blinde darm ontstekingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:55 schreef Ingridh007 het volgende:
Het plan is om vanavond te gaan carnavallen maar ik heb sinds gisteravond buikpijn
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb je 10 maart iets te doen/je remmen al gefikst?
Waar doe jij het sleutelwerk eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.
Bij mijn pa op de zaak, daar mag ik de brug gebruikenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar doe jij het sleutelwerk eigenlijk?
Ben benieuwd.quote:
Greetings from the Windows Home Server Team
You have been approved to be in the Windows Home Server Beta program.
To accept this invitation and apply to become a member of this program, please follow these steps:
1) Use your Internet connection to visit the Microsoft Connect Web site (http://connect.microsoft.com).
2) Click Invitations on the Connect menu.
3) You will need to sign in using a valid Windows Live ID before you can continue to the Invitations page.
4) Enter your Invitation ID in the box.
5) Click Go.
6) If you have not previously registered with Microsoft Connect, you might be required to register before you continue with the invitation process.
Follow the steps shown to you by that program to apply to become an active participant. (You may be asked to take a survey, or complete other activities.)
On the Windows Home Server Connect site you will find:
*
Product Documentation
*
Windows Home Server Software
*
Product Keys
*
Links for submitting bugs & suggestions
If you have any issues submitting bugs, product suggestions, or using the Windows Home Server Connect site, please contact the Windows Home Server Beta team at mailto:WHSBeta@microsoft.com
Thanks a lot,
Kevin Beares
Community Lead
lucky you...ik nietquote:
Misschien hebben ze mij uitgekozen omdat ik hier al een netwerk heb draaien met minimaal 3 pc's en 1 PDA erin?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lucky you...ik niet
wel ff een bug melden he.
Anders kun je mooi je oude blokken en schijven oproken en erna de Brembo's monterenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net wel/niet denk ik, moet eerst dat geld voor het spuiten van mijn bumper zelf nog voorschieten namenlijk. daarna bestel ik zo'n brembo max setje bij die gast op HF en ferodo blokken.
Dat is ook zo jaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Anders kun je mooi je oude blokken en schijven oproken en erna de Brembo's monteren![]()
Is dat ook langs het kanaal in Helmond?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij mijn pa op de zaak, daar mag ik de brug gebruiken
[afbeelding]
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:45 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb ook een netwerk hoor..alleen met een linux server
PMS?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef amaranta het volgende:
en wel fokken....typisch fokverslaafden, 350 graden koorts hebben en dan nog op fok, sterven van de buikpijn en dan nog op fok, als je godverdomme kunt fokken kende ook op stap!
begrepen!
Nope, op het industrieterreinquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat ook langs het kanaal in Helmond?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef daNpy het volgende:
4 hoog? Nou en?
[afbeelding]
[afbeelding]
moet je aan okkes kat vragenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi uitzicht zal hij/zij misschien denken
*blazende smiley zoektquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:08 schreef daNpy het volgende:
4 hoog? Nou en?
[afbeelding]
[afbeelding]
Yes!!!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb lekker gegrilde groentemix met een ongepaneerde schnitzel gemaakt
SQ is in 4 weken tijd 3,5 kilo afgevallen
Ik sta ook stil maar toch paste vandaag mijn levi's die twee weken terug nog niet dichtgingquote:
Ga op een avond dat PSV thuis speelt naar het stadion en zie daar, de fritkramen. Alwaar ze overheerlijke puntzakken frit verkopenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
frit?
Love Boatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zal mijn Captain Stubing pak eens aan gaan hijsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |