Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Owja... stap ik vanochtend in mijn auto... start de auto. Radio springt aan, 3FM... wat hoor ik?
Madonna - Like a prayer in carnavalsuitvoering!! Pom pwèp Pom pwèp Pom pwèp...
Ik lag 3 minuten in een scheur!![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Dat is niet mijn wagenquote:
Het was iig bij Gerard Ekdom, Arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Paul Rabbering is overal Carnavals mixen van aan het maken. Die kerel is wel pas vanaf een uur of 12 te horen geloof ik.
Cool!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, een Volvo 142 Deluxe
[afbeelding]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpersquote:
Ik wel maar was weer zo'n fout ding waarbij je iets moest gaan installeren ofzo voor een password. Niet dus.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow wacht die is van afgelopen dinsdag, die moeten we idd nog zien!![]()
![]()
Maar die heb ik dus nog niet gedownload nee
Oh oh, doe je de mijne ook?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind de velgen niet mooi, maar zodra ik een 2e auto heb en een plek om te sleutelen dan wordt de mijne dus ook een andere kleur en zonder bumpers![]()
Ja hoor, ik ga zo wel ff een paar blikken verf halen bij de Gammaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:55 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh oh, doe je de mijne ook?
Roze met bloemetjes.
?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik voel me soms net een reisbureau
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over cquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:19 schreef C_W het volgende:
Dadelijk nog een carnavals outfit in elkaar zetten...
ik zal maar niet vertellen wat mijn friends bedacht hebben....
toon ballen, ga niet!quote:
Ik begrijp je puntquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
met alle respect, we hebben liever niet dat je het over crn
v
l hebt..
![]()
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.quote:
* murmelt iets over principes...quote:
cheap ass americans?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hele ingewikkelde vluchtschema's uitstippelen. Met mensen die vanuit 3 verschillende steden op hetzefde tijdstip ergens moeten arriveren zonder dat het geld kost etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |