febster het volgende:
[..]
De rest van de dag veul water drinken in mijn geval
Wanneer komt de film uit?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:01 schreef FUFR het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1093939.ece
ofwel: parachutespringende vrouwen zijn sloeries...
Hey, das daar waar jij gaat wonen aan de andere kant vant kanaalquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:43 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
Wind & regen.Lang geleden overigens.
Ah, nu herken ik ook de nieuwe Theta-loodsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hey, das daar waar jij gaat wonen aan de andere kant vant kanaal.
Ja ik deed echt keiveel op de middelbare schoolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja, moet jij echt zeggen he.
Ik ga toch ook gewoon werken in de vakantie.
niet te moeilijk, te uitgebreid. Het gaat over Augustinus, de Augustijnen en het Augustinianumquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:11 schreef bleiblei het volgende:
Dan heb je een veels te moeilijk onderwerp gekozen.
Mijn broertje heeft em al af en die had imho wel een tof onderzoeksthingy.
Waar gaat je PWS over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |